Camping Kopalisce

5.5Voldoende

• 3.9Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Op Camping Kopalisce in Slovenië mag ieder z’n eigen campingplek uitkiezen. Er zijn veel schaduwrijke plaatsen. Op de camping vind je een geschikt zwembad om baantjes in te trekken en een peuterbad. Ook zijn er allerlei sport- en spelfaciliteiten als een volleybalveld en grote speeltuin direct naast de camping. Camping Kopalisce ligt in Radovljica.

20 reviews over Camping Kopalisce

• 2019
    4caroline29-07-2019

Slechte prijs kwaliteit verhouding

Simpele camping met een hele slechte prijs kwaliteit verhouding. De camping is een prima gelegen om meer van Bled, Vintgar kloof, meer van Bohinj etc te bezoeken. Plaats mag je zelf uitzoeken, doe daar vooral je voordeel mee, hierdoor stonden wij erg ruim met een prachtig uitzicht op de bergen. Het sanitair is ronduit slecht! Vies en voor de hele camping maar 2 douches per geslacht. Warm water moeten ze nog uitvinden bij de afwas, wc papier meestal op. Het zwembad is groot, maar voor 10 en na 18 uur mag je er niet meer in omdat we dan zwemles etc. wordt gegeven (wel nog tussen 21 en 22 beschikbaar voor campinggasten). Vrij veel Nederlanders op de camping.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    7Rien01-08-2018

Relaxed en lekker zwemmen

Ruime camping met heerlijk zwembad om baantjes te kunnen trekken en ondiep genoeg om te kunnen spelen. In zwembad moet je zelf goed op je kinderen letten, de badmeester hield zich hier niet zichtbaar mee bezig. Iedereen mag zijn eigen campingplekje uitzoeken. Heeft wel wat, maar betekent ook dat sommige delen van de camping wel erg hutje mutje worden en je geen invloed hebt of een nieuwe gast zijn tent gelijk naast de jouwe zet. Sanitair kan zeker beter. Zeep en papier was vaak op, toiletten geregeld vies, douche is niet kindvriendelijk (geen lage plek om droge kleren neer te leggen), paar wc-brillen waren kapot. Wifi werkt alleen dichtbij receptie en heeft weinig bandbreedte, deed het vaak niet. Genoeg bomen voor schaduwplekken. Aardig wat Nederlanders weten deze camping te vinden. Erg vriendelijk receptiepersoneel, wel wat te jong voor de diverse verantwoordelijkheden.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 8Michael de Graaf17-06-2018

Rustig en ontspannen

In 2017 zijn we met ons gezin met drie kinderen (5, 8 en 11 jaar) naar deze camping afgereisd. Vooral de kleinschaligheid en de voor ons nog onbekende omgeving trokken ons hier naartoe. Bij aankomst zat de ontspannen sfeer er al gelijk in. De camping heeft geen vooraf afgekaderde plaatsen. Daar waar je tent of caravan past, is er een staanplaats. De kinderen vonden al snel aansluiting bij andere kinderen. Geen, voor ons te drukke, animatieteams maar wel een volleybal veld, speeltuintje en een zwembad + peuterbad op de camping zelf. Direct naast de camping is een grotere speeltuin met allerlei leuke klauterplekjes. Ook een groot sportpark met voetbalvelden, een basketbalveld, tafeltennistafels, fitness stellage, etc. De omgeving deed ons een beetje aan die van Oostenrijk denken. Ook met de kinderen konden we er prima wandelen. Bij de receptie hangt een plattegrond met een aardige keuze aan wandel, fiets en mtb routes.

• 6Staat v/h sanitair

• Oude reviews

7Sparks10-08-2017

Mooie uitvalsbasis maar dat sanitair...

Prima locatie voor uitstapjes in de omgeving. Het sanitair (en dan met name de douches) was echt slecht. Eerste avond koud water, tweede avond een deur die niet dicht, laat staan op slot wil. Er stonden rijen voor de douche, de vloer in het sanitair gebouw wordt kletsnat vanuit de douches en daardoor vies en glad. De plekken op de camping zijn vrij en er zijn veel kortverblijvers. Dat betekend dat er zomaar nieuwe buren tussen jou en je buurman in geperst kunnen komen. Op de plek van onze auto stond na terugkomst een camperbus. Wifi werkt alleen in de buurt van de receptie. Het zwembad is echt fantastisch, gratis toegang d.m.v. een gekleurd polsbandje dat je bij aanvang verblijf krijgt. Je kunt gratis nieuwe bandjes halen als ze op zijn. Historische centrum van het stadje is erg leuk om te gaan eten.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• 6Petra09-08-2017

Prima camping

Mooi gelegen camping vanwaar je prima uitstapjes kan maken. Vrije plaatsen waardoor je zelf een mooi plekje kan kiezen. Fijne sfeer op de camping, gezellige mensen. Elke avond voetballen op het naast gelegen voetbal veld, Nederland-Slovenië. Het schoonmaken van de wc's en douches kan wel verbeterd worden. Erg nat en glad in de toiletruimtes.

• 5Staat v/h sanitair

• 6Ilse01-08-2017

Veel Nederlanders

Een prima camping als je het niet erg vind om met bijna alleen maar Nederlanders op een camping te zitten. Vooral veel gezinnen. Je mag zelf een plekje zoeken, er zijn geen vakken. Dit zorgt voor veel chaos, overal tenten en auto's, waardoor je er soms ineens niet meer uit kan. Zwembad fantastisch! Sanitair redelijk, fijne douches maar maken heel het sanitair nat. Daardoor modderig en glad bij de wasbakken en toiletten. Slechts 3 douches, maar toch nooit hoeven wachten. Prima camping voor bezoek aan vintgar Kloof, meer van Bled en watervallen. Let op: voor bezoek aan bled moet je voor half 10 op pad zijn. Anders sta je in lange file richting bled.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 7Bas en Sas29-07-2017

Als uitvalsbasis Noord Slovenie prima camping

Wij hebben 6 dagen op deze camping verbleven. Je kan zelf een plaats zoeken op de camping. Dit heeft idd voor- en nadelen. Wij waren daar begin juli en er was nog voldoende te kiezen. Er staan genoeg bomen op de camping voor een schaduwplaats. Het olympisch zwembad wordt gebruikt door sportteams, lokale bevolking en campinggasten. Het zwembad is groot genoeg dus is dat geen probleem. Sanitair is voldoende groot en schoon. Op de camping is verder niets te doen. Lidl in de buurt. Broodjes in winkeltje (Mercator) op 5 min lopen. Radovljica heeft een klein historisch centrum met wat horeca op loopafstand. Vanuit de camping hebben wij Ljubljana, Bled en de Vintgarkloof bezocht. Niet zo ver van de snelweg en als uitvalsbasis voor Noord Slovenie prima dus.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 6Peg28-07-2017

Snel weer verder gereden.

Lovende recensies maar bij aankomst bekroop ons het gevoel: omkeren en wegwezen. Vriendelijke dame bij receptie: we konden zelf plekje uitzoeken en zo lang blijven als we wilden. Op de camping heel veel Nederlanders die duidelijk hun eigen plek veilig gesteld hadden door auto's te parkeren op staanplaats of stoelen heel wijd neer gezet hadden, stel je voor dat er iemand naast je komt staan.. wannneer je dan een plekje gevonden hebt moet je nog afwachten of er ook stroom te vinden is. Op het eerste gezicht een gemoedelijke familie camping, in werkeljkheid een camping met voornamelijk Hollanders en waar een sfeertje hangt; ikke en de rest kan stikken!

• 8P.P.05-09-2016

fijn om te overnachten

Mooie camping. 2e jaar nu geweest als overnachtingscamping. Fijn zwembad. Goede pizza's!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 9Elly17-08-2016

heerlijke, gemoedelijke camping

Wat een verademing na al die mega campings in Kroatie....gemoedelijk, ontspannen sfeer, zelf een plekje uitkiezen, enorm groot zwembad, gratis wifi (niet altijd even goed overigens), prima sanitair. Gezellige Nederlandse kinderen die meteen contact maken en vriendelijke receptie. Leuk om via de camping te boeken voor het raften, was echt super.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

0 tips over Camping Kopalisce

3 vragen over Camping Kopalisce

• Annemarie Huberts, 21-08-2017

Huisdieren

Mag je hier ook huisdieren mee nemen?

• Manon, 21-05-2017

Vooraf reserveren noodzakelijk?

Wij hebben vanaf 24 juli een paar weken vakantie en willen alleen als de weersvoorspellingen goed zijn naar Slovenië gaan. Camping Kopalisce staat ook op ons lijstje. Is het noodzakelijk om voor deze camping vooraf te reserveren? Hoe lang van te voren moet dat? Of kunnen we rustig op de bonnefooi aankomen of een paar dagen voor aankomst even bellen?

Janneke Zonnenberg, 13-07-2017

Hallo, ook wij hebben naar deze camping gekeken. Ik heb ze gemaild en ze doen niet aan vooraf reserveren. Als je een dag van tevoren belt kunnen ze wel een plekje voor je vasthouden als dat er nog is.

Groeten Janneke Zonnenberg

• john van Dijk, 13-11-2013

wasmachine/droger

Is er een wasmachine droger aanwezig op de camping.

skip van de Laar, 20-07-2015

Zover ik weet niet. heb het zelf niet gezien namelijk.

Camping Kopalisce info

• Aantal campingplaatsenMinder dan 50