78 vragen over Camping Menina

• nicky, 10-08-2019

prijzen 2020

wanneer worden de prijzen 2020 bekend? en vanaf wanneer kun je boeken?

• Edwin, 14-07-2019

Vissen

Kan je vanaf de camping vissen en zo ja met wat voor hengel en aas

• Esther, 24-04-2019

Stroom

Goedemorgen, hoeveel Amp stroom is er per campeerpitch? Mvg Esther

• Sandra, 18-01-2019

Camping met ov bereikbaar?

We willen graag met het openbaar vervoer door Slovenië reizen. Is camping Menina met het ov te bereiken?

We hebben een aantal aanbieders voor Menina voor je op een rij gezet:

Vacanceselect
    Vacanceselect

• Tamara, 16-08-2018

Bbq

Mag je bij de mobile homes gebruik maken van een bbq?

• W&T, 13-08-2018

Geschikt voor kinderen 1-5 jaar

Wij overwegen deze camping voor volgend jaar zomer. Onze kinderen zijn 1, 3 en 5. Is deze camping en de omgeving geschikt voor kinderen van deze leeftijd?

En hoe lang van te voren kunnen we het beste onze staanplaats voor het hoogseizoen reserveren?

Team Menina, 16-08-2018

De camping is zeker geschikt voor jongere kinderen, in de zomer is er leuke animatie voor de kleintjes vanaf 4 jaar en wat grotere kinderen door een Nederlandstalig animatieteam. Er is een leuke speeltuin, een kinderbadje bij het meertje en een adrenaline park met kindergedeelte. Voor een goed nachtrust is het wel belangrijk om een rustig plekje te vragen bij reservering, dus niet te dicht bij het restaurant of de tent waar 1 keer per week live muziek is. Reserveren zodra je weet wanneer!

• Gerdie Brouwer, 14-07-2018

Weer

Hoe is het weer momenteel en wat zijn de verwachtingen voor augustus. Als ik Weeronline moet geloven regent het veel?

Marijke, 14-08-2018

In 10 dagen in Augustus een halve dag regen gehad. Daarna prachtige foto's gemaakt van wolken in het dal. 😀

B, 17-07-2018

Het regent bijna iedere dag ongv een uur of 3, weinig binnen activiteiten voor de kinderen. Als het mogelijk is kunt u de vakantie beter annuleren

b, 17-07-2018

Vreme je v avgustu zelo slabo. nenehno dež

• Inge, 07-07-2018

Watertappunten

Kan iemand mij vertellen of er verspreid ove de camping ook watertappunten zijn? Of moet je daarvoor naar een toiletgebouw lopen? Alvast bedankt!

El, 17-07-2018

Die zijn er wel....... waarschijnlijk is de wc dichtbij.

• Marloes, 05-07-2018

Weet iemand of er goed Wifi bereik( tegen betaling) op de camping plaatsen is. Of bijvoorbeeld alleen bij de receptie?

team Menina, 06-07-2018

Er is gratis WIFI op de camping, ook buiten de receptie. Bij de receptie moet u wel een code ophalen om in te kunnen loggen. Daarnaast is roaming in de EU nu gratis, dus u kunt uw databundel vanuit NL ook gewoon in Slovenië gebruiken, zonder extra kosten. Mocht dit niet genoeg zijn, of u heeft een snelle verbinding nodig, dan raden wij u aan om een databundel met SIM kaart van een lokale telefoonaanbieder te kopen, daarmee heeft u voor een klein bedrag overal beschikking over internet.

• Dorus, 14-06-2018

Eerste 2 weken augustus

Is het aan te raden om met 5 kinderen van 3 tot 16 jaar hier te kamperen, qua rust bij de tent en reuring als je wil verder op de camping? Moet je reserveren en krijg je een ruime plek voor een de waard tent en een klein tentje?

Team Menina, 29-06-2018

In augustus is het absoluut hoogseizoen en is het druk op de camping. Er wordt van alles georganiseerd op de camping, dus de kinderen zullen zich zeker allemaal erg vermaken. Het is wel raadzaam om te reserveren, anders kunnen we echt geen plek garanderen. Als jullie bij de reservering aangeven dat er een tentje voor de kinderen moet worden bij gezet dan wordt er bij de plaats rekening gehouden.