Camping Terme Ptuj

52 reviews over Camping Terme Ptuj

• 2019
    1P01-10-2019

Nooit meer

Bij aankomst mochten we zelf een plaatsje uitzoeken... Klonk veelbelovend maar algauw bleek dat deze camping overvol stond (en het was nog maar 16u). We moesten noodgedwongen op een veel te kleine tentenplaats staan met caravan en auto . De douches aan de receptie hadden geen deur enkel een gordijn. Voor 1 nacht moesten we 73 euro betalen (2 volwassen + 2 tieners) en dit zonder toegang tot het zwembad want dan had het nog duurder geweest. Voor deze prijs hadden wij wel wat meer verwacht...

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 2Fam van Oosterhout09-09-2019

De teleurstelling die Terme Ptuj heet

Op onze rondreis door Slovenië hadden we deze zogenaamde camping uitgekozen als rustpuntje. Lekker met de kinderen aan het zwembad waar door de aanwezigheid van het waterpark met spectaculaire glijbanen. Hier bleek echter weinig van te kloppen. Van een camping is geen sprake, de aangegeven faciliteiten(bakker, market,restaurant) op de website van de reisorganisatie ontbreken. Ook de foto's bleken niet overeen te komen met de werkelijkheid. Het zwembad is sterk verouderd en behoeft het nodige onderhoud. De glijbanen zijn niet allemaal in gebruik. Zelfs een schoonmaakbeurt zou al een hele stap vooruit zijn. Al met al zouden wij iedereen afraden om deze camping te bezoeken en al zeker niet via de bekende Nederlandse reisorganisatie die op alle fronten in gebrek is gebleven.

• 1Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 6bram23-08-2019

Matige camping (weinig kwaliteit voor veel geld)

Matige camping, alles is er, maar enigszins gedateerd. Veel doortrekgasten van alle nationaliteiten. Alles is gericht op het grote zwemcomplex, dus als het weer minder is, is er weinig te doen. Ptuj is een oud stadje, maar weinig leven toen wij er waren (eind aug.)

• 7Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 4N10-08-2019

Nooit meer!

We hadden een mooie nieuwe mobilhome met alles erop en eraan maar de rest wast echt dramatisch! Faciliteiten waren grotendeels gesloten, animatie in de avond zeer slecht en voor de oudere jeugd is er niks te beleven. Op de site van de touroperator lijkt het heel wat maar in werkelijkheid is het een camping waar je op doorreis misschien kunt komen en verder weg moet blijven. Voor ons echt nooit meer. In de omgeving zijn wel wat leuke dingen te doen zoals klimmen, escape room, karten en een bezoek aan Hongarije is zeer de moeite waard.

• 2Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 5M d groot25-07-2019

Prachtige locatie met een super zwembad

De snackbar bij het zwembad was ronduit slecht, koud eten en slappe friet, niet voorbereid op een grote groep mensen

• 1Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in januari 2019

• 6Gé Goseling18-06-2019

Deze camping zal ik niet meer boeken.

Kleinere camping. Het zwembad was niet mooi onderhouden. ( Glad ) De camping was nog niet echt open.

• 6Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in april 2019

• 5Dlanor21-01-2019

Hier zie je ons niet terugkomen

Deze camping is ons nogal tegengevallen. Bij aankomst was de mobilehome niet gereed. Als alternatief werden we in een bungalow gestopt, zonder keuken. Niet praktisch als je met je auto vol aan komt. Daags erna konden we in een mobilehome (in de achterste rand). Echter, deze was gedateerd en gebrekkig. Van het zwembad was alleen de grote glijbaan leuk. De overige glijbanen en sommige baden waren (zelfs in het hoogseizoen) niet eens allemaal open. Zowel het buiten- als binnenzwembad vertonen nogal achterstallig onderhoud, zoals beschadigingen. En het doet al helemaal niet aan een zwemparadijs denken. Het is een aardige camping als uitvalsbasis voor tochtjes in de omgeving, als je niet teveel op luxe bent gesteld. Als je voor de 'termen' gaat, dan kun je beter even doorrijden.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 2018
    7Hetty08-07-2018

Goede camping, leuk zwembad

De camping voldeed aan de verwachtingen. Het sanitair was inderdaad wat verouderd, maar was wel schoon. Een 'grote schoonmaak' af en toe zou wel wenselijk zijn. Het zwembaden complex erbij was heerlijk. Een beetje extra onderhoud zou niet verkeerd zijn, maar alles werkte. Er was een grote variatie aan baden, o.a. warm, koud, bubbel, golfslag, springtorens, kleutergedeelte. Binnen een Wellness - gedeelte. Niet goedkoop, wel prettig!!

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

8van Vliet26-09-2017

Mooie camping naast zwembaden/therme complex Ptuj

Camping ligt op ca. 700 meter van het historische centrum van Ptuj. Naast de camping liggen de zwembaden en therme. Er zijn diverse binnen en buitenzwembaden, glijbanen en sauna’s. Per 11 september was buiten gedeelte dicht (winter sluiting). Thermencomplex elke dag open van 08h00-22h00. Campingprijs is inclusief 2x per dag entree tot de zwembaden. Weet je van te voren dat je een dag niet gaat zwemmen, kun je dit bij de campingreceptie melden en betaal je voor die dag alleen de kampeertarief zonder zwembad. Je krijgt een pasje waarmee je de zwembaden kan betreden. Indien de campingreceptie gesloten is, kun je in/uit checken bij hotelreceptie tegenover de camping. Half september was de campingreceptie gesloten en zag je alleen nog het schoonmaakpersoneel. Beetje onpersoonlijk daardoor. Er werd ook vaak nog tot na 23h00 aangekomen en dat veroorzaakte nog wel eens wat geluidsoverlast. Camping wordt veel als doorreiscamping van/naar Kroatie gebruikt. Staan ook aantal stacaravans en slaap wijntonnen op de camping. Sanitair achterin de camping is onverwarmd en wat gedateerd maar wel schoon en netjes. Achter de receptie is een tweede sanitair gebouw wat nieuwer is en ook verwarmd is. Enige rare daar: chemisch toilet was bij de dames, dus elke ochtend mannen door dames sanitair en geen enkel stopcontact werkte behalve die in chemisch toilet. Dus haar föhnen met deur chemisch toilet open, hoekje om voor de spiegel. Verder werd sanitair regelmatig schoongemaakt en gecontroleerd. Op de camping is een broodkiosk maar alleen open in hoogseizoen. Wanneer je de straat uit rijdt, kom je na 700 meter bij de loopbrug naar het centrum. Rechts van de parkeerplaats zit een goede bakker en iets verder een supermarkt. Als je de loopbrug over gaat zit er een heel goed Chinees restaurant (hoofdgerecht ca. € 9). Bij thermencomplex kun je elke middag en avond onbeperkt eten van een prima buffet voor € 10. In omgeving zijn paar leuke uitstapjes te maken, je kunt je er goed een week vermaken. Zwembaden zijn echt de plus van de camping. Camping zelf is meer 3 dan de 4 die ze er zelf aan geven. Is zeker niet de goedkoopste camping maar je krijgt er wel een heel mooi zwemcomplex voor terug.

• 7Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Alleen gereisd in september 2017

• 3deVos20-08-2017

nooit meer ,prijs/kwaliteit volledig uit verband

• staat sanitair ,voor oorlogs. -kwammen sávonds laat aan en wouden staan voor één nacht werd ons gemeld dat de camping vol was ,na dit zelf bekeken te hebben bleek de halve camping leeg.? -59 euro voor één nacht met caravan en vier personen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

Campings Slovenie

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Verwarmd
  • WaterparkAanwezig

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Regionaal, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen