Camping Menina

Camping Info

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer campinginfo

Verblijven op Campsite Menina? Dit is zo’n plek waar je dat echte kampeergevoel nog meekrijgt. Camping Menina in Slovenië is gelegen aan de rivier waar je ‘s avonds een kampvuur mag maken. De kids vermaken zich hier in het klimpark, de midgetgolf of de paintball. Stap in de auto en sta binnen 10 minuten in het plaatsje Mozirje.

296 reviews over Camping Menina

• 6Vakantieganger06-10-2019

Alleen nog buiten het hoofdseizoen.

Op papier is dit de ideale camping voor jonge gezinnen en gezinnen met tieners. De camping heeft alles: van stoere activiteiten tot een mooie zwemvijver, een restaurant en mooie speeltuin.

In de praktijk zijn wij voortijdig vertrokken. Onze plek lag tegenover de bar en animatietent. Niet alleen de groepen 'dronken' jongeren hielden ons uit onze slaap. Iedere middag en avond hadden we veel geluid van de bar en de geluidsapparatuur in de animatietent. We konden alles luid en duidelijk meeluisteren. Ik begreep niet waarom de jongeren 's avonds en 's nachts in de gelegenheid waren te blijven hangen rond de bar als er voor hen een speciale plek was bij de rivier. Het viel ons op dat met name de plekken rond de vuurplaats dit geluid konden horen. Dus zorg dat je die plekken niet toebedeeld krijgt. Het sanitair wordt intensief gebruikt maar ook voortdurend schoongemaakt.

Personeel vriendelijk, behulpzaam en alert op onderhoud. Prima.

• 4Eetgelegenheden

• 9Alexander28-09-2019

Fantastisch met verbeterpunten

Lokatie, sta caravan, team, restaurant, omgeving en mogelijkheden voor activiteiten allemaal geweldig. Camping heeft in de afgelopen jaar diverse verbeteringen aangebracht welke de camping mn bij en rond het meer en het klimpark nog aantrekkelijker maken. Het was dit jaar goed te merken dat de camping een gewilde lokatie is geworden. Wij vonden het dit jaar eigenlijk te druk op de camping. Ik denk zelfs iets te druk voor de faciliteiten. Omdat er zoveel camping gasten waren wordt de mogelijkheid om een vuurtje te stoken onhoudbaar vindt ik. Laat ik voorop stellen dat wij dit zelf ook geweldig vinden maar met zoveel vuren tegelijk wordt de luchtkwaliteit heel slecht. Met dagen dat de gehele camping in de rook verhult is. Dat past niet meer bij een groene camping en zo’n mooi stukje natuur. Wordt moeilijke keuze voor de camping daar voor velen dit echt een grote plus is. Zullen diverse opties zijn om dit toch te faciliteren, misschien 1 of enkele gezamenlijke verbrandingen met de betrokkenheid van de camping gasten. Niet te min tot volgend jaar.

• 9Staat v/h sanitair

• 8Monique Hooijmaijers20-09-2019

Super leuk!

Dit jaar voor de 3e keer naar Slovenië geweest en voor de 1e keer naar Menina, wat een super leuke camping is dat! Het is inderdaad wel druk in het hoogseizoen, maar dat hadden ze per e-mail al aangekondigd. Wij hadden samen met vrienden een familieplaats geboekt en wij hadden een mooie ruime plaats. Vond het aan de kant van het meer inderdaad wel vol staan, wij stonden aan de andere kant. Ze deden hun uiterste best om de boel in orde te houden. De toiletgebouwen werden goed bijgehouden (als er een keer iets op was werd het snel bijgevuld als je dat even bij de receptie meldde). Het personeel en de eigenaar van de camping zijn heel erg vriendelijk. Tijdens ons verblijf van 18 dagen zijn ze regelmatig langs de tent gekomen om leuke dingen aan te kondigen en om te vragen of alles naar wens was. Wij voelden ons er erg welkom en thuis. Speeltuin (overdekt) is super leuk, restaurant super lekker, volgend jaar weer!

• 9Eetgelegenheden

Team Menina, eigenaar, 23-09-2019

Dank jullie wel voor jullie prachtige review. Top dat jullie het zo leuk hebben gehad en volgend jaar terugkomen, dat is natuurlijk het beste compliment dat we kunnen krijgen. We zien jullie graag weer volgend jaar!

• 10Patricia04-09-2019

Heerlijke camping

Prachtige camping omringd door een prachtige omgeving. Rivier is een heerlijke speelplek voor de kinderen, net als het meer zelf op de camping (wel koud) maar ook dat was geen probleem voor de kinderen. Activiteiten/animatie op de camping super leuk, alleen was de animatie onze laatste week er niet meer en werd het ook een stuk rustiger op de camping waardoor het vertier voor de kinderen wat minder werd, maar wij zijn toen meer dingen gaan bekijken buiten de camping en dan valt het extra op hoe vriendelijk de Slovenen zijn, hoe leuk de hoofdstad is en hoe heerlijk het eten (en betaalbaar!) in de diverse restaurantjes is. Kortom genoten van de camping (en van de fles wijn die we kregen bij vertrek) van het land en de gezellige babbel met Jure. Eerste keer Slovenië maar zeker niet de laatste keer.

• 10Eetgelegenheden

Team Menina, eigenaar, 09-09-2019

Dank je wel voor jullie prachtige review! Fijn dat de vakantie een succes was en dat ook de omgeving, het land en de mensen zo'n positieve indruk hebben gemaakt. We zien jullie graag weer terug in Slovenië en op Menina!

• 9Evelien27-08-2019

Gezellig & outdoor activiteiten; Slovenië prachtig

Wij verbleven hier met onze zoons van 11 en 8 in de één na laatste week van de schoolvakantie. Wij hebben niet veel ervaring met campings, maar vonden Menina echt leuk. We verbleven in een stacaravan met 2 slaapkamers, dichtbij het meer én het "centrum" (receptie, restaurant,speelplaats etc.) De eerste nacht waren we helaas overboekt.. Of dit aan Menina lag of aan de touroperator is nog steeds niet helemaal duidelijk... Het was wel duidelijk dat Menina dit heel naar vond en ze deden hun best het zo snel mogelijk op te lossen. Vanaf de tweede nacht konden we in de geboekte stacaravan. De eigenaar van de camping heeft ons zelfs persoonlijk geholpen, dat zie je niet vaak meer tegenwoordig. De man is ontzettend betrokken en ruimt zelf de hele dag op en tapt een drankje voor je achter de bar. Overdag levendig, vanaf 23.00uur lekker rustig, veel activiteiten voor kids, rivier en meer zijn top. Kampvuurtjes:) Slovenië is prachtig!!

Team Menina, eigenaar, 28-08-2019

Dank je voor je mooie review Evelien! Fijn dat jullie na een valse start toch genoten hebben van de vakantie op Menina. Je hebt de sfeer en ons doel met de camping goed weten samen te vatten. Graag tot ziens op Menina!

• 10Fam. vd Starre25-08-2019

Zeker voor herhaling vatbaar!

Onze eerste vakantie op camping Menina. We verbleven in een eco lodge. Je leeft buiten en binnen heb je de keuken, 2 slaapkamers en badkamer. We hadden een 2 pits kookplaat wat karig is. Jammer dat we geen BBQ mee hadden genomen want die hebben we gemist bij de lodge. De matrassen zijn wel aan vervanging toe. Gelukkig beschikt de camping over wellness faciliteiten en door een heerlijke body massage gingen we herboren terug naar huis. Dat je een kampvuurtje mag maken bij je eigen plek vonden we fantastisch, heel sfeervol. In het restaurant hebben we heerlijk gegeten en niet duur. De camping biedt zoveel activiteiten dat het de jongeren aan niks hoeft te ontbreken. De vriendengroep die ontstond bij de pingpong tafels heeft er met name voor gezorgd dat de kinderen het een top vakantie hebben gehad. Het team van medewerkers doet er alles aan om het je zo goed mogelijk naar de zin te maken. Omgeving is super!

• 9Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Team Menina, eigenaar, 27-08-2019

Dank jullie wel voor deze fantastische review! We streven er naar om bij elk huisje of mobile home een BBQ te plaatsen, dus dat komt volgend jaar helemaal goed. Ook de matrassen (zie eerdere reacties op reviews) zullen we naar kijken en iets aan doen. Dat jullie genoten hebben is wel te lezen, we zullen het compliment over de massage doorgeven aan Lea. En de tafeltennistafel is inderdaad "the place to be" voor het ontmoeten van leeftijdgenootjes. Graag tot ziens op Menina!

• 6Hans Zwanepol23-08-2019

Dompertje maar Slovenië blijft prachtig.

Net terug uit Menina, was hier nu voor de 5e keer. Eerste 2 keer met eigen caravan, laatste 2 keer in een stacaravan, was top. Dit jaar met vrouw, dochter, schoonzoon en kleinzoon in bungalow 3. Bungalow viel erg tegen. Zeker gezien de forse prijs van rond 130 euro per nacht. Bij aankomst geen afstandbediening airco (binnen dag opgelost), geen douchegordijn (volgende dag opgelost), bedden vrij klein en matrassen oud, veroorzaakt rugklachten. Op de website staat fully equipment, het is maar hoe je dat bekijkt, huis is 9 persoons, niets is er voor 9 personen aanwezig, borden te weinig, bestek valt uit elkaar (messen), 2 wijnglazen en 2 bierglazen, verlichting koelkast defect, keuken niet verlicht, etc. Elk jaar staat er wel ergens een nieuwe accommodatie maar wat meer aandacht besteden aan de bestaande accommodaties kan geen kwaad. Verder goede dagen gehad, maar dat lag voornamelijk aan de prachtige natuur.

• 4Staat v/h sanitair

Team Menina, eigenaar, 27-08-2019

Bedankt voor jullie review en wat jammer dat het huisje niet voldeed aan jullie verwachtingen. Vooral omdat jullie al een aantal jaren tot grote tevredenheid in andere accommodatie hebben verbleven. Ook wat pech zo te lezen, maar gelukkig zijn de klachten meteen opgelost. We zullen de opmerkingen over de inventaris meenemen in onze evaluatie. Iedere zomer starten we met een volledige inventaris die schijnbaar toch nog aantrekkelijk genoeg is om te verdwijnen... Ook de opmerking ten aanzien van de bedden is genoteerd en zal iets aan gedaan worden. Volgende keer weer een stacaravan?

• 9elferink21-08-2019

gemoedelijke camping

Wil je geen Nederlanders tegenkomen en/of zoek je ultieme rust, dan moet je hier niet zijn. Wil je een afgebakend stukje terrein voor je tent of caravan, dan moet je hier ook niet zijn. De campingeigenaren zijn trots op hun natuurlijk aangelegde camping. Zoek je gezelligheid, vertier en tips, dan is Menina precies wat je zoekt! Dagelijks zijn er activiteiten voor jong en oud. In de omgeving is veel te zien en te beleven. Een top animatie team en Jure zelf verzorgt wijn- en bieravonden om je kennis te laten maken met locale drankjes. Ook voor de sportievelingen worden er activiteiten aangeboden. Hygiëne? Als er een smeerkees voor mij is geweest, kan ik dat de campingeigenaren niet verwijten! Toiletten en douchruimtes worden regelmatig schoongemaakt. Wij zaten in een huisje. Geen luxe, maar je weet wat je betaalt, dus heb je verwachting daar ook naar. Het is geen luxe, maar een huisje is wel luxe kamperen! We love Menina.

Team Menina, eigenaar, 27-08-2019

Dank je wel voor deze prachtige review, je hebt de sfeer op Menina prima samengevat en zo willen we het ook graag hebben! Uiteindelijk gaat het op de camping om het kamperen en gezellig samen zijn met anderen en daar is Menina bij uitstek geschikt voor. Dit jaar hadden we voor het eerst 24/7 schoonmaakpersoneel aan de slag voor alleen de toiletgebouwen, waardoor we gelukkig ook het gedrag van de "smeerkezen" zoveel mogelijk meteen hebben kunnen oplossen. We zien jullie graag volgend jaar weer op Menina!

• 7Dusebout19-08-2019

Redelijk tevreden maar wel prijzig voor gebodene

Mooie camping met veel faciliteiten. Veel te doen in ongeving. Nette bediening op camping. Huuraccomodaties stonden wel vrij dicht op elkaar. Camping ook erg vol. Huuraccomodatie was redelijk maar ook niet meer dan dat. Vrij klein. We waren met 4 maar het was voor 6 personen. Om te koken alleen kleine 2 pitter. Huurprijs van 8 nachten voor 1100 euro voor het gebodene daarom toch wat aan forse kant.

Team Menina, eigenaar, 27-08-2019

Dank jullie wel voor deze review. We bieden inderdaad veel activiteiten en vermaak aan op onze camping en een groot deel daarvan is gratis voor al onze gasten. Er zijn verschillende mobile homes, dus bij een volgende boeking misschien toch gaan voor een wat grotere accommodatie? We zullen de kritische punten meenemen in onze evaluatie van het seizoen. Graag tot ziens op Menina!

• 9Frank&Paulien19-08-2019

Ga zo door!

Sinds 2006 komen wij er jaarlijks,soms langer,soms korter 1 ding,deze gemoedelijkheid,gastvrijheid,gezelligheid vind je nergens.het gaat allemaal op zijn 'Jure-jaans' en zijn uniek in hun soort,Katja en Jure ZIJN Menina!😚

Team Menina, eigenaar, 27-08-2019

Dank jullie wel voor jullie lieve woorden! We gaan zeker zo door en willen ook voor de toekomst de speciale sfeer op Menina in stand houden, overigens zonder in te boeten op kwaliteit, die we dan ook steeds weer zullen verbeteren. Gemoedelijkheid, gezelligheid en persoonlijke aandacht blijven altijd, door Jure, Katja en natuurlijk ons hele team! Graag tot volgend jaar!

39 tips over Camping Menina

• Elfjes, 27-08-2019

-Bierfontein in Zalec. Voor 8 euro krijg je een glas en mag je 6 biertjes proeven. -Velika planina. Bezoek het kleine museum daar en je krijgt veel te horen over het herdersdorp. -In Gornji grad staat een prachtige indrukwekkende kathedraal. -Zwemmen in Velenje. Een meer, ontstaan door de naastgelegen kolenmijn. Entree is gratis. Er staan strandstoelen, parasols en douches.

• brusselaers-strackx, 16-10-2013

Luister als je er toekomt zeker naar de informatie van Jurij, hij weet je echt over veel leuke plekjes te vertellen, vervelen doe je je er niet.

• Astrid, 17-09-2013

De mobiles homes zijn schoon en nieuw. De site is verouderd want op de camping staan diverse soorten trekkershutten. Ga een dag naar Pju (oudste stad van Slovenie); Bled; Adriatische zee.

78 vragen over Camping Menina

• nicky, 10-08-2019

prijzen 2020

wanneer worden de prijzen 2020 bekend? en vanaf wanneer kun je boeken?

• Edwin, 14-07-2019

Vissen

Kan je vanaf de camping vissen en zo ja met wat voor hengel en aas

• Esther, 24-04-2019

Stroom