Recica ob Savinji

We hebben een aantal aanbieders voor Recica ob Savinji voor je op een rij gezet:

vakantie Recica ob Savinji

Reviews over Recica ob Savinji

schoon en relaxed Slovenie

familybaas,
    10-1-2015

Menina ligt in het Savinja dal, één van de mooiste alpine dalen in Europa. Adembenemende natuur, gastvrije mensen en een gunstig prijsniveau om lekker vaak uit eten te gaan. Sport en ontspanning zijn belangrijker dan het uitgaansleven. Dus veel nachtclubs, theaters of mega bios zul je hier niet vinden. Des te meer spa's, massagegelegenheden, sport (mountainbike, rafting, paragliding etc etc) en schiiterende natuur en (niet al te hoge) bergen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Een plaats om altijd te willen blijven!

Nol,
    17-11-2014

Recica en de omgeving zijn fantastisch mooi. Bergen, maar toch een lekker breed dal, schone rivier en de aardigste mensen van Europa! Vrijwel iedereen spreekt goed Engels, dus je kunt overal binnenstappen. Letterlijk, want iedereen is erg gastvrij en hier laten de mensen hun deuren nog gewoon open. Het is er veilig, waardoor je ook gemakkelijk je kinderen hun gang kunt laten gaan. Vanuit de camping zit je op een uur afstand van Ljubljana en Maribor, de twee grootste steden van Slovenië. Ook andere bezienswaardigheden in de buurt zijn de moeite waard, zoals het mijnmuseum, de ijsgrot en Golte.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Klein dorp, leuke omgeving, super restaurantje

RiaV,
    18-8-2013

In Recica ob Savinji hebben wij camping Menina bezocht. Erg leuke camping. Verder kan ik niet zo heel veel over het plaatsje zeggen. Het is verder niet erg toeristisch. De omgeving is landelijk. In de nabije omgeving ligt de rivier de Savinje waar geraft enz. kan worden. Op veel plekken kun je dichtbij de rivier komen om wat te zwemmen enz. Erg leuk. Mooi is de Logarska Dolina, ca. 30 km verderop en de weg hier naar toe. Het beste restaurant waar we deze zomer hebben gegeten ligt wel in Recica. Het ligt een eind de landerijen in, helemaal door het dorp Recica. Ik weet de naam niet meer, maar het staat wel al vanaf de weg aangegeven en de eigenaar komt af en toe op Menina om folders uit te delen. In de tuin van het restaurant staan een aantal prieeltjes, het is erg leuk om hier te zitten. Op de kaart staat vis (o.a. forel), vlees, maar ook vegetarisch bleek geen probleem.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2013

Prachtige natuur en toch stadjes en winkels nabij

Motormuisje,
    19-11-2012

Prachtige omgeving voor natuurliefhebbers. Het dal is vrij breed en prachtig om te hardlopen. In de omringende bergen kun je heerlijk paardrijden. Als je iets verder gaat met de auto kun je hele mooie natuurgebieden bezoeken.

Gereisd met jonge kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Voor sport en natuur

agnes besier,
    1-9-2012

Dit is een heel mooi gebied om te wandelen, klimmen, sportief te fiesten, skieen in de winter. Van de cultuur moet je niet teveel verwachten, het is eenvoudig, erg vriendelijke mensen, Eeen hele mooie plek om tot rust te komen

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012
Recica ob Savinji scoort een 6,5 uit 10, op basis van 35 reviews