Camping Menina

Camping Menina
8,5

Verblijven op Campsite Menina? Dit is zo’n plek waar je dat echte kampeergevoel nog meekrijgt. Camping Menina in Slovenië is gelegen aan de rivier waar je ‘s avonds een kampvuur mag maken. De kids vermaken zich hier in het klimpark, de midgetgolf of de paintball. Stap in de auto en sta binnen 10 minuten in het plaatsje Mozirje.

230 reviews over Camping Menina in het Nederlands

Leuke camping, geen wauwfactor voor ons.

Sabisu
25-8-2018

Oke wij kunnen begrijpen dat men deze camping leuk vind. Het doet gemoedelijk aan. Leuke bar en restaurant, lekker eten. Bakkerij en kleine supermarkt vlakbij. Wij waren echter kennelijk eind van het hoogseizoen (eind augustus) en wordt er niet meer veel georganiseerd. Er was dus genoeg plek. Meerdere campings aangedaan in het geweldige Slovenië (rondreis). Het sanitairgebouw vonden wij vergeleken met andere campings zeer slecht. Slecht verlicht, ondanks dat het schoongemaakt wordt ruikt het niet fris, verouderd, slechte waterstraal. Toiletten waren soms ronduit smerig (ja dit doen de gasten zelf, belachelijk). Gebruik wasmachines duurder dan de andere campings en mega lang wachten (3 uur). Afwassen met koud water, is dus lastiger schoonmaken van pannen etc. Leuke speeltuin, je mag kampvuur maken(top) In de omgeving geparaglided (aan te bevelen, ervaren en fijne mensen) en cayoning via camping(ook aan te bevelen)

Team Menina, eigenaar, 31-8-2018

Dank u wel voor uw review. Gedurende 5 weken is er uitgebreide (kinder)animatie door een Nederlands sprekend animatieteam, waarbij we ervoor gekozen hebben oude eerste en laatste week van de (Nederlandse) zomervakantie periode een beperkt programma aan te bieden. Onder andere omdat we gemerkt hebben dat de belangstelling dan heel weinig is om deel te nemen. De sport en overige activiteiten gaan wel gewoon door. Wat betreft het toiletgebouw heeft u pech gehad, in de week dat u er was werd er gewerkt aan de waterleiding en riolering in het hele dal, waardoor er af en toe minder tot geen waterdruk was. We hebben geprobeerd om dit via het informatiebord, FB en persoonlijk aan te geven, maar het is dan toch nog aan uw aandacht ontsnapt. In onze evaluatie van het seizoen staan de wasmachines hoog op de lijst, we werken er aan om dat volgend seizoen te hebben opgelost. We hopen u nog een keer te zien op Menina!

Leuke camping in een mooie omgeving !

Marleen
20-8-2018

Leuke camping met veel activiteiten (betaald) op een mooie locatie. Heel netjes geholpen bij de receptie. Sanitair (achterste gebouw) was meestal netjes, er liep regelmatig een schoonmaakster. Jammer dat de jeugd ‘s nachts niet goed meer het verschil tussen een wc en prullenbak kon zien. Meertje was erg leuk maar zeer koud. Alle voor en tegens van een vrije camping.

Team Menina, eigenaar, 25-8-2018

Bedankt voor jullie review! Er zijn inderdaad betaalde activiteiten zoals raften, bellyak, tochten met een gids, wijnproeven en het adrenaline park, maar gelukkig is er ook een heleboel gratis te doen. De kinderanimatie, live band of karaoke avond, genieten aan het meertje of op pad in de omgeving. We zijn blij dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad! We gaan zeker aan de slag met de kritische punten. Graag tot volgend jaar!

Fantastisch!

Fam.Penning
19-8-2018

Eerste keer Slovenië voor ons, en we hebben genoten! Vooral de ontspannen en relaxte sfeer op de camping, Het restaurant is super goed,de medewerkers altijd super vriendelijk. De beste pizza bakker die er maar kan zijn. 1 min puntje vinden we het toilet/douche gebouw vooraan , waar wij dus het dichtste bij stonden. Dus regelmatig zijn we naar het ,voor ons ,achterste toilet/douchegebouw gelopen die was schoner of leek schoner en was in het algemeen beter voor elkaar. We komen zeker nog een keertje weer terug.

Team Menina, eigenaar, 8-10-2018

Wat leuk dat jullie zo genoten hebben en nog een keer terugkomen, dat is natuurlijk altijd goed! Jullie aandachtspunt is ook meteen dat van ons, we zullen onze uiterste best doen om dat te verbeteren. Graag tot ziens op Menina!

Fantastisch!!

Simon
19-8-2018

Fantastische camping voor alle leeftijden, relaxte sfeer. Ligt aan de rivier Savinji, er is een zwemmeertje op de camping. Er wordt veel georganiseerd (tegen betaling) op sportief gebied oa raften, bellyjak, downhill bike, fietstochten. Boven een gedeelte van de camping is een zg adrenaline park. Tevens worden er ook excursies, wijnproeverijen, wandeltochten voor geoefende personen en families. Je kunt er vuurschalen huren, om op je kampeerplek een kampvuurtje te stoken. Je kunt op de camping lekkere (lokale) gerechten en prima pizza's eten, maar in de omgeving liggen prima restaurants. Supermooie omgeving. Er wordt soms misbruik gemaakt van de gemakkelijke/losse sfeer op de camping, waar absoluut geen streng toezicht is. Blijkbaar kunnen daar sommige mensen niet mee om gaan.

Gereisd Met partner in augustus 2018
Team Menina, eigenaar, 8-10-2018

Bedankt voor jullie mooie reactie en top dat jullie zo genoten hebben van de vakantie. Het lijkt er op dat het misschien wel de eerste keer was, maar niet de laatste keer? Dat zouden we super vinden. Graag tot ziens op Menina!

Volgend jaar zeker weer😍😍🥂

Fam Bosman
17-8-2018

Wat en fantastische camping. Nadat we na 3 dagen met gierende banden vertrokken zijn van Terme Catez konden we gelukkig een caravan bemachtigen op camping Menina. Wat een verademing. Een prachtige omgeving, genoeg te doen voor groot en klein. Je moet niet verwachten dat je op een keurig georganiseerde camping terecht komt, maar juist dat heeft zijn charme. De eigenaar komt regelmatig langs om te vragen of alles naar wens is of voor een kletspraatje en probleempjes worden snel opgelost. Wij komen zeker terug. De wijnproeverij is echt een aanrader.

Team Menina, eigenaar, 18-8-2018

Bedankt voor jullie prachtige review! En wat ontzettend fijn dat we nog een mobile home beschikbaar hadden voor jullie in het hoogseizoen, dat is echt geluk hebben. We zien jullie graag terug volgend jaar, maar van te voren reserveren is wel aan te raden deze keer :-)

Waardeloos

Joris
14-8-2018

wel goed: ligging, mogelijkheid tot outdooractiviteiten. Extreem slecht: ondanks reserveren (mail en telefoon) geen plaats, na aandringen ineens wel. Kregen waardeloze plek tegen terras in de rook van barbecueplaats. Maar het ergste: harde muziek tot diep in de nacht. Dronken gelal tot na twee uur. En dan 's morgens al vroeg weer kabouter plop op hoog volume van het kinder animatie team. Eerder weg gegaan, kom hier nooit meer terug. Jammer want op zich een mooie camping.

Gereisd Met partner in augustus 2018
Team Menina, eigenaar, 16-8-2018

Wat jammer dat uw vakantie op camping Menina u zo is tegengevallen. En wat jammer dat we dat nu pas te weten komen. U heeft duidelijk andere verwachtingen gehad toen u bij ons kwam in de drukste weken van het jaar. Wat betreft uw (onbevestigde) reservering, we hebben ons best gedaan om u toch nog een plek te geven, die inderdaad op een van de drukste plekken van de camping was, helaas! We zouden het op prijs stellen als u ons een mail wilt sturen, zodat we wellicht iets goed kunnen maken, dat kan in het Nederlands naar [email protected]

Heerlijke vakantie, mooie omgeving

Sandra Bax
14-8-2018

Geweldige camping, mooie ligging. Is ook veel te doen. Echter: Heb je een reservering voor een plek voor je tent of caravan dan ga je alsnog op de dag van aankomst op zoek naar een plekje want aan plekjes toewijzen van te voren doen ze niet. Dus reken er niet op dat je bij het aangeven van een bepaalde voorkeur deze plek ook krijgt. Verder is het personeel erg aardig, en kan er veel op de camping. Geschikt voor kinderen van alle leeftijden, ook pubers.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
Team Menina, eigenaar, 16-8-2018

Dank je wel voor je mooie review. We kunnen inderdaad een wens voor een bepaalde plek hooguit bij benadering proberen te realiseren, omdat helaas niet alle aankomsten en vertrek naadloos op elkaar aansluiten. Toch doen we ons best om rekening te houden met wensen, vandaar de mogelijkheid om bij aankomst de beschikbare plekken te bekijken en de favoriet uit te kiezen. Fijn dat jullie zo'n leuke vakantie hebben gehad!

Onze kids zeggen: TOP!

kunstmarjo
13-8-2018

Leuke camping met activiteiten voor alle leeftijden. Relatief veel Nederlanders en caravans. Vanaf vrijdag Slovenen met gezinnen voor paar daagjes. Animatie voor de jonge jeugd zag er leuk uit. Rafting/bellyjak etc vanaf camping georganiseerd. 3 uur voor 45Euro Bellyjak - prijzig. Stonden in het bosdeel met tent, ten opzichte van plaatsen richting meer minder dicht op elkaar & rustiger. Vuurtje stoken bij tent en hangmatten mee! Eten & bediening restaurant: pluim! Sanitair regelmatig schoongemaakt, tip: in bos ook een s-blok zetten? Animatie avonduren eerste week met audio, niet leuk (daarna niet meer). Camping doet haar best om jongeren (16+) in avond naar de rivier te krijgen (vuurtje stoken..). Niet altijd rustig na 23/24 uur, mag camping "harder" tegen op treden. In bosdeel geen verharde paden, werd na verzoek binnen dag houtsnippers gestrooid. Ontspannen sfeer op de camping, niet al te strak georganiseerd (dus prettig).

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018
Team Menina, eigenaar, 14-8-2018

Dank jullie wel voor jullie enthousiaste review. Fijn dat jullie vakantie een succes was. Er in het bos niet gebouwd of verharde wegen aangelegd worden, dus houtsnippers en vooralsnog geen sanitair gebouw daar. Maar wie weet! Ook uw andere tips zullen we bij onze evaluatie zeker meenemen en als het enigszins kan er ook iets aan doen. We zien u graag weer terug op Menina!

Leuke vakantie gehad!!

Van Doorn
10-8-2018

Wij hadden een mooie schaduwrijke plek in het bos achter het restaurant. Als we achter de speeltuin hadden moeten staan waren we niet gebleven aan die kant van de camping vonden wij het veel te vol en veel te druk. Kampvuurtjes maken bij onze tent in de gehuurde schaal. Rivier en meertje waren heerlijk fris. Eenmaal erdoor kon je er echt lekker in afkoelen. De avond animatie (niet elke dag gelukkig) was wisselend van kwaliteit en soms iets te goed hoorbaar maar altijd tussen 23 en 24 uur afgelopen dus oké. De jongeren bij de rivier hadden wel eens wat meer herrie..... Sanitair prima, restaurant prima en wat een heerlijk en mooi land is Slovenië!! Wij hebben nog een paar tips voor de camping: deksels op de prullenbakken in de dames wc's. Dat je kan zien of de deur op slot is. De bijl bij het vuur van het restaurant opruimen.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2018
Team Menina, eigenaar, 12-8-2018

Dank jullie wel voor jullie mooie review. Gelukkig hebben we allerlei verschillende plaatsen op de camping, waardoor er voor ieder wat wils is. Waar jullie stonden is dan wel weer wat dichter bij het kampvuur aan de rivier en de tent waar de live bands spelen. We proberen zo veel mogelijk met alle wensen van onze gasten rekening te houden, dus bij reserveren aangeven wat u wilt helpt altijd! We nemen de tips mee in onze evaluatie van het seizoen, bedankt!

Fantastische ervaring en zeker voor herhaling vatb

Mirjam
9-8-2018

Een geweldig leuke camping voor mensen die van een actieve vakantie houden! Fietsen, wandelen, watersport en een klimpacours door de bomen op de camping. ( voor jong en oud ) De eigenaar en het personeel zijn echt behulpzaam en maken het je naar de zin. Ook het Nederlandse animatieteam maakt er elke dag weer een feestje van. Ook is deze camping een mooie uitvalsbasis om Slovenië te ontdekken. Het sanitair is goed en de eigenaar Jura helpt graag een handje mee respect!!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018
Team Menina, eigenaar, 12-8-2018

Wat fijn dat jullie het zo leuk vonden bij ons dat jullie terug willen komen! Alles naar wens, wat willen we nog meer. Af en toe zelf bijspringen om het onze gasten naar de zin te maken doen we graag. Tot ziens in 2019? Niet vergeten op tijd te reserveren...

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurTV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Menina in Recica ob Savinji, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Menina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.