Camping Menina

Camping Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer campinginfo

Verblijven op Campsite Menina? Dit is zo’n plek waar je dat echte kampeergevoel nog meekrijgt. Camping Menina in Slovenië is gelegen aan de rivier waar je ‘s avonds een kampvuur mag maken. De kids vermaken zich hier in het klimpark, de midgetgolf of de paintball. Stap in de auto en sta binnen 10 minuten in het plaatsje Mozirje.

296 reviews over Camping Menina

• 8Jeroen08-08-2019

Echt een top vakantie gehad.

Echt een topvakantie gehad. Menina blijft een heerlijke camping. De ligging is top, heerlijk in de bergen, leuk zwemmeertje. Ga vooral wijnproeven! Jure, de camping eigenaar heeft aandacht voor al zijn gasten en Katja heeft een top restaurant op de camping. Voor een redelijke prijs eet je goed in een gezellige sfeer. In augustus kan het druk worden, maar dat is op alle goede campings het geval. We komen zeker nog een keer!

• 10Eetgelegenheden

Team Menina, eigenaar, 08-08-2019

Bedankt voor jullie mooie review! We zijn blij dat het allemaal zo goed bevallen is en dat jullie genoten hebben van al het moois dat Slovenië en Menina te bieden hebben! Inderdaad is het druk in augustus, maar gelukkig ook vooral heel gezellig. Leuk dat jullie terugkomen! Tot volgend jaar?

• 8Wendy & Erik07-08-2019

Prachtige natuur, lekker eten en veel te doen.

Het was voor de 3e keer dat we naar deze camping toe gingen. We gaan normaal gesproken niet naar dezelfde camping terug. De gastvrijheid van de eigenaars, de vele activiteiten en het prachtige landschap trekken ons toch steeds naar deze camping toe. De eerste twee keer verbleven wij in een gehuurde accommodatie en deze keer met onze eigen caravan. We waren met een bevriend gezin en stonden op een mooie plek in het bos bij elkaar. De wijnavond met Jure was wederom een feestje. Er kwamen veel meer gasten dan verwacht maar de eigenaar liet zich hierdoor niet van de wijs brengen. De wijntour naar Maribor en Jeruzalem was goed georganiseerd en vooral heel erg gezellig. Er is voor ieder wat wils zoals fietsen met Bojan en klimmen voor de kinderen. Het enige nadeel aan deze keer was dat op de camping geld uit onze portemonnee was gestolen. Hierdoor ga je toch met een naar gevoel weg.

• 9Eetgelegenheden

Team Menina, eigenaar, 08-08-2019

Dank jullie wel voor jullie review! Allereerst wat vervelend om te horen dat jullie geld gestolen is. Over het algemeen is Slovenië een veilig land waar juist nooit wat gestolen wordt, dus dit is echt een naar bericht. Voor het overige zijn we natuurlijk blij dat jullie opnieuw zo genoten hebben van het verblijf en alle activiteiten op en rond de camping. Tot volgend jaar dan maar?

• 5Nicolet06-08-2019

Niet voor ons

Via een beurs in NL enthousiast gemaakt voor deze camping, in de reservering duidelijk aangegeven dat wij graag een grote rustige plek wilde. "Breng een lange kabel mee" was het antwoord in de reservering bevestiging. Aangekomen lag onze reservering niet klaar dus gebruikte ze onze kopie maar (?) Door een aardige jongen werden ons 3 kleine en drukke plekken gewezen waar we de minst drukke hebben gekozen. Toen alles stond bleek het toch echt te krap en vroegen we om een andere plaats. De volgende dag boden ze ons een grotere plaats echter vooraan de camping dus nog drukker. Alles wordt helemaal volgezet. Ik had liever geweten dat er géén rustige grote plaats beschikbaar was in onze periode dan had ik zeker een andere camping geboekt. Faciliteiten zijn ok en sanitair best ok maar ik wil graag ook kunnen genieten van natuur vanaf de camping plaats. Nu gaan we eerder dan gepland weg maar moeten wel 5 dagen betalen vanwege de reservering :(

Team Menina, eigenaar, 08-08-2019

Dank je wel voor je review. Wat jammer dat de informatie op de beurs niet overeenkwam met jullie verwachtingen. We zullen er zeker op letten dat we duidelijk maken dat het in het hoogseizoen gewoon druk is, zoals op de meeste campings in Europa, en het daardoor misschien wat minder natuurlijk over komt dan net buiten die drukste weken. Overigens kun je vanaf bijna elke plek op de camping binnen 50 meter in het bos, aan de rivier of in een weiland staan zonder dat je veel mensen tegenkomt, ook in het hoogseizoen. Volgende keer er gewoon lekker op uit trekken en genieten van de Sloveense natuur.

• 8Ingrid05-08-2019

Super!

Wij verblijven momenteel op deze leuke camping. Wij zijn erg enthousiast over de activiteiten en de mooie omgeving. De eigenaar is een paar keer langs geweest om te vragen of alles naar wens was en had leuke tips. Het sanitair is prima, niet het meest moderne, maar wij hebben hier geen klachten over, er zijn diverse toiletgebouwen op de camping. De camping staat inderdaad vol, maar niet zoals de meeste mensen gewend zijn in rijtjes of afgescheiden met haagjes oid. Dit heeft juist zijn charme. De omgeving is werkelijk prachtig en er is zoveel te doen! Ik vind het erg jammer, dat de recensies hieronder slecht zijn ivm 'jankende kinderen'??? Sorry, maar daar kan de camping niks aan doen! Niet eerlijk om dan deze camping zo slecht af te schilderen. Iedereen die ik hier tot nu toe heb gesproken, is zeer te spreken over de camping. Als ik dan een minpuntje mag noemen is het de temperatuur van het meer. Verder echt super!

Team Menina, eigenaar, 08-08-2019

Dank je wel voor je mooie review en wat fijn dat we het jullie zo naar de zin hebben weten te maken! Dat lukt helaas niet altijd, maar gelukkig meestal wel. We proberen inderdaad een ongedwongen sfeer te creëren met een gevoel van vrijheid. Het hoogseizoen is druk, maar ook dan is het eigenlijk vooral voor de meeste mensen extra gezellig. We hopen jullie nog een keer terug te zien op Menina!

• 3Peter05-08-2019

Laatste jaar geweest.

Ga hier al een paar jaar met mijn zoon 19 en dochter 17 naar toe. Eerder werden er plakken voor ze gemaakt waar ze konden doen wat ze wilden. Als de jeugd dan terig kwam was het nog wel eens wat luidrugtig maar de meeste mensrn zosls ook wij met oudere jongeren staan altijd achterin , en aangezien ze dus ook achter de camping op konden was dat niet zo een probleem want er zaten ook vaak waaronder wijzelf vaak nog gtlroepen ouderen lekker te drinken en kletsen. Vanaf eigenlijk vorig jaar al woddtbhet steeds drukker rn drukker op de camping waardoor er steeds meer jonge kindjes tussen de ouderen en ouderen jongeren komen te staan waardoor er dus steeds meer geklaagd wordt over geluid. Zelfs wij wat ouderen kunnen niet gezellig blijven zitten kletsen bij elkaar tot wat later want dan komen ze al waarschuwen omdat er dus weer klachten zijn geweest van mensen met kleine kindjes. Het is dus tegenwoordig meer een camping met kleinere kinderen

• 4Eetgelegenheden
    • 1Staat v/h sanitair

Team Menina, eigenaar, 08-08-2019

Dank je wel voor je review en wat jammer dat je het zo vervelend vindt dat er na 23.30 rekening gehouden moet worden met anderen. Niet alleen de gasten op de camping, maar ook de omwonenden in het dorp naast de camping willen graag nachtrust en wij vinden dat we daar rekening mee moeten houden. Overlast van jongeren die over de camping struinen en lawaai voor de caravan of tent kan voor jullie tot 's avonds laat acceptabel zijn, maar dat is het voor de meeste mensen niet.

• 7Thijs05-08-2019

Leuke camping met kinderen vanaf 6 jaar.

Mooie camping met een prachtige natuur. Slovenie zelf heeft ook echt veel te bieden! Wij hadden een stacaravan die prima was. Netjes en een groot terras. Ik merk wel dat de camping zelf inderdaad volgepropt wordt. Sanitair is verouderd maar hadden wij geen last van ivm eigen stacaravan. Vuurtje maken is ook echt leuk. Voor onze kinderen ( 3 en 4 ) is de camping eigenlijk net niet geschikt. Vanaf een jaar of 6 en zeker met een zwemdiploma is de camping zeker aan te raden. Zwemmeer is te diep en ook wel koud. Peuterbadje stelt niks voor. Toen wij er waren was het erg droog dus was het leuk om in het ondiepe warme riviertje te spelen. Personeel erg vriendelijk, ons super geholpen met een (privé) probleem. Erg netjes. Ook leuk Nederlandse animatie. Oogt allemaal wel wat rommelig maar prima. Kortom zeker voor het geld en met wat oudere kinderen( vanaf 6) een aanrader.

• 7Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Team Menina, eigenaar, 05-08-2019

Wat fijn dat jullie het naar je zin hebben gehad. De rivier de Savinja heeft altijd diepere en ondiepe plekken, dus is eigenlijk het hele jaar door geschikt om met (kleine) kinderen te spelen. Er zijn op de camping meerdere sanitaire voorzieningen die net nieuw zijn, maar inderdaad, daar hebben jullie vast geen gebruik van gemaakt vanwege de eigen badkamer in de mobile home. We zien jullie graag nog eens terug!

• 5Daphne04-08-2019

niet voor herhaling vatbaar

Mooie natuur en veel sportmogelijkheden. Niet geschikt voor kleinere kinderen, meer erg koud, rivier na flinke regenval ruw. Eigenaar is eigenaardige man, die je niet echt aandacht lijkt te schenken. Heft een stuk camping wat voorheen nog niet gebruikt werd voor kamperen in week omgetoverd tot kampeerplekken. Maar dit kwam de rest van de camping niet ten goede, veel te veel mensen voor aanwezige sanitair/voorzieningen. Sanitair slecht onderhoud, vaak vies, sterk ruikend, koud water. Restaurant kon drukte niet aan, plots regel dat na 18u afhaal pizza's niet meer mogelijk waren. Bij eten in restaurant deel van de kaart niet te bestellen, gewoon niet aanwezig. Eigenaar is erg gericht op de watersporten en de bier- en wijn proeverij, verder weinig aantrekkelijke activiteiten. Eigenaar is iets te ongedwongen en gericht op vaste gasten. Omgeving mooi, maar weinig romantische dorpjes, geen marktjes. Land lijkt nog niet ingesteld op toeristen.

• 6Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Team Menina, eigenaar, 05-08-2019

Dank u wel voor uw review. Jammer dat Slovenië en de camping niet helemaal aan uw verwachtingen hebben voldaan. Er zijn een aantal zaken die u schrijft waar wij zeker in onze evaluatie aandacht aan zullen besteden. Helaas is het afhalen van pizza's al veel langer niet meer mogelijk na 18.00 in verband met gasten in het restaurant. Jammer dat ook ander eten van uw keuze net die dag niet meer beschikbaar was. De leden van ons team wandelen iedere dag over de camping om een persoonlijk praatje te maken met onze gasten om te informeren of alles naar wens is en zal dat zeker ook bij u hebben gedaan. Helaas kan dat in het hoogseizoen niet altijd de eigenaar zelf zijn.

• 4Peter04-08-2019

Eens maar nooit meer....

Laat ik eerlijk zijn, de camping heeft zeker pluspunten! Zo is de omgeving echt prachtig!!! Je kunt uitstapjes maken om de bergen te verkennen. Ook kan je meteen van de camping actief bezig zijn, door te klimmen of watersportactiviteiten. Het personeel is vriendelijk en de camping ligt op een fraaie plek aan de rivier. Toch vind ik aan de camping een paar erg grote nadelen kleven waardoor ik er nooit meer naar toe zou willen gaan. In het hoogseizoen wordt de camping volgepropt. Op alle mogelijk plekken worden caravans en campers neergezet. Hierdoor wordt het sanitair extra belast; het wordt smeriger, lange wachttijden voor de douches en geen warm water en lage waterdruk. Echter het grootste nadeel vind ik de onrust. Er zijn namelijk ook groepsreizen voor jongeren. Als je denkt dat het om 23 uur stil is, is een illusie. Misschien moet je flexibel zijn, 0.00 uur? Nee, ook dan niet! Het blijft tot de kleine uurtjes blijft onrustig....

• 5Staat v/h sanitair

Team Menina, eigenaar, 05-08-2019

Dank u wel voor uw lovende en kritische woorden. We zijn blij dat u genoten heeft van uw vakantie en de mogelijkheden die ons dal en Slovenië u geboden hebben. Uw totaalscore komt niet helemaal overeen met de deelscores die u geeft, met de laatste zijn we niet ontevreden. We zullen zeker uw opmerking over de bezetting op de camping aan het einde van het seizoen meenemen in onze evaluatie. Wij werken (bewust) niet met vast omlijnde staanplaatsen, dus dat kan wel eens wat rommelig of druk ogen. Gelukkig vinden de meeste mensen dat vooral gezellig. Het sanitair wordt sinds dit jaar 24/7 schoongehouden, maar helaas is het op regenachtige dagen zo snel modderig dat het dan al snel minder schoon oogt. De mensen van de jongerenreis staan aan het begin van de camping en worden door hun begeleiders gemaand tot rust na 23.00 uur, de overlast waar u het over heeft ontstaat vooral door tieners die met hun ouders op de camping verblijven en 's avonds laat nog naar de caravan of tent lopen. We proberen ouders steeds weer te wijzen op de verantwoordelijkheid om er op te letten dat dit zo rustig mogelijk gebeurt. Ook onze nachtwaker spreekt vanzelfsprekend de jongelui hier op aan. Voor volgend seizoen zullen we opnieuw bekijken wat er mogelijk is om de rust voor iedereen te garanderen.

• 8L.04-08-2019

Heerlijke vakantie

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad op camping Menina. Personeel super vriendelijk en zo ook de eigenaar. De kinderen hadden snel vrienden gemaakt en zich uren vermaakt in de speeltuin, visjes vangen in de rivier of bommetjes maken in het meer. Hier en daar zou er wel wat onderhoud mogen gebeuren aan bijvoorbeeld het sanitair. Verder is er in de omgeving zat te beleven en te zien.

• 9Eetgelegenheden

Team Menina, eigenaar, 05-08-2019

Dank jullie wel voor jullie mooie review en wat fijn dat jullie een heerlijke vakantie hebben gehad bij ons. De rivier, het visjes vangen en spelen zijn inderdaad dingen waar vooral de kinderen bij ons op de camping blij van worden! Kunt u ons een persoonlijke mail sturen welk sanitair gebouw u bedoelt? Er zijn namelijk een aantal nieuwe sanitaire voorzieningen gebouwd. [email protected] (mag in het Nederlands) Alvast bedankt!

• 9Gezin met 2 pubers02-08-2019

Rij niet blind op de navigatie, super vakantie!!!!

Wij hebben in juli ruim 2,5 week op deze fantastische camping gestaan. Laten we beginnen met wat je als bezoeker ECHT moet weten, is de weg naar de camping toe! Op de website van de camping staat er wal wat over vermeld, maar mocht je dat gemist hebben, RIJ NIET BLIND OP JE NAVIGATIE NAAR DEZE CAMPING EN ZEKER NIET MET EEN CARAVAN!!! Via de meeste navigatiesystemen word je via een bergpas gestuurd waar je op een onverharde weg terecht kunt komen met flinke steile hellingen. Hier word je niet vrolijk van en ik kan je vertellen, het is een heel avontuur wat ik niet meer mee wil maken. Kijk goed op de website van de camping en volg de aangegeven route. Eenmaal op de camping aangekomen, super leuk en heel gezellig. Kom je voor de rust, vraag dan een plek achter op de camping maar wij hebben gelukkig op het nieuwe stuk in het bos gestaan. Jammer dat we een stukje moesten lopen voor het sanitairgebouw, maar het was een supervakantie!!

Team Menina, eigenaar, 05-08-2019

Bedankt voor jullie juichende review en goede tip over de route. Hij staat inderdaad als waarschuwing op de website, maar niet iedereen leest die voor vertrek ;-) Naar aanleiding van jullie opmerking zullen we met de receptie bespreken om ook in onze bevestigingsmail een advies hierover op te nemen, om een moeilijke reis te voorkomen. Uiteindelijk zijn we via de snelweg heel makkelijk te bereiken! Wij vragen inderdaad vaak bij aankomst of mensen graag een rustige plek willen, fijn dat het bij jullie goed bevallen is. Graag tot ziens!

39 tips over Camping Menina

• Elfjes, 27-08-2019

-Bierfontein in Zalec. Voor 8 euro krijg je een glas en mag je 6 biertjes proeven. -Velika planina. Bezoek het kleine museum daar en je krijgt veel te horen over het herdersdorp. -In Gornji grad staat een prachtige indrukwekkende kathedraal. -Zwemmen in Velenje. Een meer, ontstaan door de naastgelegen kolenmijn. Entree is gratis. Er staan strandstoelen, parasols en douches.

• brusselaers-strackx, 16-10-2013

Luister als je er toekomt zeker naar de informatie van Jurij, hij weet je echt over veel leuke plekjes te vertellen, vervelen doe je je er niet.

• Astrid, 17-09-2013

De mobiles homes zijn schoon en nieuw. De site is verouderd want op de camping staan diverse soorten trekkershutten. Ga een dag naar Pju (oudste stad van Slovenie); Bled; Adriatische zee.

78 vragen over Camping Menina

• nicky, 10-08-2019

prijzen 2020

wanneer worden de prijzen 2020 bekend? en vanaf wanneer kun je boeken?

• Edwin, 14-07-2019

Vissen

Kan je vanaf de camping vissen en zo ja met wat voor hengel en aas

• Esther, 24-04-2019

Stroom