Camping Menina

Camping Menina
8,5

Verblijven op Campsite Menina? Dit is zo’n plek waar je dat echte kampeergevoel nog meekrijgt. Camping Menina in Slovenië is gelegen aan de rivier waar je ‘s avonds een kampvuur mag maken. De kids vermaken zich hier in het klimpark, de midgetgolf of de paintball. Stap in de auto en sta binnen 10 minuten in het plaatsje Mozirje.

6 reviews over Camping Menina in het Nederlands

2008

Gastvrijheid ten top

R-J Boers
22-8-2008

Wat een hit !!Een geweldige leuke camping waar bijna alles kan.Of het een kampvuurtje is,of een nachtwandeling met fakkels de berg op(incl. kampvuur en gezang).Volop vertier op en rond de camping,en een geweldige eigenaar.Dit maakt je vakantie kompleet.En nog getroffen met het weer ook !!

Gereisd Familie in augustus 2008

Super

Gerrit Leeftink
9-8-2008

Een camping met vele mogelijkheden,hierdoor was het een top vakantie

Gereisd Familie in juli 2007

Prima plek!

Teunella
30-7-2008

Prachtige camping waar veel mogelijk is, waar leuke dingen worden georganiseerd (mountainbiken down-hill, wandeltochten etc). Topper was een schaal met koekjes voor onze jarige dochter van Jurre. Persoonlijke aandacht en vriendelijke mensen. Mooie omgeving om te wandelen, racefietsen etc. En als het wat kouder is, mag je een vuurtje maken met zelfgesprokkeld hout.

Gereisd Familie in juli 2008

gemoedelijk en gastvrij

28-7-2008

De gastvrije campingeigenaar heeft vertrouwen in de betrouwbaarheid van zijn gasten. De plaatsen zijn niet afgebakend en bij aankomst kun je zelf een plekje uitzoekt dat schikt ( op een veld, in de bossen of dichtbij het meer. Het restaurant op de camping heeft zeer lekkere en betaalbare gerechten. Een leuke speeltuin, een beekje en een ( ijskoud) meertje bieden genoeg voor de kinderen en ouders. De omgeving is prachtig en er valt veel te zien en te doen , ook voor de sportieve/ outdoor vakantieganger de moeite waard

Gereisd Familie in juli 2008

Heerlijk een camping zonder allerlei regels

Fam. van Kampen
25-6-2008

Heerlijk een camping zonder allerlei regels. Gewoon kampvuur voor de tent, geen vaste plaatsten, kraakhelder meertje en rivier; sanitair in hoogseizoen een beetje krap.

Gereisd Familie in juni 2008
2007

In 2006 geweest

Cius
4-3-2007

In 2006 geweest. Gebruikt als overnachtingscamping. Je mocht zelf een plekje uitzoeken, we kampeerden aan het meertje. De eigenaar is zeer enthousiast, je krijgt eerst een soort 'college' voor de nieuwkomers hij vertelt je wat er allemaal te doen is in de buurt. Camping organiseert zelf ook veel activiteiten.

Als ik niet al geboekt had in Kroatie, dan had ik daar nog wel een weekje gestaan.

Kreeg met kerst 2006 zelfs een handgeschreven kerstkaartje van hen ;-).

Gereisd Familie in juli 2006

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Menina in Recica ob Savinji, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Menina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.