39 tips over Camping Menina

• Elfjes, 27-08-2019

-Bierfontein in Zalec. Voor 8 euro krijg je een glas en mag je 6 biertjes proeven. -Velika planina. Bezoek het kleine museum daar en je krijgt veel te horen over het herdersdorp. -In Gornji grad staat een prachtige indrukwekkende kathedraal. -Zwemmen in Velenje. Een meer, ontstaan door de naastgelegen kolenmijn. Entree is gratis. Er staan strandstoelen, parasols en douches.

• brusselaers-strackx, 16-10-2013

Luister als je er toekomt zeker naar de informatie van Jurij, hij weet je echt over veel leuke plekjes te vertellen, vervelen doe je je er niet.

• Astrid, 17-09-2013

De mobiles homes zijn schoon en nieuw. De site is verouderd want op de camping staan diverse soorten trekkershutten. Ga een dag naar Pju (oudste stad van Slovenie); Bled; Adriatische zee.

• Jean-Paul Heins, 16-06-2013

Al 2x hebben wij moeten constateren dat je je van reserveren niet te veel moet voorstellen. Ook vooraf (aan)betalen heeft daar geen invloed op. Het gaat wat chaotisch (op zijn Sloveens) maar met de beste bedoelingen. Het overgrote deel van de gasten is Hollander, velen daarvan al (heel) lang gast op deze camping. Een plaats ergens onder de survivalbaan(in de bomen) kan luidruchtig zijn Een bergwandeling met bezoek aan een lokale boer en de hoofdstad is ZEER aan te raden. Veel plezier in Slovenie

• Sandra, 23-07-2013

Ga naar het informatie centrum in http://www.solcavsko.info/, Dit is een half uur rijden richting Logarska Dolina. Zij geven je goede tips en informatie over dit prachtige berggebied. Ga lopen naar de top van de Raduha. Rijdt de Panorama roue van Solcavsko, grotendeels over grindpaden maar goed te doen en prachtige uitzichten op de valleien. Ga eten bij http://www.govc-vrsnik.com/EN/, Dit is een kleinschalig hotel/restaurant in Robanov Kot vallei. Ga voor de 3 gangen lunch/ diner voor 13 euro

• freddie, 25-08-2013

Iedereen die GPS volgt naar deze camping wordt onnodig 50 minuten door de bergen geleid (met haarspeldbochten etc.). Je kunt veel verder doorrijden op de snelweg en dan binnen een kwartier op de camping zijn. Dus voorraf online routeplanner checken!

• familie schuurhuis, 15-08-2013

Met de gondel omhoog en daar een leuke bergwandeling maken je hebt leuke uitzichten en komt koeien en paarden tegen.

De waterval in de buurt is ook leuk om naar toe te gaan.

• Gerard, 24-05-2013

Rinka waterval is een must. Wandelingen aldaar zeer mooi. Ruige natuur. Uitgaans mogelijkheden zijn matig.

• Motormuisje, 19-11-2012

Ga niet in de drukste vakantieweken, want dan is het echt te vol.

• M, 28-08-2012

Eten en drinken bij kastelen en andere bezienswaardighen zijn in algemeen duurder dan bij weg restaurantjes. Bij marche of autogrill kunnen men voor ongeveer 10 euro per persoon eten en drinken.

• RiaV, 18-08-2013

Leuk is het om te rijden naar de vallei Logarska Dolina met de Rinka waterval en om dan even te klimmen naar de hut tegen de berg. Een erg mooie wandeling kun je maken op de Golte. Je moet nadat je boven bent even omhoog lopen, maar dan heb je ook een prachtig uitzicht en kun je iets drinken bij de blokhut bij het meertje. Zeer indrukwekkend vonden wij de grotten van Skocjan. Nog nooit zoiets gezien, je waant je in een Indiana Jones-film, super

• Frederika, 16-08-2012

Check of je reservering klopt, er zijn heel veel overboekingen. Ook wij waren overboekt, hadden wel van te voren gechekt en bevestigd gekregen maar ook dit is geen garantie. Wij hadden geboekt bij Arke maar dat schijnt helemaal niets uit te maken waar je boekt, ook niet als je direct bij de camping reserveert.

• Thomas, 28-06-2012

Go there off-season to have a wonderful nature experience!

• aniek, 27-08-2012

Ljubljana is leuk, Celje is leuk als middeleeuws stadje, wel even zoeken, Maar een ochtens wandelen in Ljubljana en daarna met de kids naar Atlantis, het waterpark is geweldig. Wil je shoppen dan heb je het BTC.

• Bianca, 09-08-2012

Maak vooral de wandeling op de Golte, mooi! Lubljana is ook zeer de moeite waard. Fietsen en wandelen gaat super goed in deze mooie omgeving.

• sandra-bax, 06-08-2012

Vooral voor klimmers en actieve campingliefhebbers

• Kunstmarjo, 13-08-2018

Aqualuna - check website voor prijzen, niet zo duur. Niet in weekend gaan, druk. Ljubjana - aardig en in oude stad volop eten en drinken. Rondvaart niet doen Bled - file rijden om er in te komen: doorrijden Celje - Mall is voor shoppers leuk. Binnenstad vonden wij minder leuk. Boompark bij Menina is uitdagend! Golte - retour nemen met de gondel. Skilift bij hotel sluit om 15:30. Gewoon rondrijden en genieten van de natuur.

• Ts, 28-07-2018

Tips in de omgeving van menina Snezna jama (ijsgrot) de weg er naar toe is een spannende. Postonja caves .erg mooi maar ook prijzig . Logarski dolina , prachtig natuur gebied met de rinka waterval . De berg golte . Met de lift omhoog . Zipline bovenop Kolenmijn in velenje .. je krijgt een lunch mee en komt in het oude en nieuwe gedeelte van de mijn. Vintgar kloof en het meer bled Shoppen in Ljubljana en celje

• Fedor van Eldijk, 26-07-2014

Slovenie is echt schitterend, misschien een beetje te georganiseerd maar dat kan best prettig zijn. Ljubljana is een heerlijke stad.

• Koster, 15-12-2014

Ga eens mee met de vanaf de camping georganiseerde wandelingen en proef eens wijn met de eigenaar.

• Pieter en Anita, 19-01-2015

Ga eens gezellig met Bojan op stap, altijd gezellig!

• D. van Arendonk, 19-07-2015

Wandelen of fietsen in de bergen. Wij hebben een geweldige wandeling gemaakt met gids Izzy

• van den Hove, 21-08-2014

Ik zou proberen als ik de eigenaar was, om het wat overzichtelijker te maken. Het zou jammer zijn als door een te volle camping, de kwaliteit minder wordt. Wat betreft het sanitair misten we wel een paar hokjes met een wasbak en spiegel, zodat je ook een keer wat privacy hebt bij de persoonlijke verzorging, maar dat is iets waar niet iedereen moeite mee heeft.

• henkvis, 30-06-2015

Meedoen met de camping-activiteiten. Zeer professioneel geregeld allemaal. Tevens is de ijsgrot een leuke bezichtiging waard. De natuur is prachtig. Met de skilift naar de Golte om daarna een prachtige wandeling om de top van de Golte te maken. Ook Ljubljana is een schitterende stad om te bezoeken.

• patriciatd, 11-08-2014

De camping ligt in een schitterende omgeving. Er is veel te doen op de camping en genoeg te beleven in de omgeving. Via de camping worden dagelijks wandel- en fietstochten georganiseerd op de diverse niveaus. Daarnaast zijn de omliggende steden goed te bereiken. Camping vind ik persoonlijk niet echt geschikt voor hele jonge kinderen. Je ziet ook bijna geen gezinnen met kinderen onder de 3/4 jaar. Restaurant Sportcenter Prodnik is echt een aanrader (6 minuten rijden van de camping)

• Nol, 17-11-2014

Als je met je gezin op zoek bent naar een lekkere, ontspannen plek voor de vakantie, dan heb je met deze camping een toffe keuze. Een camping waar je nog een fikkie kunt stoken en lekker je gang kunt gaan in het bos of de rivier. Niet over gereguleerd, gewoon prettig. Accommodatie is verschillend, huisjes, stacaravans en kampeerplaatsen. Raften is een must! Super leuk en ook met kinderen goed te doen!

• Nol, 17-11-2014

Raften is een must, de rivier Savinja is hier prachtig voor en geschikt voor de hele familie! Verder kun je er van alles, sport, spel en vermaak, het is er allemaal én professioneel georganiseerd met gediplomeerde gidsen en begeleiding. Deze camping is perfect voor iedereen die van gezelligheid houdt en graag in een prettig, veilig en ongedwongen land op vakantie wil.

• Michel CarrMichael, 27-12-2014

De sneeuwgrot onder de berg Raduha, slot Vrbovec in Nazarje met een restaurant, Slow Food Raduha

• Don vander Kuip, 13-01-2015

Wil je een grote plek ga niet in het hoog seizoen er zijn geen vaste plekken

• Hetty, 26-08-2014

Raften! Kampvuurtje maken in de avond. Pizzerestaurantje op de weg naar Kamnik.

• cape711, 16-10-2014

Goed forellenrestaurant op ca10 minuten rijden.

• Astrid F., 31-07-2014

Als je toch een mobilehome wil boeken: Boek bij TO! Het had er alle schijn van dat die wel hun mobilehome toegewezen hebben gekregen!

• cape711, 03-11-2014

Het forellenrestaurant, ca 5 minuten rijden

• ardger9, 19-10-2015

Piran is een hele mooie plaats zeker doen

• Alexander, 18-12-2014

Hiking, rafting, belly-yak, adventure climbing on the camping itself. Parties of the camping owner!!

• Kaijser, 03-03-2015

Schitterende omgeving, alle bezienswaardigheden zijn vanaf camp Menina heel goed te bereiken. Ljubljana is een absolute aanrader!!

• Harry07, 08-07-2014

Neem zeker een verlengsnoer mee bij stacaravan huur zodat evt. het koffiezetapparaat/waterkoker op de tafel gebruikt kan worden. Ook een horrengaas (+plakbevestiging) want master-bedroom heeft geen airco aansluiting dus met raam open slapen is dan een optie. Berg alles goed weg o.i.d. als u weg gaat (In 10 dagen 2 inbraken elders op de camping). Op de weg: veel Slovenen hebben kennelijk een race-licentie (scheuren) en kijk vooral uit bij bochten op smalle bergwegen (zitten zo op uw weghelft).

• Luna, 12-08-2014

Pizza's in het restaurant op de camping waren erg lekker!

• C., 23-08-2017

dagje Bled met de auto? parkeer je auto op het parkeerterrein van het klimpark Pustolovski op de heuvel aan de voet van het meer van Bled. je betaald 4 euro voor de hele dag. Koop je daar een kaartje om een keer van de rodelbaan te gaan, krijg je ook nog eens 3 euro terug en sta je dus de hele dag voor 1 euro praktisch in het centrum van Bled.