Radovljica

Reviews over Radovljica

schitterende tijd hier doorgebracht

Jacob R. Ladenius,
    6-8-2017

Is een prettige plaats waar het hele jaar door ( vooral in het oude centrum) veel evenementen worden georganiseerd welke over het algemeen vrij toegankelijkl zijn. De mensen zijn er vriendelijk en behulpzaam. Er zijn veel voorzieningen zoals hotel/pension, bars en restaurants als ook supermarkten en koopcentra. Ook vind je hier de "Club van de eeuwig jonge mannen" welke elke laatste zaterdag van augustus de hoogste berg (Stol) van de Karawanken bestijgd en waar omheen een groots feest wordt gehouden.

Gereisd met partner in augustus 2016

Het is een prachtig dorpje met goede restaurants

Guurtje Ladenius,
    7-1-2017

Een bezoek aan het bijenmuseum, de zondagse rommelmarkt en uit eten is een must. Lekker een terrasje pakken en een heerlijk ijsje eten. Bij het plaatselijke toeristenbureau kunnen ze je aan kaarten met wandelingen helpen. Zeer de moeite waard. Ook Begunje en Kropa zijn het bezoeken waard.

Gereisd met partner in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Radovljica a place to stay

Jacob R.,
    9-11-2011

Radovljica is a small town with a charmingold quarter - features several restaurants, bars and terraces. Besides hotelaccomodation and appartments there is also very neat and pleasant site. It is ideal for excursions in the area as Bles, Kropa, Begunje and Bohinj or the Triglav National Park, for walking, biking, hiking or water sports (rafting)

Gereisd met partner in juli 2011

Vrij saai, rustig, ideaal uitgangspunt voor trips

Pieter,
    28-7-2009

Rustig dorpje, vlak bij de snelweg (waar je overigens niets van merkt). Met alle voorzieningen, diverse goede restaurants en paar barretjes, maar niet echt geschikt om uit te gaan ofzo. Wel ideaal voor het maken van trips in de omgeving en terug te komen om te overnachten en relaxen. Wel leuk oud centrum, maar klein en niet heel veel te zien.

Gereisd met partner in juli 2009

Prachtig plaatsje

Ben en Carolien,
    19-7-2009

Kleine, gezellige stad met een historisch en geheel gerestaureerd centrum. Redelijk veel restaurants, winkels en bar's. Perfecte ligging langs de snelweg tussen Oostenrijk en Ljubljana, vlak bij Bled, Bohinj, Jesenice en Kranj. Moeite van het bezoeken waard.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009
Radovljica scoort een 8,9 uit 10, op basis van 14 reviews