Camping Menina

Camping Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer campinginfo

Verblijven op Campsite Menina? Dit is zo’n plek waar je dat echte kampeergevoel nog meekrijgt. Camping Menina in Slovenië is gelegen aan de rivier waar je ‘s avonds een kampvuur mag maken. De kids vermaken zich hier in het klimpark, de midgetgolf of de paintball. Stap in de auto en sta binnen 10 minuten in het plaatsje Mozirje.

296 reviews over Camping Menina

• 8Nikki de Gier09-08-2019

Genieten!

Bij aankomst werden we vriendelijk begroet. Met een golfkarretje rondgereden om te kijken naar een geschikte plek en die vonden we! Een heerlijke redelijk rustige plek. De eigenaar Jure, zijn vrouw en team, maken het verblijf extra gezellig. Er zal je aan niets ontbreken. Jure is overal te vinden en loopt regelmatig een rondje over de camping om te kijken of men het naar de zin heeft. Een hele leuke bijkomstigheid was het vuur dat je mag stoken op je eigen plekje. Zodra het begint te schemeren gaan overal de vuurtjes aan en kun je genieten van de warmte en de gezelligheid. Op de camping kun je verschillende activiteiten boeken, zoals mountainbiken, raften, klimmen e.d. in een prachtige groene omgeving. Elke woensdagavond is er een feest en staat de dansvloer vol, heerlijk! Wij hebben écht genoten en gaan zeker weer terug!

• 8Staat v/h sanitair

Team Menina, eigenaar, 11-08-2019

Wat fijn dat jullie zo genoten hebben in de vakantie bij ons! Je hebt de sfeer op de camping prima omschreven, dat is precies wat we graag willen voor al onze gasten! We zullen onze uiterste best doen om ook de volgende keer dat jullie komen er weer een fantastische tijd van te maken! Tot ziens op Menina!

• 7Fam v M16-08-2016

Mooie camping met gebreken

De camping heeft ontzettend veel mogelijkheden voor tijdverdrijf voor zowel volwassenen en kinderen: wandelen, fietsen, paragliding, etc. Dit kan met een groep georganiseerd vanuit de camping, maar ze hebben ook informatie beschikbaar om zelf op pad te gaan. Leuk restaurant met niet te duur eten. We zijn hier 2 keer geweest, de eerste keer was het zo goed als het de tweede keer zo slecht was. De tweede avond koud eten voorgeschoteld gekregen, ze hebben dit weer mee genomen, maar toen het terugkwam was de temperatuur niet veel warmer. Het duurde ook lang voordat we contact hadden met de ober, die wel een gratis ronde drank voorzag ivm het koude eten. De WiFi die ze hebben is erg gebrekkig, je moet ervoor betalen, en het duurt meer dan een minuut voordat een site geladen wordt (als je al verbinding kan maken). Aan de receptie zijn ze erg vriendelijk, maar ze mogen wel wat behulpzamer worden. zo horen zij info op te zoeken en niet de gasten ivm open bakker op een feestdag.

• 7Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Team Menina, eigenaar, 18-08-2016

Dank u wel voor uw review. Fijn dat u alle activiteiten die we aanbieden leuk vindt en ook zelf op pad bent gegaan in ons mooie dal. Het etentje in het restaurant dat de tweede keer tegenviel is waarschijnlijk een incident, maar we zullen er zeker op letten. Ook uw andere punten nemen we mee in de evaluatie, er zijn al ideeën om de informatie omtrent openingstijden van winkels beter te vermelden. Graag tot ziens op Menina!

• 9D. van Arendonk19-07-2015

zeer gastvrije camping

Deze camping is zeer gastvrij: Enthousiaste eigenaren en medewerkers. Prima sanitair, schoon! en erg mooi gelegen in het Savinji dal. Op de camping is een heus klimbos waartegen een vergoeding gebruik van kan worden gemaakt, een zwemvijver en een prima restaurant met lekker en zeer betaalbaar eten. Er worden veel sportieve activiteiten en excursies georganiseerd, Deze camping is geschikt voor alle leeftijden. Jonge kinderen spelen in het kleine riviertje wat over de camping stroomt en in de prachtige speeltuin en de oudere jeugd zoekt elkaar op bij de grote rivier, of zwemvijver.

Team Menina, eigenaar, 20-07-2015

Goed om te lezen dat het jullie zo goed bevallen is bij ons. Het is inmiddels hoogzomer op camping Menina, gezellig en warm, maar gelukkig bieden het meertje en de rivier verkoeling net als de lekkere koude drankjes op het terras! Graag tot ziens in Slovenië!

• 9Pascal13-07-2015

Super

Avontuuijk,,,,,,eigen kampvuur bij de plaats, outdoor activiteiten in overvloed eigen klimroute op de kamping, top

• 10Staat v/h sanitair

• 9Pieter en Anita19-01-2015

Mooie camping voor jong en oud, met veel natuur.

We komen hier al vele jaren samen met vakantie vrienden en gaan er steeds met plezier naar toe, hier hebben we het echte vakantie gevoel. Jurie ( camping beheerder) en zijn personeel zijn vriendelijk en behulpzaam. Het aanbod van activiteiten is enorm, raften wandelen/ mountainbiken, enz. in de schitterende natuur. Na een actieve dag lekker eten bij Katja (restaurant op de camping) of in de omgeving (goedkoper dan in Nederland). en dan avonds lekker een vuurtje maken voor de tent met een lekker glaasje bleubaries, of een lekker Sloveens biertje Lasko/ Union. Bij het bezoeken van de grotere steden Velenje of Celje heb je moderne winkelcentra waar je vriendelijk wordt geholpen ze nemen echt de tijd voor je. Slovenen zijn vriendelijke mensen Wij zijn verliefd op Slovenië!

• 8Staat v/h sanitair

• 10Michel CarrMichael27-12-2014

Een waar paradijs

Wij hebben hier met z' n vieren volop genoten. Een prima uitgangspunt voor wandelingen, adrenaline sporten, maar ook heel dichtbij de 2 grootste steden van Slovenie (Ljubljana& Maribor) beide 1h rijden....We zijn een dag zelfs naar Piran (sloveens Venetie) gereden (2h),......tijdens de wandelingen in de prachtige natuur lekker gesnoept en gedronken bij de locals onderweg.....onze auto zat dan ook vol met allerlei lekkernijen die je bij ons in Amsterdam op de biologische markt in de Jordaan koopt (vaak vele malen duurder)......En ja de camping baas en zijn vrouw zijn echt geweldig, we kwamen na een beetje verdwaald te zijn diep in de nacht aan (1:00) en werden opgewacht met een ware overheeeeeerlijke goulash,...en een fles wijn..........

team Menina, eigenaar, 15-01-2015

Dank je wel voor jullie positieve reactie! We doen altijd ons uiterste best om het onze gasten naar hun zin te maken en proberen ieder jaar weer iets extra's te doen. We zien jullie graag terug op camping Menina!

• 10Koster15-12-2014

Al 5 jaar super !

Houd u van actie, dan is dit de camping. Mountainbiken, Bergbeklimmen, Raften, Paragliding, Rondvluchten maken boven de vallei, Zwemmen, Grotten bezoeken, Vliegvissen, kortom te veel om op te noemen. Onze kinderen hebben zich op deze camping geen minuut verveeld, altijd veel vriendjes om mee te spelen. Natuur rust en wandelen behoort zeker ook tot de mogelijkheden.

Bovendien zijn Slovenen zeer vriendelijk en gastvrij. Dit land bied een mooie natuur en cultuur.

Het camping Menina team staat altijd voor u klaar, we komen daarom al jaren met veel plezier terug.

• 10brusselaers-strackx16-10-2013

Geweldig leuke camping!!

we waren er al verschillende keren geweest, maar een paar jaar geleden, we wilden heel graag de veranderingen op de camping zien, maar de kinderen wilden vooral terug omdat het zo een leuke camping was en vooral de Jurij bleef hen bij omdat die vanalles voor hen deed. Het is een heel leuke, gezellige camping, zeker niet duur en proper in het sanitair. Je kan er voor weinig geld lekker eten en er is vanalles te doen in de omgeving, je kan er raften, paragliden, wandelen,.... voor iedereen wat wils dus ! Het is dan ook alweer een keitoffe vakantie geweest en volgend jaar gaan we weer terug.

• 10Brusselaers-Strackx16-10-2013

Supertoffe camping...zeker met kids!!

We zijn dit jaar weer naar camping Menina geweest, enkele jaren terug waren we er ook al 3 keer geweest, de kinderen wilden er absoluut terug naartoe, al zijn ze ondertussen al wat ouder (13,14 en 15 jaar), het is hen zo bij gebleven dat het er zo leuk was, zeker met Jurij als campingbaas die vanalles met hen deed, dat we wel nieuwsgierig waren om de vernieuwingen die ondertussen gebeurd waren te zien. En het loonde wederom de moeite, de kinderen amuseerden zich te gek op de watertrampoline en leerden er snel vrienden en vriendinnen kennen en wij genoten weer van het lekkere eten, de rust en het mooie weer!! Zeker een aanrader dus om eens heen te gaan !!!

• 9peter en monique03-07-2011

geweldige leuke plek

nog nooit zo'n leuke camping meegemaakt ook het eten was een feestje . De eigenaar is helemaal top , altijd een praatje met elke gast zodat iedereen zich thuis voelt. Niet vergeten de wijnproefavond te doen , top!!!!!!!!!!!!!

• 10Eetgelegenheden

39 tips over Camping Menina

• Elfjes, 27-08-2019

-Bierfontein in Zalec. Voor 8 euro krijg je een glas en mag je 6 biertjes proeven. -Velika planina. Bezoek het kleine museum daar en je krijgt veel te horen over het herdersdorp. -In Gornji grad staat een prachtige indrukwekkende kathedraal. -Zwemmen in Velenje. Een meer, ontstaan door de naastgelegen kolenmijn. Entree is gratis. Er staan strandstoelen, parasols en douches.

• brusselaers-strackx, 16-10-2013

Luister als je er toekomt zeker naar de informatie van Jurij, hij weet je echt over veel leuke plekjes te vertellen, vervelen doe je je er niet.

• Astrid, 17-09-2013

De mobiles homes zijn schoon en nieuw. De site is verouderd want op de camping staan diverse soorten trekkershutten. Ga een dag naar Pju (oudste stad van Slovenie); Bled; Adriatische zee.

78 vragen over Camping Menina

• nicky, 10-08-2019

prijzen 2020

wanneer worden de prijzen 2020 bekend? en vanaf wanneer kun je boeken?

• Edwin, 14-07-2019

Vissen

Kan je vanaf de camping vissen en zo ja met wat voor hengel en aas

• Esther, 24-04-2019

Stroom