Camping Menina

Camping Menina
8,5

Verblijven op Campsite Menina? Dit is zo’n plek waar je dat echte kampeergevoel nog meekrijgt. Camping Menina in Slovenië is gelegen aan de rivier waar je ‘s avonds een kampvuur mag maken. De kids vermaken zich hier in het klimpark, de midgetgolf of de paintball. Stap in de auto en sta binnen 10 minuten in het plaatsje Mozirje.

112 reviews over Camping Menina in het Nederlands

Thuis

Patsy
16-11-2018

Na 15 jaar @ Camp Menina hebben we nog steeds een "thuisgevoel" Bedankt Jure en Katja om onze vakantie elk jaar zo vreugdevol te maken!

Team Menina, eigenaar, 19-12-2018

Jullie zijn er al vanaf het begin bij en het maakt ons trots dat jullie ieder jaar terugkomen en het voelt als thuiskomen bij ons. Tot volgend jaar en bedankt voor deze lieve review. Fijne feestdagen!

Fantastisch!

Eric Gorlee
16-11-2018

Prima camping, goede voorzieningen en gezellige mensen

Team Menina, eigenaar, 19-12-2018

Dank je wel voor je fantastische review. Dit soort reacties krijgen we graag! We hopen jullie komende zomer weer te verwelkomen op Menina. Fijne feestdagen!

Heerlijke vakantie!

fam Brouwer
29-8-2018

We hebben heerlijk genoten op camping Menina! De gastvrijheid en vriendelijkheid van de eigenaar en werknemers voelden als een warm welkom. De stacaravan was lekker ruim, eigenlijk ruimer dan we hadden verwacht! In het meer en de rivier konden kinderen, groot en klein zich prima vermaken. Uitstapjes genoeg te doen in de omgeving en ook op de camping zelf kunnen de kinderen zich prima vermaken met het klimparcours, midgetgolf, paintball en het aanbod vanuit het animatieteam. Slovenië is een prachtig land met vriendelijke mensen. Wij hebben nog lang niet alles gezien, dus komen zeker terug!

Team Menina, eigenaar, 31-8-2018

Het grootste compliment is voor ons dat mensen terug komen, dus we kijken er nu al naar uit om jullie volgend jaar weer terug te zien!

Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad bij ons, ieder jaar proberen we weer een nog beter aanbod van activiteiten te bieden op de camping. Boek wel op tijd, want de belangstelling is groot!

Tot volgend jaar!

Verliefd

Erwin en Nancy
26-8-2018

Wij zijn verliefd!! Niet alleen op het prachtige land, maar zeker op de evenzo prachtige camping!Een gezellig, natuurlijk aangelegde camping met prachtig meer, gelegen aan de rivier Savinje. Er is op de camping veel te doen voor jong en oud. Eindelijk een camping waar tieners hun gang kunnen gaan, met respect voor de overige campinggasten natuurlijk. Ze mogen bij de rivier een kampvuurtje stoken tot in de late uurtjes. Onze meiden hadden een topavond op een lokaal dorpsfeestje (waar ze door de slovenen ten dans werden gevraagd). Het restaurant is top en heeft zeker leuke prijzen. Evenals de bakker, die op loopafstand van de camping ligt. Wil je rust, kies dan een plek verder op de camping of boek in het voor of naseizoen. Wij hadden overigens totaal geen last van lawaai. Wat het helemaal afmaakte was het vriendelijke personeel en de eigenaren Jure en Katja. Altijd tijd voor een praatje. En Jure, volgend jaar linedancen? Bedankt team.

Team Menina, eigenaar, 31-8-2018

Liefde op het eerste gezicht, geweldig! Echt top dat jullie het zo leuk hebben gehad en ook kennis hebben gemaakt met de lokale bevolking. Iedereen vindt het altijd geweldig als mensen meedoen op het dorpsfeest, dus jullie meiden hebben het goed gedaan. Bij boeking aangeven dat je een rustige plek wilt is inderdaad verstandig, wij zullen er dan alles aan doen om dat ook te realiseren. We proberen altijd om de rust op de camping vanaf elf uur 's avonds in acht te nemen, alle activiteiten zoals optredens stoppen om die tijd. Tot volgend jaar! (en dat line dancing is best een goed idee!)

Fantastisch!

Fam.Penning
19-8-2018

Eerste keer Slovenië voor ons, en we hebben genoten! Vooral de ontspannen en relaxte sfeer op de camping, Het restaurant is super goed,de medewerkers altijd super vriendelijk. De beste pizza bakker die er maar kan zijn. 1 min puntje vinden we het toilet/douche gebouw vooraan , waar wij dus het dichtste bij stonden. Dus regelmatig zijn we naar het ,voor ons ,achterste toilet/douchegebouw gelopen die was schoner of leek schoner en was in het algemeen beter voor elkaar. We komen zeker nog een keertje weer terug.

Team Menina, eigenaar, 8-10-2018

Wat leuk dat jullie zo genoten hebben en nog een keer terugkomen, dat is natuurlijk altijd goed! Jullie aandachtspunt is ook meteen dat van ons, we zullen onze uiterste best doen om dat te verbeteren. Graag tot ziens op Menina!

Volgend jaar zeker weer😍😍🥂

Fam Bosman
17-8-2018

Wat en fantastische camping. Nadat we na 3 dagen met gierende banden vertrokken zijn van Terme Catez konden we gelukkig een caravan bemachtigen op camping Menina. Wat een verademing. Een prachtige omgeving, genoeg te doen voor groot en klein. Je moet niet verwachten dat je op een keurig georganiseerde camping terecht komt, maar juist dat heeft zijn charme. De eigenaar komt regelmatig langs om te vragen of alles naar wens is of voor een kletspraatje en probleempjes worden snel opgelost. Wij komen zeker terug. De wijnproeverij is echt een aanrader.

Team Menina, eigenaar, 18-8-2018

Bedankt voor jullie prachtige review! En wat ontzettend fijn dat we nog een mobile home beschikbaar hadden voor jullie in het hoogseizoen, dat is echt geluk hebben. We zien jullie graag terug volgend jaar, maar van te voren reserveren is wel aan te raden deze keer :-)

Heerlijke vakantie, mooie omgeving

Sandra Bax
14-8-2018

Geweldige camping, mooie ligging. Is ook veel te doen. Echter: Heb je een reservering voor een plek voor je tent of caravan dan ga je alsnog op de dag van aankomst op zoek naar een plekje want aan plekjes toewijzen van te voren doen ze niet. Dus reken er niet op dat je bij het aangeven van een bepaalde voorkeur deze plek ook krijgt. Verder is het personeel erg aardig, en kan er veel op de camping. Geschikt voor kinderen van alle leeftijden, ook pubers.

Team Menina, eigenaar, 16-8-2018

Dank je wel voor je mooie review. We kunnen inderdaad een wens voor een bepaalde plek hooguit bij benadering proberen te realiseren, omdat helaas niet alle aankomsten en vertrek naadloos op elkaar aansluiten. Toch doen we ons best om rekening te houden met wensen, vandaar de mogelijkheid om bij aankomst de beschikbare plekken te bekijken en de favoriet uit te kiezen. Fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad!

Onze kids zeggen: TOP!

kunstmarjo
13-8-2018

Leuke camping met activiteiten voor alle leeftijden. Relatief veel Nederlanders en caravans. Vanaf vrijdag Slovenen met gezinnen voor paar daagjes. Animatie voor de jonge jeugd zag er leuk uit. Rafting/bellyjak etc vanaf camping georganiseerd. 3 uur voor 45Euro Bellyjak - prijzig. Stonden in het bosdeel met tent, ten opzichte van plaatsen richting meer minder dicht op elkaar & rustiger. Vuurtje stoken bij tent en hangmatten mee! Eten & bediening restaurant: pluim! Sanitair regelmatig schoongemaakt, tip: in bos ook een s-blok zetten? Animatie avonduren eerste week met audio, niet leuk (daarna niet meer). Camping doet haar best om jongeren (16+) in avond naar de rivier te krijgen (vuurtje stoken..). Niet altijd rustig na 23/24 uur, mag camping "harder" tegen op treden. In bosdeel geen verharde paden, werd na verzoek binnen dag houtsnippers gestrooid. Ontspannen sfeer op de camping, niet al te strak georganiseerd (dus prettig).

Team Menina, eigenaar, 14-8-2018

Dank jullie wel voor jullie enthousiaste review. Fijn dat jullie vakantie een succes was. Er in het bos niet gebouwd of verharde wegen aangelegd worden, dus houtsnippers en vooralsnog geen sanitair gebouw daar. Maar wie weet! Ook uw andere tips zullen we bij onze evaluatie zeker meenemen en als het enigszins kan er ook iets aan doen. We zien u graag weer terug op Menina!

Leuke vakantie gehad!!

Van Doorn
10-8-2018

Wij hadden een mooie schaduwrijke plek in het bos achter het restaurant. Als we achter de speeltuin hadden moeten staan waren we niet gebleven aan die kant van de camping vonden wij het veel te vol en veel te druk. Kampvuurtjes maken bij onze tent in de gehuurde schaal. Rivier en meertje waren heerlijk fris. Eenmaal erdoor kon je er echt lekker in afkoelen. De avond animatie (niet elke dag gelukkig) was wisselend van kwaliteit en soms iets te goed hoorbaar maar altijd tussen 23 en 24 uur afgelopen dus oké. De jongeren bij de rivier hadden wel eens wat meer herrie..... Sanitair prima, restaurant prima en wat een heerlijk en mooi land is Slovenië!! Wij hebben nog een paar tips voor de camping: deksels op de prullenbakken in de dames wc's. Dat je kan zien of de deur op slot is. De bijl bij het vuur van het restaurant opruimen.

Team Menina, eigenaar, 12-8-2018

Dank jullie wel voor jullie mooie review. Gelukkig hebben we allerlei verschillende plaatsen op de camping, waardoor er voor ieder wat wils is. Waar jullie stonden is dan wel weer wat dichter bij het kampvuur aan de rivier en de tent waar de live bands spelen. We proberen zo veel mogelijk met alle wensen van onze gasten rekening te houden, dus bij reserveren aangeven wat u wilt helpt altijd! We nemen de tips mee in onze evaluatie van het seizoen, bedankt!

Zeker voor herhaling vatbaar

Annechien
8-8-2018

Net terug van een super leuke vakantie. Wat een fantastisch mooi land is Slovenië. En wat een vriendelijke mensen. Menina is een gemoedelijke camping met zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Sanitair is schoon en lekker warm water. S’ avonds een heerlijk vuurtje stoken vonden de kinderen ( en wij ook) helemaal geweldig. Een minpuntje was het koude water in het meertje. Maar voldoende andere mogelijkheden in de directe omgeving, zoals het riviertje achter de camping of het meer in Velenje.

Team Menina, eigenaar, 12-8-2018

Dank jullie wel voor jullie enthousiaste review! Fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad. Aan de water temperatuur van het meertje kunnen we helaas niets doen, het is water uit de rivier dat doorstroomt om het schoon te houden, door de diepte is het kouder dan de Savinja zelf. We zien jullie graag terug!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Menina in Recica ob Savinji, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Menina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.