Camping Menina

Weer vandaag20°
Camping Menina
8,5

Verblijven op Campsite Menina? Dit is zo’n plek waar je dat echte kampeergevoel nog meekrijgt. Camping Menina in Slovenië is gelegen aan de rivier waar je ‘s avonds een kampvuur mag maken. De kids vermaken zich hier in het klimpark, de midgetgolf of de paintball. Stap in de auto en sta binnen 10 minuten in het plaatsje Mozirje.

230 reviews over Camping Menina in het Nederlands

Een fantastische camping waar je graag terugkomt.

Ernst Bakkernes
16-11-2018

Het was voor ons de 7e keer dat we neersteken op camp Menina. We hebben er van half april tot half juli gestaan. Ieder jaar zeggen we volgend jaar gaan we naar een andere camping, maar het blijft toch Menina. De camping heeft ruime vrije plaatsen. Het hele team onder leiding van de eigenaar Jure doet er alles aan om het de gasten naar hun zin te maken. Ook beschikt de camping onder leiding van Katja en haar team over een uitstekend restaurant met een uitgebreide kaart.

Gereisd met partner in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Team Menina, eigenaar, 19-12-2018

Dank je wel Ernst! Wat leuk dat ook onze "vaste gasten" en inmiddels vrienden een review schrijven zodat iedereen weet dat Menina en Slovenië nooit gaan vervelen! Fijne feestdagen en tot volgende zomer!

Thuis

Patsy
16-11-2018

Na 15 jaar @ Camp Menina hebben we nog steeds een "thuisgevoel" Bedankt Jure en Katja om onze vakantie elk jaar zo vreugdevol te maken!

Team Menina, eigenaar, 19-12-2018

Jullie zijn er al vanaf het begin bij en het maakt ons trots dat jullie ieder jaar terugkomen en het voelt als thuiskomen bij ons. Tot volgend jaar en bedankt voor deze lieve review. Fijne feestdagen!

Fantastisch, wat een geweldige camping!

Arend en Denise Meuleman
16-11-2018

Wat een fijne en gezellige camping is dit!!! Enorm genoten!!! Er is voor jong en oud genoeg te beleven en heel veel activiteiten om aan mee te doen. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. De eigenaar van de camping is even vriendelijk en gastvrij als zijn personeel. Voor iedereen maakt hij tijd! Wij hebben enorm genoten op deze camping en is zeker voor herhaling vatbaar, sterker nog we hebben al gereserveerd! We kijken er nu al naar uit!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Team Menina, eigenaar, 19-12-2018

Wat leuk (en verstandig) dat jullie alweer gereserveerd hebben voor volgend jaar! Een beter bewijs dat het goed bevallen is kunnen we niet krijgen. Fijne feestdagen!

Eurocampings

Geweldige camping met hele vriendelijke mensen!

Fam Nederpelt
16-11-2018

Mooie camping, prachtige natuur, aardige mensen (zowel personeel als kampeerders), bij het restaurant op de camping was de keus soms wat beperkt doordat er meer mensen kwamen eten dan waar ze op gerekend hadden maar wat ze dan hebben is lekker en wordt met aandacht klaargemaakt en geserveerd. In de omgeving ook restaurants. Animatie is super leuk, doen veel met de kinderen. Voor de oudere jeugd 8-xx wordt veel gedaan; voetbal, waterspellen, kampvuur. De camping is zeer kindvriendelijk, vanaf een jaar of 3 tot zeker 25 😉 (die gaan dan zelfstandig met de tent, met of zonder ouders). Ook wordt er veel georganiseerd voor volwassenen (en kinderen) wijn en bierproeven, shows, begeleidde excursies. Ze doen heel hard hun best om het sanitair schoon te houden en dit lukt ook heel goed, maar soms.... is er een smeerkees voor je geweest, maar dat komt overal voor. Sommige toiletgebouwen zijn wat gedateerd vandaar de 8, de hygiëne krijgt een 10!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Team Menina, eigenaar, 19-12-2018

Dank je wel voor deze uitmuntende review! We zijn blij dat jullie zo tevreden waren, maar nemen die paar kleine puntjes wel mee in onze plannen voor volgend jaar, gewoon om nog beter te worden! Fijne feestdagen!

Fantastisch!

Eric Gorlee
16-11-2018

Prima camping, goede voorzieningen en gezellige mensen

Team Menina, eigenaar, 19-12-2018

Dank je wel voor je fantastische review. Dit soort reacties krijgen we graag! We hopen jullie komende zomer weer te verwelkomen op Menina. Fijne feestdagen!

Gezellige en relaxe camping.

Monique
16-11-2018

Een gezellige ( in het hoogseizoen wel erg drukke) camping. Hele vriendelijke mensen en een relaxe sfeer. Wij zaten in een eco lodge en die zag er prima uit, de bedden waren groot genoeg en het was schoon. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, en willen over een paar jaar echt weer een x terug.

Veel actieve dingen te doen als de kids wat ouder zijn., voor de kleine kinderen een leuke speeltuin en zwemvijver.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018
Team Menina, eigenaar, 19-12-2018

Dank jullie wel voor jullie review. Het is inderdaad druk in het hoogseizoen, maar we hopen dat het daarmee vooral heel gezellig was! Fijn dat jullie genoten hebben van alle activiteiten en de kleintjes vast ook genoten hebben van onze (Nederlandstalige) kinder animatie. Graag tot een volgende keer! Fijne feestdagen!

Suoer vakantie gehad

W.liefting
11-11-2018

Wij hebben een hele leuke vakantie gehad op menina, mijn man kwam onverwachts op eerste hulp terecht nou petje af hoor er ging zelfs een medewerkster van de camping mee en die vertaalde alles, camping heeft dit suoer oogelost en ook de jongens van de raftschuur ze namen doordat mijn man helaas niet mee kon mijn dochter gewoon mee te kayakken echt top. Een hele mooie plek lekker ruim en super centraal . Minpuntje was echt wel t sanitair door een paar kleine aanpassingen in gebouw nr 2 is het gauw wat hygienischer te maken , dichte prullenbakken is echt een pre en hang gewoon de douchkop goed op die lag er 15 dgn af dat wij er waren , het hok bij de wasmachines moet echt beter en schoner hier word je was echt niet schoon van in zo,n ruimte , Wij komen dit jaar zeker weer terug en hooen dat jullie wat met de tips doen 😜

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018
Team Menina, eigenaar, 19-12-2018

Bedankt voor jullie review en fijn dat jullie terugkomen! We zullen zeker wat doen met jullie tips en nemen ze mee in alle verbeteringen waar we aan werken. Fijne feestdagen!

Heerlijke vakantie!

fam Brouwer
29-8-2018

We hebben heerlijk genoten op camping Menina! De gastvrijheid en vriendelijkheid van de eigenaar en werknemers voelden als een warm welkom. De stacaravan was lekker ruim, eigenlijk ruimer dan we hadden verwacht! In het meer en de rivier konden kinderen, groot en klein zich prima vermaken. Uitstapjes genoeg te doen in de omgeving en ook op de camping zelf kunnen de kinderen zich prima vermaken met het klimparcours, midgetgolf, paintball en het aanbod vanuit het animatieteam. Slovenië is een prachtig land met vriendelijke mensen. Wij hebben nog lang niet alles gezien, dus komen zeker terug!

Team Menina, eigenaar, 31-8-2018

Het grootste compliment is voor ons dat mensen terug komen, dus we kijken er nu al naar uit om jullie volgend jaar weer terug te zien!

Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad bij ons, ieder jaar proberen we weer een nog beter aanbod van activiteiten te bieden op de camping. Boek wel op tijd, want de belangstelling is groot!

Tot volgend jaar!

Verliefd

Erwin en Nancy
26-8-2018

Wij zijn verliefd!! Niet alleen op het prachtige land, maar zeker op de evenzo prachtige camping!Een gezellig, natuurlijk aangelegde camping met prachtig meer, gelegen aan de rivier Savinje. Er is op de camping veel te doen voor jong en oud. Eindelijk een camping waar tieners hun gang kunnen gaan, met respect voor de overige campinggasten natuurlijk. Ze mogen bij de rivier een kampvuurtje stoken tot in de late uurtjes. Onze meiden hadden een topavond op een lokaal dorpsfeestje (waar ze door de slovenen ten dans werden gevraagd). Het restaurant is top en heeft zeker leuke prijzen. Evenals de bakker, die op loopafstand van de camping ligt. Wil je rust, kies dan een plek verder op de camping of boek in het voor of naseizoen. Wij hadden overigens totaal geen last van lawaai. Wat het helemaal afmaakte was het vriendelijke personeel en de eigenaren Jure en Katja. Altijd tijd voor een praatje. En Jure, volgend jaar linedancen? Bedankt team.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Team Menina, eigenaar, 31-8-2018

Liefde op het eerste gezicht, geweldig! Echt top dat jullie het zo leuk hebben gehad en ook kennis hebben gemaakt met de lokale bevolking. Iedereen vindt het altijd geweldig als mensen meedoen op het dorpsfeest, dus jullie meiden hebben het goed gedaan. Bij boeking aangeven dat je een rustige plek wilt is inderdaad verstandig, wij zullen er dan alles aan doen om dat ook te realiseren. We proberen altijd om de rust op de camping vanaf elf uur 's avonds in acht te nemen, alle activiteiten zoals optredens stoppen om die tijd. Tot volgend jaar! (en dat line dancing is best een goed idee!)

Camping leuk voor kind en jeugd

WMMS
25-8-2018

Wij hadden deze camping uitgezocht mede op beoordeling van de meningen op zoover. En veel komt ook overeen met onze ervaring; het is een camping die ontzettend leuk is voor jongeren. Er wordt veel georganiseerd, je kunt er lekker zwemmen in het zwemmeertje en de rivier en kleine kinderen kunnen er heerlijk spelen in de speeltuin. Personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Toch schrokken wij in eerste instantie bij aankomst. Na een lange reis kwam de camping enorm chaotisch over, door de drukte was het ook redelijk hutje mutje en liet de hygiene binnen (alle) toiletvoorzieningen te wensen over. Het was echt heel vies. Het restaurant had het erg druk waardoor ze ons vergaten en uiteindelijk 3 van ons gegeten hadden maar de 4de nog een uur kon wachten op haar pizza. Dat maakten ze wel goed maar het was niet echt een goede eerste indruk. Uiteindelijk hebben we een fijne vakantie gehad maar bleef onze mening over hygiene overeind.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Team Menina, eigenaar, 31-8-2018

Allereerst zijn we blij dat u een fijne vakantie heeft gehad, want daar doen we het voor op Menina! Wat betreft de hygiëne zijn we steeds weer opnieuw op zoek naar de juiste oplossing, omdat ook wij merken dat zelfs een continue rooster nog niet voldoende is. Voor het volgende seizoen werken we opnieuw aan een nog betere oplossing. Wat vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op de pizza. Er zijn inderdaad momenten geweest dat er niet tegenop gebakken kon worden, het lijkt er op dat er vergeten is u daarop te wijzen, zodat u een andere keuze had kunnen maken.
We zien u toch graag weer terug op Menina!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Menina in Recica ob Savinji, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Menina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.