Camping Menina

Camping Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer campinginfo

Verblijven op Campsite Menina? Dit is zo’n plek waar je dat echte kampeergevoel nog meekrijgt. Camping Menina in Slovenië is gelegen aan de rivier waar je ‘s avonds een kampvuur mag maken. De kids vermaken zich hier in het klimpark, de midgetgolf of de paintball. Stap in de auto en sta binnen 10 minuten in het plaatsje Mozirje.

296 reviews over Camping Menina

• 8Monique Hooijmaijers20-09-2019

Super leuk!

Dit jaar voor de 3e keer naar Slovenië geweest en voor de 1e keer naar Menina, wat een super leuke camping is dat! Het is inderdaad wel druk in het hoogseizoen, maar dat hadden ze per e-mail al aangekondigd. Wij hadden samen met vrienden een familieplaats geboekt en wij hadden een mooie ruime plaats. Vond het aan de kant van het meer inderdaad wel vol staan, wij stonden aan de andere kant. Ze deden hun uiterste best om de boel in orde te houden. De toiletgebouwen werden goed bijgehouden (als er een keer iets op was werd het snel bijgevuld als je dat even bij de receptie meldde). Het personeel en de eigenaar van de camping zijn heel erg vriendelijk. Tijdens ons verblijf van 18 dagen zijn ze regelmatig langs de tent gekomen om leuke dingen aan te kondigen en om te vragen of alles naar wens was. Wij voelden ons er erg welkom en thuis. Speeltuin (overdekt) is super leuk, restaurant super lekker, volgend jaar weer!

Team Menina, eigenaar, 23-09-2019

Dank jullie wel voor jullie prachtige review. Top dat jullie het zo leuk hebben gehad en volgend jaar terugkomen, dat is natuurlijk het beste compliment dat we kunnen krijgen. We zien jullie graag weer volgend jaar!

• 10Patricia04-09-2019

Heerlijke camping

Prachtige camping omringd door een prachtige omgeving. Rivier is een heerlijke speelplek voor de kinderen, net als het meer zelf op de camping (wel koud) maar ook dat was geen probleem voor de kinderen. Activiteiten/animatie op de camping super leuk, alleen was de animatie onze laatste week er niet meer en werd het ook een stuk rustiger op de camping waardoor het vertier voor de kinderen wat minder werd, maar wij zijn toen meer dingen gaan bekijken buiten de camping en dan valt het extra op hoe vriendelijk de Slovenen zijn, hoe leuk de hoofdstad is en hoe heerlijk het eten (en betaalbaar!) in de diverse restaurantjes is. Kortom genoten van de camping (en van de fles wijn die we kregen bij vertrek) van het land en de gezellige babbel met Jure. Eerste keer Slovenië maar zeker niet de laatste keer.

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Team Menina, eigenaar, 09-09-2019

Dank je wel voor jullie prachtige review! Fijn dat de vakantie een succes was en dat ook de omgeving, het land en de mensen zo'n positieve indruk hebben gemaakt. We zien jullie graag weer terug in Slovenië en op Menina!

• 9Evelien27-08-2019

Gezellig & outdoor activiteiten; Slovenië prachtig

Wij verbleven hier met onze zoons van 11 en 8 in de één na laatste week van de schoolvakantie. Wij hebben niet veel ervaring met campings, maar vonden Menina echt leuk. We verbleven in een stacaravan met 2 slaapkamers, dichtbij het meer én het "centrum" (receptie, restaurant,speelplaats etc.) De eerste nacht waren we helaas overboekt.. Of dit aan Menina lag of aan de touroperator is nog steeds niet helemaal duidelijk... Het was wel duidelijk dat Menina dit heel naar vond en ze deden hun best het zo snel mogelijk op te lossen. Vanaf de tweede nacht konden we in de geboekte stacaravan. De eigenaar van de camping heeft ons zelfs persoonlijk geholpen, dat zie je niet vaak meer tegenwoordig. De man is ontzettend betrokken en ruimt zelf de hele dag op en tapt een drankje voor je achter de bar. Overdag levendig, vanaf 23.00uur lekker rustig, veel activiteiten voor kids, rivier en meer zijn top. Kampvuurtjes:) Slovenië is prachtig!!

Team Menina, eigenaar, 28-08-2019

Dank je voor je mooie review Evelien! Fijn dat jullie na een valse start toch genoten hebben van de vakantie op Menina. Je hebt de sfeer en ons doel met de camping goed weten samen te vatten. Graag tot ziens op Menina!

• 9Fam Aalst15-08-2019

Super genoten👌

Super mooie omgeving, gezellige camping, in de omgeving is voldoende te doen en de mensen zijn bijzonder vriendelijk. Leuke bar/restaurant waar je bijzonder lekker kan eten. Er wordt voldoende georganiseerd en de sfeer is ongedwongen. We komen hier zeker nog een keer 👍. Ps. Pas op voor de cider 😉

Team Menina, eigenaar, 27-08-2019

Wat fijn dat jullie zo genoten hebben op Menina! En die cider... ja, als Jure iets maakt dan doet hij dat goed ;-) Zo te zien hebben jullie gezellig meegedaan aan de activiteiten die we deze zomer georganiseerd hebben voor onze gasten. Graag tot ziens op Menina!

• 7Van Oorschot12-08-2019

Prima camping

Leuke camping, er is veel te doen en veel georganiseerd op de camping. Super leuk restaurant met erg vriendelijk personeel. Let er wel op dat de hele camping vol Nederlanders staat.... Wij zaten in een Eco Lodge (eco1) (Ik snap alleen niet echt wat er eco aan was). Verwacht niet ook niet veel comfort. Het huisje was verder prima, alleen sterk verouderd sanitair en zijn de matrassen echt aan vervanging toe!

Team Menina, eigenaar, 27-08-2019

Bedankt voor jullie review. Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad! We zullen zeker met het commentaar ten aanzien van de matrassen aan de slag gaan. Wat betreft de vraag over de naam, de bouw is ecologisch verantwoord. Graag tot ziens op Menina!

• 7Fleurtje Schornagel11-08-2019

Prachtig land, camping viel wat tegen, te druk

We hebben een heerlijke vakantie gehad! Helaas was er geen rekening gehouden met onze wensen voor de plek (wel zo afgesproken bij de reservering), we konden kiezen uit de plekken die over waren. Camping is mooi gelegen, rivier dichtbij, meertje om in te zwemmen (water wel erg koud!). Sanitair was wisselend: zeep vaak op, haakjes stuk, geen stopcontact bij wastafels etc. Uiteraard is het druk tijdens het hoogseizoen, maar plekken die normaliter voor 1 gezin bestemd zijn moesten nu door 2 gezinnen worden gebruikt. Iets meer organisatie (nummers bij de plekken?) hierin zou wel handig zijn lijkt ons. Door jongeren op de camping veel overlast, blijkbaar niet gebruikelijk om tussen 23 - 8 uur stil te zijn. De eigenaar, Jure, en de receptie deden hier trouwens wel hun best voor, waarvoor dank! Restaurant prima eten, door drukte reservering vaak vergeten. Vooral door de onrust/herrie en gebrek aan structuur op de camping voor ons geen 2e keer.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Team Menina, eigenaar, 27-08-2019

Dank jullie wel voor jullie review. En wat jammer dat het door de drukte wat tegen is gevallen. Gelukkig hebben jullie toch een heerlijke vakantie gehad bij ons, dus misschien is een keer terugkomen in een wat rustiger periode een goed idee? Aan het begin en het einde van de zomervakanties in NL is het een heerlijk op de camping en is er ruim voldoende keuze in plekken.

• 10Gert Jan08-08-2019

Super vakantie gehad.

Erg mooie camping vooral met jonge kinderen. aardige eigenaar die weet hoe de kampeerders vermaakt willen worden. Ondanks de regen een super vakantie gehad. Camping Menina zekers een aanbeveling voor een fijne vakantie.

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Team Menina, eigenaar, 09-08-2019

Wat een mooie review! Een 10 zien we natuurlijk graag, fijn dat jullie zo'n top vakantie hebben gehad op onze camping. Jure en ons team doen er inderdaad alles aan om het iedereen naar de zin te maken met leuke (sportieve en andere) activiteiten, optredens en natuurlijk de kinder animatie. Graag tot ziens op Menina!

• 8Ingrid05-08-2019

Super!

Wij verblijven momenteel op deze leuke camping. Wij zijn erg enthousiast over de activiteiten en de mooie omgeving. De eigenaar is een paar keer langs geweest om te vragen of alles naar wens was en had leuke tips. Het sanitair is prima, niet het meest moderne, maar wij hebben hier geen klachten over, er zijn diverse toiletgebouwen op de camping. De camping staat inderdaad vol, maar niet zoals de meeste mensen gewend zijn in rijtjes of afgescheiden met haagjes oid. Dit heeft juist zijn charme. De omgeving is werkelijk prachtig en er is zoveel te doen! Ik vind het erg jammer, dat de recensies hieronder slecht zijn ivm 'jankende kinderen'??? Sorry, maar daar kan de camping niks aan doen! Niet eerlijk om dan deze camping zo slecht af te schilderen. Iedereen die ik hier tot nu toe heb gesproken, is zeer te spreken over de camping. Als ik dan een minpuntje mag noemen is het de temperatuur van het meer. Verder echt super!

Team Menina, eigenaar, 08-08-2019

Dank je wel voor je mooie review en wat fijn dat we het jullie zo naar de zin hebben weten te maken! Dat lukt helaas niet altijd, maar gelukkig meestal wel. We proberen inderdaad een ongedwongen sfeer te creëren met een gevoel van vrijheid. Het hoogseizoen is druk, maar ook dan is het eigenlijk vooral voor de meeste mensen extra gezellig. We hopen jullie nog een keer terug te zien op Menina!

• 7Thijs05-08-2019

Leuke camping met kinderen vanaf 6 jaar.

Mooie camping met een prachtige natuur. Slovenie zelf heeft ook echt veel te bieden! Wij hadden een stacaravan die prima was. Netjes en een groot terras. Ik merk wel dat de camping zelf inderdaad volgepropt wordt. Sanitair is verouderd maar hadden wij geen last van ivm eigen stacaravan. Vuurtje maken is ook echt leuk. Voor onze kinderen ( 3 en 4 ) is de camping eigenlijk net niet geschikt. Vanaf een jaar of 6 en zeker met een zwemdiploma is de camping zeker aan te raden. Zwemmeer is te diep en ook wel koud. Peuterbadje stelt niks voor. Toen wij er waren was het erg droog dus was het leuk om in het ondiepe warme riviertje te spelen. Personeel erg vriendelijk, ons super geholpen met een (privé) probleem. Erg netjes. Ook leuk Nederlandse animatie. Oogt allemaal wel wat rommelig maar prima. Kortom zeker voor het geld en met wat oudere kinderen( vanaf 6) een aanrader.

• 7Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Team Menina, eigenaar, 05-08-2019

Wat fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad. De rivier de Savinja heeft altijd diepere en ondiepe plekken, dus is eigenlijk het hele jaar door geschikt om met (kleine) kinderen te spelen. Er zijn op de camping meerdere sanitaire voorzieningen die net nieuw zijn, maar inderdaad, daar hebben jullie vast geen gebruik van gemaakt vanwege de eigen badkamer in de mobile home. We zien jullie graag nog eens terug!

• 8L.04-08-2019

Heerlijke vakantie

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op camping Menina. Personeel super vriendelijk en zo ook de eigenaar. De kinderen hadden snel vrienden gemaakt en zich uren vermaakt in de speeltuin, visjes vangen in de rivier of bommetjes maken in het meer. Hier en daar zou er wel wat onderhoud mogen gebeuren aan bijvoorbeeld het sanitair. Verder is er in de omgeving zat te beleven en te zien.

• 6Staat v/h sanitair

Team Menina, eigenaar, 05-08-2019

Dank jullie wel voor jullie mooie review en wat fijn dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad bij ons. De rivier, het visjes vangen en spelen zijn inderdaad dingen waar vooral de kinderen bij ons op de camping blij van worden! Kunt u ons een persoonlijke mail sturen welk sanitair gebouw u bedoelt? Er zijn namelijk een aantal nieuwe sanitaire voorzieningen gebouwd. [email protected] (mag in het Nederlands) Alvast bedankt!

39 tips over Camping Menina

• Elfjes, 27-08-2019

-Bierfontein in Zalec. Voor 8 euro krijg je een glas en mag je 6 biertjes proeven. -Velika planina. Bezoek het kleine museum daar en je krijgt veel te horen over het herdersdorp. -In Gornji grad staat een prachtige indrukwekkende kathedraal. -Zwemmen in Velenje. Een meer, ontstaan door de naastgelegen kolenmijn. Entree is gratis. Er staan strandstoelen, parasols en douches.

• brusselaers-strackx, 16-10-2013

Luister als je er toekomt zeker naar de informatie van Jurij, hij weet je echt over veel leuke plekjes te vertellen, vervelen doe je je er niet.

• Astrid, 17-09-2013

De mobiles homes zijn schoon en nieuw. De site is verouderd want op de camping staan diverse soorten trekkershutten. Ga een dag naar Pju (oudste stad van Slovenie); Bled; Adriatische zee.

78 vragen over Camping Menina

• nicky, 10-08-2019

prijzen 2020

wanneer worden de prijzen 2020 bekend? en vanaf wanneer kun je boeken?

• Edwin, 14-07-2019

Vissen

Kan je vanaf de camping vissen en zo ja met wat voor hengel en aas

• Esther, 24-04-2019

Stroom