Vakantiepark
9,5

• Onderkomen9,5

2 reviews over Vakantiepark Dole Podnart in het Nederlands

Kleinschalig parkje in mooie natuur

Koolen
24-9-2013
  • Onderkomen9
  • Onderkomen9

Dit parkje wordt gerund door zeer vriendelijke en enthousiaste mensen. De huisjes zijn erg schoon en de slaapkamers ruim en lekker licht. Het ontbijt is zéér aan te bevelen, voor 6 euro p.p. heb je een geweldig ontbijt: iedere dag alles vers en steeds iets anders.

Gereisd Met partner in augustus 2013

Geweldige locatie voor een geweldige vakantie!

Maria
15-8-2012
  • Onderkomen10
  • Onderkomen10

Het ontvangst was zeer hartelijk. De huisjes zijn erg leuk. Maar met meer dan 4 personen wordt het krap. Je bent afhankelijk van de auto omdat het parkje afgelegen ligt, maar het is een prima plek om prachtig Slovenië te ontdekken. Er zijn weinig faciliteiten, maar dat vonden wij juist een voordeel. De eigenaren zorgen er voor dat het je aan niets ontbreekt; ze proberen alles voor je te regelen. Het is de moeite waard om van het ontbijt gebruik te maken; per dag is er voldoende variatie. Kortom: een geweldige locatie voor een dito vakantie!

Gereisd Met partner in augustus 2012

• AdresPoljsica 4244
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Dole Podnart in Radovljica, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Dole Podnart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.