Camping Menina

Camping Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer campinginfo

Verblijven op Campsite Menina? Dit is zo’n plek waar je dat echte kampeergevoel nog meekrijgt. Camping Menina in Slovenië is gelegen aan de rivier waar je ‘s avonds een kampvuur mag maken. De kids vermaken zich hier in het klimpark, de midgetgolf of de paintball. Stap in de auto en sta binnen 10 minuten in het plaatsje Mozirje.

296 reviews over Camping Menina

• 2018
    9Eric Gorlee16-11-2018

Fantastisch!

Prima camping, goede voorzieningen en gezellige mensen

• 9Eetgelegenheden

Team Menina, eigenaar, 19-12-2018

Dank je wel voor je fantastische review. Dit soort reacties krijgen we graag! We hopen jullie komende zomer weer te verwelkomen op Menina. Fijne feestdagen!

• 8Monique16-11-2018

Gezellige en relaxe camping.

Een gezellige ( in het hoogseizoen wel erg drukke) camping. Hele vriendelijke mensen en een relaxe sfeer. Wij zaten in een eco lodge en die zag er prima uit, de bedden waren groot genoeg en het was schoon. Wij hebben een heerlijke vakantie gehad, en willen over een paar jaar echt weer een x terug.

Veel actieve dingen te doen als de kids wat ouder zijn., voor de kleine kinderen een leuke speeltuin en zwemvijver.

Team Menina, eigenaar, 19-12-2018

Dank jullie wel voor jullie review. Het is inderdaad druk in het hoogseizoen, maar we hopen dat het daarmee vooral heel gezellig was! Fijn dat jullie genoten hebben van alle activiteiten en de kleintjes vast ook genoten hebben van onze (Nederlandstalige) kinder animatie. Graag tot een volgende keer! Fijne feestdagen!

• 7W.liefting11-11-2018

Suoer vakantie gehad

Wij hebben een hele leuke vakantie gehad op menina, mijn man kwam onverwachts op eerste hulp terecht nou petje af hoor er ging zelfs een medewerkster van de camping mee en die vertaalde alles, camping heeft dit suoer oogelost en ook de jongens van de raftschuur ze namen doordat mijn man helaas niet mee kon mijn dochter gewoon mee te kayakken echt top. Een hele mooie plek lekker ruim en super centraal . Minpuntje was echt wel t sanitair door een paar kleine aanpassingen in gebouw nr 2 is het gauw wat hygienischer te maken , dichte prullenbakken is echt een pre en hang gewoon de douchkop goed op die lag er 15 dgn af dat wij er waren , het hok bij de wasmachines moet echt beter en schoner hier word je was echt niet schoon van in zo,n ruimte , Wij komen dit jaar zeker weer terug en hooen dat jullie wat met de tips doen 😜

• 5Staat v/h sanitair

Team Menina, eigenaar, 19-12-2018

Bedankt voor jullie review en fijn dat jullie terugkomen! We zullen zeker wat doen met jullie tips en nemen ze mee in alle verbeteringen waar we aan werken. Fijne feestdagen!

• 9fam Brouwer29-08-2018

Heerlijke vakantie!

We hebben heerlijk genoten op camping Menina! De gastvrijheid en vriendelijkheid van de eigenaar en werknemers voelden als een warm welkom. De stacaravan was lekker ruim, eigenlijk ruimer dan we hadden verwacht! In het meer en de rivier konden kinderen, groot en klein zich prima vermaken. Uitstapjes genoeg te doen in de omgeving en ook op de camping zelf kunnen de kinderen zich prima vermaken met het klimparcours, midgetgolf, paintball en het aanbod vanuit het animatieteam. Slovenië is een prachtig land met vriendelijke mensen. Wij hebben nog lang niet alles gezien, dus komen zeker terug!

Team Menina, eigenaar, 31-08-2018

Het grootste compliment is voor ons dat mensen terug komen, dus we kijken er nu al naar uit om jullie volgend jaar weer terug te zien!

Fijn dat jullie het zo goed hebben gehad bij ons, ieder jaar proberen we weer een nog beter aanbod van activiteiten te bieden op de camping. Boek wel op tijd, want de belangstelling is groot!

Tot volgend jaar!

• 10Erwin en Nancy26-08-2018

Verliefd

Wij zijn verliefd!! Niet alleen op het prachtige land, maar zeker op de evenzo prachtige camping!Een gezellig, natuurlijk aangelegde camping met prachtig meer, gelegen aan de rivier Savinje. Er is op de camping veel te doen voor jong en oud. Eindelijk een camping waar tieners hun gang kunnen gaan, met respect voor de overige campinggasten natuurlijk. Ze mogen bij de rivier een kampvuurtje stoken tot in de late uurtjes. Onze meiden hadden een topavond op een lokaal dorpsfeestje (waar ze door de slovenen ten dans werden gevraagd). Het restaurant is top en heeft zeker leuke prijzen. Evenals de bakker, die op loopafstand van de camping ligt. Wil je rust, kies dan een plek verder op de camping of boek in het voor of naseizoen. Wij hadden overigens totaal geen last van lawaai. Wat het helemaal afmaakte was het vriendelijke personeel en de eigenaren Jure en Katja. Altijd tijd voor een praatje. En Jure, volgend jaar linedancen? Bedankt team.

• 10Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Team Menina, eigenaar, 31-08-2018

Liefde op het eerste gezicht, geweldig! Echt top dat jullie het zo leuk hebben gehad en ook kennis hebben gemaakt met de lokale bevolking. Iedereen vindt het altijd geweldig als mensen meedoen op het dorpsfeest, dus jullie meiden hebben het goed gedaan. Bij boeking aangeven dat je een rustige plek wilt is inderdaad verstandig, wij zullen er dan alles aan doen om dat ook te realiseren. We proberen altijd om de rust op de camping vanaf elf uur 's avonds in acht te nemen, alle activiteiten zoals optredens stoppen om die tijd. Tot volgend jaar! (en dat line dancing is best een goed idee!)

• 6WMMS25-08-2018

Camping leuk voor kind en jeugd

Wij hadden deze camping uitgezocht mede op beoordeling van de meningen op zoover. En veel komt ook overeen met onze ervaring; het is een camping die ontzettend leuk is voor jongeren. Er wordt veel georganiseerd, je kunt er lekker zwemmen in het zwemmeertje en de rivier en kleine kinderen kunnen er heerlijk spelen in de speeltuin. Personeel is ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Toch schrokken wij in eerste instantie bij aankomst. Na een lange reis kwam de camping enorm chaotisch over, door de drukte was het ook redelijk hutje mutje en liet de hygiene binnen (alle) toiletvoorzieningen te wensen over. Het was echt heel vies. Het restaurant had het erg druk waardoor ze ons vergaten en uiteindelijk 3 van ons gegeten hadden maar de 4de nog een uur kon wachten op haar pizza. Dat maakten ze wel goed maar het was niet echt een goede eerste indruk. Uiteindelijk hebben we een fijne vakantie gehad maar bleef onze mening over hygiene overeind.

• 5Staat v/h sanitair
    • 5Eetgelegenheden

Team Menina, eigenaar, 31-08-2018

Allereerst zijn we blij dat u een fijne vakantie heeft gehad, want daar doen we het voor op Menina! Wat betreft de hygiëne zijn we steeds weer opnieuw op zoek naar de juiste oplossing, omdat ook wij merken dat zelfs een continue rooster nog niet voldoende is. Voor het volgende seizoen werken we opnieuw aan een nog betere oplossing. Wat vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op de pizza. Er zijn inderdaad momenten geweest dat er niet tegenop gebakken kon worden, het lijkt er op dat er vergeten is u daarop te wijzen, zodat u een andere keuze had kunnen maken.
    We zien u toch graag weer terug op Menina!

• 6Sabisu25-08-2018

Leuke camping, geen wauwfactor voor ons.

Oke wij kunnen begrijpen dat men deze camping leuk vind. Het doet gemoedelijk aan. Leuke bar en restaurant, lekker eten. Bakkerij en kleine supermarkt vlakbij. Wij waren echter kennelijk eind van het hoogseizoen (eind augustus) en wordt er niet meer veel georganiseerd. Er was dus genoeg plek. Meerdere campings aangedaan in het geweldige Slovenië (rondreis). Het sanitairgebouw vonden wij vergeleken met andere campings zeer slecht. Slecht verlicht, ondanks dat het schoongemaakt wordt ruikt het niet fris, verouderd, slechte waterstraal. Toiletten waren soms ronduit smerig (ja dit doen de gasten zelf, belachelijk). Gebruik wasmachines duurder dan de andere campings en mega lang wachten (3 uur). Afwassen met koud water, is dus lastiger schoonmaken van pannen etc. Leuke speeltuin, je mag kampvuur maken(top) In de omgeving geparaglided (aan te bevelen, ervaren en fijne mensen) en cayoning via camping(ook aan te bevelen)

• 4Staat v/h sanitair

Team Menina, eigenaar, 31-08-2018

Dank u wel voor uw review. Gedurende 5 weken is er uitgebreide (kinder)animatie door een Nederlands sprekend animatieteam, waarbij we ervoor gekozen hebben oude eerste en laatste week van de (Nederlandse) zomervakantie periode een beperkt programma aan te bieden. Onder andere omdat we gemerkt hebben dat de belangstelling dan heel weinig is om deel te nemen. De sport en overige activiteiten gaan wel gewoon door. Wat betreft het toiletgebouw heeft u pech gehad, in de week dat u er was werd er gewerkt aan de waterleiding en riolering in het hele dal, waardoor er af en toe minder tot geen waterdruk was. We hebben geprobeerd om dit via het informatiebord, FB en persoonlijk aan te geven, maar het is dan toch nog aan uw aandacht ontsnapt. In onze evaluatie van het seizoen staan de wasmachines hoog op de lijst, we werken er aan om dat volgend seizoen te hebben opgelost. We hopen u nog een keer te zien op Menina!

• 8Marleen20-08-2018

Leuke camping in een mooie omgeving !

Leuke camping met veel activiteiten (betaald) op een mooie locatie. Heel netjes geholpen bij de receptie. Sanitair (achterste gebouw) was meestal netjes, er liep regelmatig een schoonmaakster. Jammer dat de jeugd ‘s nachts niet goed meer het verschil tussen een wc en prullenbak kon zien. Meertje was erg leuk maar zeer koud. Alle voor en tegens van een vrije camping.

Team Menina, eigenaar, 25-08-2018

Bedankt voor jullie review! Er zijn inderdaad betaalde activiteiten zoals raften, bellyak, tochten met een gids, wijnproeven en het adrenaline park, maar gelukkig is er ook een heleboel gratis te doen. De kinderanimatie, live band of karaoke avond, genieten aan het meertje of op pad in de omgeving. We zijn blij dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad! We gaan zeker aan de slag met de kritische punten. Graag tot volgend jaar!

• 9Fam.Penning19-08-2018

Fantastisch!

Eerste keer Slovenië voor ons, en we hebben genoten! Vooral de ontspannen en relaxte sfeer op de camping, Het restaurant is super goed,de medewerkers altijd super vriendelijk. De beste pizza bakker die er maar kan zijn. 1 min puntje vinden we het toilet/douche gebouw vooraan , waar wij dus het dichtste bij stonden. Dus regelmatig zijn we naar het ,voor ons ,achterste toilet/douchegebouw gelopen die was schoner of leek schoner en was in het algemeen beter voor elkaar. We komen zeker nog een keertje weer terug.

• 10Eetgelegenheden

Team Menina, eigenaar, 08-10-2018

Wat leuk dat jullie zo genoten hebben en nog een keer terugkomen, dat is natuurlijk altijd goed! Jullie aandachtspunt is ook meteen dat van ons, we zullen onze uiterste best doen om dat te verbeteren. Graag tot ziens op Menina!

• 9Simon19-08-2018

Fantastisch!!

Fantastische camping voor alle leeftijden, relaxte sfeer. Ligt aan de rivier Savinji, er is een zwemmeertje op de camping. Er wordt veel georganiseerd (tegen betaling) op sportief gebied oa raften, bellyjak, downhill bike, fietstochten. Boven een gedeelte van de camping is een zg adrenaline park. Tevens worden er ook excursies, wijnproeverijen, wandeltochten voor geoefende personen en families. Je kunt er vuurschalen huren, om op je kampeerplek een kampvuurtje te stoken. Je kunt op de camping lekkere (lokale) gerechten en prima pizza's eten, maar in de omgeving liggen prima restaurants. Supermooie omgeving. Er wordt soms misbruik gemaakt van de gemakkelijke/losse sfeer op de camping, waar absoluut geen streng toezicht is. Blijkbaar kunnen daar sommige mensen niet mee om gaan.

Team Menina, eigenaar, 08-10-2018

Bedankt voor jullie mooie reactie en top dat jullie zo genoten hebben van de vakantie. Het lijkt er op dat het misschien wel de eerste keer was, maar niet de laatste keer? Dat zouden we super vinden. Graag tot ziens op Menina!

39 tips over Camping Menina

• Elfjes, 27-08-2019

-Bierfontein in Zalec. Voor 8 euro krijg je een glas en mag je 6 biertjes proeven. -Velika planina. Bezoek het kleine museum daar en je krijgt veel te horen over het herdersdorp. -In Gornji grad staat een prachtige indrukwekkende kathedraal. -Zwemmen in Velenje. Een meer, ontstaan door de naastgelegen kolenmijn. Entree is gratis. Er staan strandstoelen, parasols en douches.

• brusselaers-strackx, 16-10-2013

Luister als je er toekomt zeker naar de informatie van Jurij, hij weet je echt over veel leuke plekjes te vertellen, vervelen doe je je er niet.

• Astrid, 17-09-2013

De mobiles homes zijn schoon en nieuw. De site is verouderd want op de camping staan diverse soorten trekkershutten. Ga een dag naar Pju (oudste stad van Slovenie); Bled; Adriatische zee.

78 vragen over Camping Menina

• nicky, 10-08-2019

prijzen 2020

wanneer worden de prijzen 2020 bekend? en vanaf wanneer kun je boeken?

• Edwin, 14-07-2019

Vissen

Kan je vanaf de camping vissen en zo ja met wat voor hengel en aas

• Esther, 24-04-2019

Stroom