Camping Menina

Camping Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer campinginfo

Verblijven op Campsite Menina? Dit is zo’n plek waar je dat echte kampeergevoel nog meekrijgt. Camping Menina in Slovenië is gelegen aan de rivier waar je ‘s avonds een kampvuur mag maken. De kids vermaken zich hier in het klimpark, de midgetgolf of de paintball. Stap in de auto en sta binnen 10 minuten in het plaatsje Mozirje.

296 reviews over Camping Menina

• 6Melanie Molhoek18-08-2019

Nooit meer.

Veel te druk. Op zich prima camping, maar overbevolkt. Je kan geen stap zetten zonder tegen een fietsend, rennend, gillend en/of huilend kind aan te lopen. Kampvuur maken is leuk, maar de dikke laag rook die hierdoor boven het terrein hangt is minder aantrekkelijk. Camping zou aantrekkelijk zijn als men niet op ieder open plekje mensen en tenten propt. Wij waren iig blij dat we weer mochten vertrekken uit dit 'gekkenhuis.

• 5Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Team Menina, eigenaar, 27-08-2019

Wat jammer dat jullie verwachtingen niet overeengekomen zijn met datgene wat Menina (ook) te bieden heeft. Er zijn inderdaad veel gezinnen met kinderen in het hoogseizoen en voor hen is niks leuker dan lekker rondrennen op de camping. Mochten jullie toch nog een keer terug willen komen om te genieten van de prachtige omgeving en gezelligheid, dan raad ik jullie aan om in het voor- of naseizoen te komen en om een rustig plekje te vragen bij aankomst. Die zijn er ook op Menina en daarmee voorkom je al een hoop ergernis.

• 2018
    9Ernst Bakkernes16-11-2018

Een fantastische camping waar je graag terugkomt.

Het was voor ons de 7e keer dat we neersteken op camp Menina. We hebben er van half april tot half juli gestaan. Ieder jaar zeggen we volgend jaar gaan we naar een andere camping, maar het blijft toch Menina. De camping heeft ruime vrije plaatsen. Het hele team onder leiding van de eigenaar Jure doet er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Ook beschikt de camping onder leiding van Katja en haar team over een uitstekend restaurant met een uitgebreide kaart.

• 7Staat v/h sanitair

Team Menina, eigenaar, 19-12-2018

Dank je wel Ernst! Wat leuk dat ook onze "vaste gasten" en inmiddels vrienden een review schrijven zodat iedereen weet dat Menina en Slovenië nooit gaan vervelen! Fijne feestdagen en tot volgende zomer!

• 9Simon19-08-2018

Fantastisch!!

Fantastische camping voor alle leeftijden, relaxte sfeer. Ligt aan de rivier Savinji, er is een zwemmeertje op de camping. Er wordt veel georganiseerd (tegen betaling) op sportief gebied oa raften, bellyjak, downhill bike, fietstochten. Boven een gedeelte van de camping is een zg adrenaline park. Tevens worden er ook excursies, wijnproeverijen, wandeltochten voor geoefende personen en families. Je kunt er vuurschalen huren, om op je kampeerplek een kampvuurtje te stoken. Je kunt op de camping lekkere (lokale) gerechten en prima pizza's eten, maar in de omgeving liggen prima restaurants. Supermooie omgeving. Er wordt soms misbruik gemaakt van de gemakkelijke/losse sfeer op de camping, waar absoluut geen streng toezicht is. Blijkbaar kunnen daar sommige mensen niet mee om gaan.

• 8Staat v/h sanitair

Team Menina, eigenaar, 08-10-2018

Bedankt voor jullie mooie reactie en top dat jullie zo genoten hebben van de vakantie. Het lijkt er op dat het misschien wel de eerste keer was, maar niet de laatste keer? Dat zouden we super vinden. Graag tot ziens op Menina!

• 1Joris14-08-2018

Waardeloos

wel goed: ligging, mogelijkheid tot outdooractiviteiten. Extreem slecht: ondanks reserveren (mail en telefoon) geen plaats, na aandringen ineens wel. Kregen waardeloze plek tegen terras in de rook van barbecueplaats. Maar het ergste: harde muziek tot diep in de nacht. Dronken gelal tot na twee uur. En dan 's morgens al vroeg weer kabouter plop op hoog volume van het kinder animatie team. Eerder weg gegaan, kom hier nooit meer terug. Jammer want op zich een mooie camping.

• 2Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Team Menina, eigenaar, 16-08-2018

Wat jammer dat uw vakantie op camping Menina u zo is tegengevallen. En wat jammer dat we dat nu pas te weten komen. U heeft duidelijk andere verwachtingen gehad toen u bij ons kwam in de drukste weken van het jaar. Wat betreft uw (onbevestigde) reservering, we hebben ons best gedaan om u toch nog een plek te geven, die inderdaad op een van de drukste plekken van de camping was, helaas! We zouden het op prijs stellen als u ons een mail wilt sturen, zodat we wellicht iets goed kunnen maken, dat kan in het Nederlands naar [email protected]

• 6Allan en Sanne06-08-2018

Prima maar drukke camping.

Nette camping met iets minder net sanitair. Allerlei soorten plaatsen met voor ons een mooie tentplek onder de bomen dichtbij de rivier. Restaurant is voortreffelijk, zeker voor die prijs. Vriendelijk personeel. Veel activiteiten vanaf en op de camping. Voor alle leeftijden iets te doen, met name voor kinderen. Echter menig avond veel geluid tot laat (harde volksmuziek/karaoke/luidruchtige pubers) waardoor een goeie nachtrust geen optie is.

Al met al een prima camping die met name fijn is voor gezinnen die iets te doen willen voor kleine kinderen en pubers maar ook zelf iets willen ondernemen.

• 5Staat v/h sanitair

Team Menina, eigenaar, 09-08-2018

Beste Allan en Sanne, Dank jullie wel voor jullie review. Kritisch, maar eerlijk en daar kunnen we wat mee. Met name in de zomer kan het op de avonden met life muziek (woensdag en in jullie vakantie een folklore avond op vrijdag) wel eens wat luidruchtiger zijn, maar we doen ons best om toch op tijd te stoppen zodat iedereen zijn rust krijgt. Om dit te vermijden is het een goed idee om aan het begin of eind van de vakantieperiode te boeken. Het is dan al een stuk rustiger op de camping, maar nog steeds erg gezellig. We zien jullie graag nog eens terug!

• 2017
    7E.d.F.15-08-2017

Prachtige plek

Prachtige plek. Veel jonge mensen die relaxed de camping runnen. Veel activiteiten te doen, boomklimparcours op de camping en in het meer verschillende attributen voor de jeugd. In het riviertje wat langs de camping loopt kunnen de kinderen dammen maken, prachtige omgeving! Tips: het sanitair is niet altijd fris vooral s avonds. Veel lawaai van jeugd, soms muziek tot s'nachts. Maar als je je daar niet aan stoort is het een heerlijke camping als je kinderen hebt.

• 6Staat v/h sanitair

Team Menina, eigenaar, 18-08-2017

Bedankt voor uw review en wat fijn dat jullie een fijne vakantie hebben gehad. Dammen maken is leuk, maar wel belangrijk om ze ook meteen weer af te breken, want de rivier zorgt voor schoon water in ons zwemmeertje! We zijn nu al begonnen met de evaluatie van dit seizoen en het sanitair heeft inmiddels onze hoogste prioriteit. We zien u graag terug op Menina!

• 9L08-08-2017

Erg gezellige camping

De camping staat vol met Nederlanders en heeft een fijne sfeer. De campingplaats was ruim genoeg voor onze tent, auto en er was nog voldoende ruimte om te zitten. Ook de omgeving is erg mooi en er is voldoende te beleven op zowel de camping als in de omgeving. Op de camping kun je goedkoop eten en een borrel drinken. 's Ochtends kun je heerlijke, goedekope broodjes halen bij de bakker net buiten de camping. Het sanitair viel wel tegen. Het was niet altijd even schoon en er was niet altijd warm water (het was wel hoogseizoen).

• 6Staat v/h sanitair
    • 7Eetgelegenheden

Team Menina, eigenaar, 09-08-2017

Wat een mooie review, bedankt! We proberen inderdaad de plekken ook in het hoogseizoen ruim genoeg te houden en natuurlijk te zorgen voor een fantastische en betaalbare vakantie. Goed om te horen dat dat gelukt is en dat ook uw ervaring in ons restaurant naar uw zin was. Uw opmerking ten aanzien van het sanitair zullen we ter harte nemen. We controleren onbeperkt en poetsen 3 - 4 keer per dag en extra wanneer nodig, maar wellicht is dat nog niet genoeg. Warm water is gratis op de camping, maar inderdaad wel beperkt voorradig. Even wachten tot een rustiger tijdstip wil dan wel eens helpen. Wist u dat u ook een badkamer kunt reserveren? We zien u graag terug op Menina!

• Oude reviews

9Jan en Loes Nieuwenhuis30-06-2016

Super camping met super eigenaar Jure

In het voorseizoen camping Menina bezocht. Gelegen in een prachtig natuurrijke omgeving van bossen-bergen en water. Grote plaatsen, die wij zelf mochten uitzoeken. Een camping met een enorm aanbod van gevarieerde sportaktiviteiten.
    Menina, een camping voor de jeugd van elke leeftijd. Wat een sport-mogelijkheden!! En ruim voldoende rust voor volwassenen. Dokter nodig? Jure ( de actieve eigenaar) regelt de afspraak en wanneer nodig brengt hij je persoonlijk naar de dienstdoende arts in een compleet gezondheidscentrum. De medische verzorging is hier voorbeeldig geregeld!! Jure en zijn assistente Lydia voortreffelijke gastheer/vrouw. Een Vette Negen voor deze super-camping in het mooie en gastvrije Slovenie.

• 9Staat v/h sanitair

Team Menina, eigenaar, 05-07-2016

Dank jullie wel! Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad. De gezondheidszorg is inderdaad uitstekend in Slovenië en we helpen graag, maar liever hebben we dat iedereen gezond blijft! We hopen dat het inmiddels weer goed gaat. Graag tot de volgende keer in ons mooie Savinja dal op camping Menina!

• 9J en J.26-06-2016

Geweldige camping met vriendelijk personeel.

Wij zijn een paar dagen op deze camping geweest. De ontvangst was direct al heel spontaan. In het beste Engels wordt geprobeerd informatie te geven. Mooie camping met legio mogelijkheden.

• 9Staat v/h sanitair

Team Menina, eigenaar, 28-06-2016

Dank u wel voor uw review en wat fijn dat de ontvangst en het verblijf op onze camping zo goed is bevallen. We zien u graag weer een keer terug!

• 9Nancy Evans29-07-2015

Een camping om je thuis te voelen

Een camping van een mooie grootte met leuk zwemmeer en de camping ligt aan de rivier. Mooie plekken en goed sanitair. Restaurant met lekkere maaltijden en super Pizza's voor een mooie prijs. Het personeel is heel enthousiast inclusief de eigenaren. Er zijn veel sportieve activiteiten te doen, maar ook gezamenlijk eten en wijnproeverijen. Een camping die zowel leuk is voor jongere als oudere kinderen. Onze kinderen hebben het er altijd leuk gehad. Veel mensen die nooit teruggaan naar een zelfde camping, doen dit bij deze camping wel. Wij zijn hier ook al eerder in 2004 een 2012 geweest. Wel veel Nederlanders, maar ik vind dat niet zo'n probleem

• 8Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Team Menina, eigenaar, 30-07-2015

Leuk dat jullie alweer voor de derde keer op Menina waren en weer een leuke vakantie hebben gehad bij ons. We doen ons best om steeds weer te vernieuwen, waardoor er ook voor gasten die terugkomen iedere keer weer iets nieuws te ontdekken valt. Graag tot volgend jaar!

39 tips over Camping Menina

• Elfjes, 27-08-2019

-Bierfontein in Zalec. Voor 8 euro krijg je een glas en mag je 6 biertjes proeven. -Velika planina. Bezoek het kleine museum daar en je krijgt veel te horen over het herdersdorp. -In Gornji grad staat een prachtige indrukwekkende kathedraal. -Zwemmen in Velenje. Een meer, ontstaan door de naastgelegen kolenmijn. Entree is gratis. Er staan strandstoelen, parasols en douches.

• brusselaers-strackx, 16-10-2013

Luister als je er toekomt zeker naar de informatie van Jurij, hij weet je echt over veel leuke plekjes te vertellen, vervelen doe je je er niet.

• Astrid, 17-09-2013

De mobiles homes zijn schoon en nieuw. De site is verouderd want op de camping staan diverse soorten trekkershutten. Ga een dag naar Pju (oudste stad van Slovenie); Bled; Adriatische zee.

78 vragen over Camping Menina

• nicky, 10-08-2019

prijzen 2020

wanneer worden de prijzen 2020 bekend? en vanaf wanneer kun je boeken?

• Edwin, 14-07-2019

Vissen

Kan je vanaf de camping vissen en zo ja met wat voor hengel en aas

• Esther, 24-04-2019

Stroom