Camping Menina

Camping Menina
8,5

Verblijven op Campsite Menina? Dit is zo’n plek waar je dat echte kampeergevoel nog meekrijgt. Camping Menina in Slovenië is gelegen aan de rivier waar je ‘s avonds een kampvuur mag maken. De kids vermaken zich hier in het klimpark, de midgetgolf of de paintball. Stap in de auto en sta binnen 10 minuten in het plaatsje Mozirje.

230 reviews over Camping Menina in het Nederlands

Geweldig leuke camping

Ts
28-7-2018

Camping menina is fantastisch. Echt een geweldige vakantie gehad hier. Jurij(altijd vrolijk ) katja en alle medewerkers geven je het gevoel dat ze hier ook echt met plezier werken, sowieso zijn de slovenen allemaal erg vriendelijk. Er worden leuke dingen georganiseerd en voor tieners is het ook een top camping .. die van ons hebben zich uitstekend vermaakt. Mooi meer op de camping evenals de rivier die naast de camping stroomt (wel waterschoenen nodig) Alle outdoor activiteiten zijn ook top ..wel echt hoge prijzen, maar is het zeker waard. Enige minpunt vinden wij het niet afzetten van plaatsen .. Zeer hondvriendelijk !! In de omgeving ook heel veel te doen en te zien. Snezna jama (ijsgrot) Postonja jama Kolenmijn (incl. Lunch door de nog werkende mijn) De golte omhoog met de skilift en naar de top lopen. Rinka waterval in logarski dolina. Wij komen zeker terug

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
Team Menina, eigenaar, 1-8-2018

Dank jullie wel voor jullie enthousiaste review! We zijn blij dat jullie het allemaal zo leuk hebben gevonden en nog eens terug willen komen. We hebben de plaatsen bewust niet afgezet, om zo het gevoel van vrijheid te benadrukken op de camping. Leuk dat jullie hier tips in de omgeving hebben gedeeld! We zien jullie graag nog eens terug op Menina

Avontuurlijk

Netta
8-1-2018

En heerlijke camping goede nacht rust schoon sanitair. Let goed op welke weg je neemt naar camping want er is een weg die door verschillende dorpjes gaat heel smal was echt eng met de caravan er achter

Team Menina, eigenaar, 11-1-2018

Dank jullie wel voor jullie review! Als je de verkeerde weg neemt kan het inderdaad wat smal zijn, we hebben de routebeschrijving op de website aangepast met wat tips, dus het zou nu gemakkelijker moeten zijn. Graag tot ziens op Menina!

Mooi land,gezellige caming,slechte hygiene

Harald
19-9-2017

Camping Menina is een super gezellige camping waar veel te doen is en georganiseerd wordt. De sfeer is prima, veelal Nederlanders. De plekken zijn klein en het is maar de vraag waar je komt te staan, dat is bij aankomst nog de vraag. Eigenaar Jure maakt persoonlijk contact en is overal aanwezig. Het meertje is een superplek, verzamelplek voor de kinderen. Net als de ruimte waar de tafeltennistafels staan. De kinderen, jong en oud, zoeken elkaar daar op. Het restaurant is prima. Bestellingen duren vaak erg lang. Op drukke momenten is het chaotisch. De omgeving is erg mooi en je kunt er veel uitstapjes maken. Op de camping is veel informatie daarover aanwezig. Jong en oud kunnen deelnemen aan de verschillende outdoor activiteiten. Maar best prijzig. De ATB-tocht met Bojan is de moeite waard. Een duidelijk minpunt zijn de toiletgebouwen. We begrijpen niet waarom deze gemiddeld zo hoog scoort want het is erg oud, achterstallig onderhoud maar ook echt gewoon smerig. De hogere scores zullen dan waarschijnlijk een beoordeling over de voorzieningen in de vaste accommodaties zijn. De toiletgebouwen werden echt niet goed schoongemaakt. 3 van ons gezin zijn de laatste dagen ziek geweest. De temperatuur was hoog maar er werd niet één keer extra schoon gemaakt. Het toppunt was een houten toiletbril. We hebben in de 15 dgn maximaal 3 keer warm water gehad om te douchen en voor de afwas. Hier moet echt iets aan gebeuren. Er waren in die week veel zieken. We hebben dat gemeld bij de receptie maar er werd ons inziens niets aan gedaan. Een slechte hygiëne in combinatie met een hoge temperatuur is een broeinest van bacteriën. Slovenië is zeerzeker een aanrader. Wij komen er al een aantal jaren. Camping Menina is qua plek en omgeving zeker iets om naar terug te gaan, maar dan zullen de toiletgebouwen drastisch moeten veranderen. (De mensen die er al jaren achtereen komen, zeiden dit ook). Dus houd je van een actieve vakantie dan is Menina zeker de moeite waard.

Team Menina, eigenaar, 21-9-2017

Beste Harald, We nemen je commentaar zeer serieus, net als dat van andere gasten. Er is inderdaad een virus actief geweest in deze periode op de camping, maar gelukkig is tijdens een (vrijwillige) inspectie van het water en het sanitair gebleken dat dit op een andere manier op de camping is terecht gekomen. Al blijft het natuurlijk heel vervelend als zoiets zich verspreidt, dat vinden wij ook! Het verschil in de beoordelingen ligt waarschijnlijk aan het feit dat vooral een toiletgebouw problemen heeft opgeleverd tijdens de topdrukte. De warmwater voorziening was daar van slag door de stroomuitval en ondanks extra controles op de hygiene en extra schoonmaak zijn we ons bewust dat dit beter kan. We zijn direct begonnen om een plan te maken om dergelijke situaties volgend seizoen te vermijden. Al met al hebben jullie toch een fijne vakantie gehad zo te zien, daar zijn we blij om.

Onwijs genoten

Jeannette
18-9-2017

Geweldige camping, veel te doen voor zowel kleine als oudere kinderen op de camping maar ook in de omgeving. Slovenië is echt een mooi en gastvrij land. Dat is ook duidelijk te merken op de camping. Camping doet kleinschalig aan door de ruime opzet. In de avond stookt iedereen een fikkie en is het snel stil. Het personeel doet er echt alles aan om het je naar de zin te maken, we hoefden maar iets te vragen en ze maakten het voor ons in orde. Erg fijn! Het enige wat wij jammer vonden is het feit dat er zo ontzettend veel Nederlanders op de camping stonden, maar dat is voor iedereen persoonlijk. Wij hebben genoten en komen in de toekomst zeker een keer terug.

Team Menina, eigenaar, 19-9-2017

Dat is mooi om te horen! We zijn nu alweer bezig met de voorbereidingen voor volgend jaar en vinden het altijd leuk als gasten terugkomen. Door onze promotie in verschillende landen zien we ook steeds meer gasten uit andere Europese landen op de camping, maar het klopt, we zijn populair in Nederland! Tot volgend jaar?

Fijne maar drukke camping

Paul
1-9-2017

Mooi gelegen camping met 95% Nederlanders. Prachtige omgeving. Prima restaurant met goede bediening. Nadeel is dat het druk was, rond het meertje was er nauwelijks plek. In de laatste dagen werden er op elk klein plekje nog kampeerders neergezet, dit tot zichtbare irritatie van andere gasten, niet relaxed. Vol is blijkbaar niet vol op deze camping. Verder prima sfeertje en toch wel genoten!

Team Menina, eigenaar, 5-9-2017

Bedankt voor uw review, fijn dat u het zo mooi vond bij ons. We hebben inderdaad veel Nederlandse gasten en er was sprake van absolute topdrukte gedurende een (lang)weekend in augustus. Zo druk dat alle campings in ons dal vol stonden met (onverwachte) gasten van Menina. Ook naar aanleiding hiervan zijn we alweer begonnen met het aanpassen van ons reserveringssysteem waardoor het nog belangrijker wordt om van te voren te reserveren! Wilt u liever de grote drukte vermijden? Plan uw reis dan als het enigszins kan voor 20 juli of na 15 augustus. We zien u graag terug op Menina!

Leuke camping

Marcel Molenaar
30-8-2017

Wij hebben het hier erg naar ons zin gehad. De omgeving is mooi, de camping is leuk en mooi. Er is veel te doen, er wordt veel georganiseerd waar je aan mee kunt doen maar het hoeft niet. Mensen zijn aardig, je wordt goed geholpen. Veel Nederlanders op de camping, daar moet je van houden

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2017
Team Menina, eigenaar, 5-9-2017

Leuk dat jullie het zo naar jullie zin hebben gehad, we doen ieder jaar opnieuw ons best om het zo leuk mogelijk te maken voor iedereen. We zien jullie graag terug!

Levendige camping

debeek
30-8-2017

Extreem gezellige camping, vol met Nederlanders. De organisatie is erg informeel, en dat heeft z'n voor- en nadelen. Veel activiteiten zijn er te doen via de camping, maar de prijzen zijn daar hoog voor. Zelf zaken organiseren in Slovenie kan ook, en is veel goedkoper. Ga naar Logarska Dolina, naar Velika Planina of zelfs naar Bled met de Vintgar-kloof.

Team Menina, eigenaar, 5-9-2017

Dank je wel voor je review. Fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad bij ons! Er is inderdaad van alles te beleven in ons mooie dal en als altijd kan en mag er veel. Graag tot volgend jaar!

Fantastisch!

Wendy
30-8-2017

Voor het 2e jaar naar cp Menina geweest. Wat een heerlijke plek! Fijn sfeertje, uitstekend voor jongeren, eigenaar Yure is heel betrokken bij zijn gasten en heel tolerant naar de jongeren toe. Iedereen is 's avonds druk in de weer met kampvuurtjes. Pizza's waren net als vorig jaar wel een probleem in het restaurant, soms langer dan 1 uur wachttijd zodat serveerster je aanraden om iets anders van de kaart te bestellen. Leuk zwem- en speelmeertje en rivier. Veel te doen in de omgeving. Onze aanraders: Ljubljana vonden wij een leuke relaxte stad, meer van Bled, Vintgar kloof, Golte met de kabelbaan, belly yak.

Team Menina, eigenaar, 5-9-2017

Wat leuk dat het jullie ook de tweede keer op Menina zo goed bevallen is! Tijdens piekuren duurden de bestellingen voor pizza's inderdaad lang, goed om te horen dat de bediening een alternatief had. We zien jullie graag ook volgend jaar weer terug, op naar de 5?

Leuke plek, kan drukte niet helemaal aan.

Anita
27-8-2017

Leuke camping. Leuke omgeving, veel te doen. Veel activiteiten kunnen vanaf de camping worden gedaan. Hangt wel een flink prijskaartje aan. Bellyjakken was erg leuk. Zwemmeer is handig, de rivier leuker om in te badderen. Broodjes bij de bakker vlakbij zijn niet bijzonder. Gezellig restaurant op de camping, eten ok maar niet bijzonder. Sanitair schoonhouden lukte matig bij een volle camping. In het weekend komen er veel dagjesmensen in het meer zwemmen. Sportpark tegenover de camping met voetbalveld en is beachvolleybalveld. s'avonds vuurtje stoken in je vuurschaal. Geen camping voor rustzoekers.

Team Menina, eigenaar, 5-9-2017

Dank je wel voor je review. We zijn blij dat jullie het zo leuk hebben gehad! Direct na afloop van de top in ons seizoen zijn we al begonnen met de evaluatie en een van de dingen die absoluut onze aandacht heeft zijn de sanitair gebouwen. We zien jullie graag terug volgende zomer!

Hollandse camping in een prachtig land!

Lise Klein Ganseij
26-8-2017

Ik was nog nooit in Slovenië geweest, maar wat is het een prachtig land! Alles lekker puur en overal mooie landschappen. De camping ligt tussen de bomen, dus je hebt op bijna alle plekken schaduw. Dit is erg fijn, aangezien het in de zon vaak erg warm is. Zoek je een camping waar veel Nederlanders staan, dan ben je bij camping Menina zeker op het goede adres. Het personeel is vriendelijk en ook de campingbaas is altijd aanwezig, hij maakt een graag praatje met iedereen in zijn 'eigen taaltje' (Nederlands, Engels en Duits door elkaar). In het meertje kun je goed afkoelen, het is namelijk erg fris water. Ook de rivier is erg lekker, hier is het water warmer dan in he meertje. Je hebt hier geen 'echte' plaatsen, alles staat door elkaar en dit vind ik een groot voordeel. Hierdoor ziet de camping er niet zo gemaakt uit. Er is veel jeugd te vinden op deze camping, dit maakt het ook geschikt voor gezinnen met oudere kinderen. Al met al een heerlijke vakantie gehad op camping Menina!

Team Menina, eigenaar, 5-9-2017

We zijn blij dat we zo'n goed eerste indruk hebben gemaakt! Slovenië is inderdaad een prachtig land en ja, Nederlandse gasten weten ons te vinden. Gelukkig ook nog wel wat andere nationaliteiten, er waren dit jaar ook veel Duitse, Sloveense en Belgische gasten. We zien u graag weer terug op Menina!

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Menina in Recica ob Savinji, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Menina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.