Kleine hotelsWeer vandaag31°18°
5,4

Matig

40 reviews over Camping Terme Ptuj in het Nederlands

Hier zie je ons niet terugkomen

Dlanor
21-1-2019

Deze camping is ons nogal tegengevallen. Bij aankomst was de mobilehome niet gereed. Als alternatief werden we in een bungalow gestopt, zonder keuken. Niet praktisch als je met je auto vol aan komt. Daags erna konden we in een mobilehome (in de achterste rand). Echter, deze was gedateerd en gebrekkig. Van het zwembad was alleen de grote glijbaan leuk. De overige glijbanen en sommige baden waren (zelfs in het hoogseizoen) niet eens allemaal open. Zowel het buiten- als binnenzwembad vertonen nogal achterstallig onderhoud, zoals beschadigingen. En het doet al helemaal niet aan een zwemparadijs denken. Het is een aardige camping als uitvalsbasis voor tochtjes in de omgeving, als je niet teveel op luxe bent gesteld. Als je voor de 'termen' gaat, dan kun je beter even doorrijden.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2018

Goede camping, leuk zwembad

Hetty
8-7-2018

De camping voldeed aan de verwachtingen. Het sanitair was inderdaad wat verouderd, maar was wel schoon. Een 'grote schoonmaak' af en toe zou wel wenselijk zijn. Het zwembaden complex erbij was heerlijk. Een beetje extra onderhoud zou niet verkeerd zijn, maar alles werkte. Er was een grote variatie aan baden, o.a. warm, koud, bubbel, golfslag, springtorens, kleutergedeelte. Binnen een Wellness - gedeelte. Niet goedkoop, wel prettig!!

Gereisd Met partner in juli 2018

Never sgsin

Monica welling
22-6-2018

Douche kop stuk, deuren kunnen niet dicht, druk en oververlicht. Receptie onbemand

Gereisd Alleenreizend in juni 2018

D-reizen

Mooie camping naast zwembaden/therme complex Ptuj

van Vliet
26-9-2017

Camping ligt op ca. 700 meter van het historische centrum van Ptuj. Naast de camping liggen de zwembaden en therme. Er zijn diverse binnen en buitenzwembaden, glijbanen en sauna’s. Per 11 september was buiten gedeelte dicht (winter sluiting). Thermencomplex elke dag open van 08h00-22h00. Campingprijs is inclusief 2x per dag entree tot de zwembaden. Weet je van te voren dat je een dag niet gaat zwemmen, kun je dit bij de campingreceptie melden en betaal je voor die dag alleen de kampeertarief zonder zwembad. Je krijgt een pasje waarmee je de zwembaden kan betreden. Indien de campingreceptie gesloten is, kun je in/uit checken bij hotelreceptie tegenover de camping. Half september was de campingreceptie gesloten en zag je alleen nog het schoonmaakpersoneel. Beetje onpersoonlijk daardoor. Er werd ook vaak nog tot na 23h00 aangekomen en dat veroorzaakte nog wel eens wat geluidsoverlast. Camping wordt veel als doorreiscamping van/naar Kroatie gebruikt. Staan ook aantal stacaravans en slaap wijntonnen op de camping. Sanitair achterin de camping is onverwarmd en wat gedateerd maar wel schoon en netjes. Achter de receptie is een tweede sanitair gebouw wat nieuwer is en ook verwarmd is. Enige rare daar: chemisch toilet was bij de dames, dus elke ochtend mannen door dames sanitair en geen enkel stopcontact werkte behalve die in chemisch toilet. Dus haar föhnen met deur chemisch toilet open, hoekje om voor de spiegel. Verder werd sanitair regelmatig schoongemaakt en gecontroleerd. Op de camping is een broodkiosk maar alleen open in hoogseizoen. Wanneer je de straat uit rijdt, kom je na 700 meter bij de loopbrug naar het centrum. Rechts van de parkeerplaats zit een goede bakker en iets verder een supermarkt. Als je de loopbrug over gaat zit er een heel goed Chinees restaurant (hoofdgerecht ca. € 9). Bij thermencomplex kun je elke middag en avond onbeperkt eten van een prima buffet voor € 10. In omgeving zijn paar leuke uitstapjes te maken, je kunt je er goed een week vermaken. Zwembaden zijn echt de plus van de camping. Camping zelf is meer 3 dan de 4 die ze er zelf aan geven. Is zeker niet de goedkoopste camping maar je krijgt er wel een heel mooi zwemcomplex voor terug.

Gereisd Alleenreizend in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

nooit meer ,prijs/kwaliteit volledig uit verband

deVos
20-8-2017
  • staat sanitair ,voor oorlogs. -kwammen sávonds laat aan en wouden staan voor één nacht werd ons gemeld dat de camping vol was ,na dit zelf bekeken te hebben bleek de halve camping leeg.? -59 euro voor één nacht met caravan en vier personen.

Prima uitvalsbasis om omgeving te ontdekken

Hans
1-10-2016

Heel veel zwemmogelijkheden. Sanitair is nog eenvoudig maar schoon. Ruime standplaatsen. Ptuj is een erg leuk stadje en heel dichtbij.

Gereisd Alleenreizend in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Veel en veel te duur!

Carlo
1-9-2016

Voor een nacht met 3 personen €52,- is belachelijk veel voor wat er geboden wordt. Sanitair erg verouderd en het stonk er ook nog. Om 7.30u zou de broodjeszaak open gaan, een uur later nog niet open, toen naar receptie gegaan,oh zei ze, ze zijn vergeten brood te brengen. Onzin natuurlijk want enkele gasten die er al langer verbleven vertelden mij dat dit vaker voor kwam. Mij zien ze er in ieder geval nooit meer.

Camping met mooi zwembad

fam van Veen
17-8-2016

Wij zijn dit jaar alweer voor de 4e keer op deze camping. Drie keer met tent en 1 keer in mobilehome. Onze ervaringen met deze camping is positief. De camping staat naast de 'terme' (zwembaden). Wat moet je hiervan verwachten? Een buiten gedeelte met 7 glijbanen en verschillende baden waaronder een wedstrijdbad van 50 m en golfslagbad. Er is ook een binnenbad met verschillende sauna's, bubbelbaden en een glijbaan. Het complex is redelijk onderhouden. De camping sanitair is verdeeld over 2 gebouwen. Bij de receptie zit redelijk nieuw sanitair. Verderop de camping zit een wat ouder sanitair gebouw. Bij beide gebouwen is het goed onderhouden en schoon. Het wordt 2 a 3 keer per dag schoon gemaakt en tussendoor wordt er gecheckt of het nog schoon is. De kampeerplekken zijn ruim. Onze ervaring met de mobilehomes is dat de inrichting een beetje bedaagt is maar wel goed onderhouden en dat alles naar wens werkt. De in andere reviews genoemde veranda's zijn dit jaar verwijderd en vervangen voor een terras. Personeel van receptie is vriendelijk. In de omgeving is genoeg te doen maar je moet er wel even naar zoeken. Ptuj is een sfeervol middeleeuws stadje. Wij merkten dat dit jaar er meer aandacht was voor de camping gast waardoor de camping is verbeterd. Conclusie schone moderne camping met top zwembad.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2016

Nooit meer

Fam. de Bruin
31-8-2015

wij zaten in een mobile home van touroperator. Deze was vies en veel zaken waren kapot. Caravan was niet gestofzuigd / gedweild, ranzige luxaflex in keuken, vieze douchebak, missende deurklinken, plafond met scheuren en een wc die door bleef lopen. Bedoeling was om hier 2 nachten te blijven maar zijn na 1 nacht vertrokken. Uiteraard bij de receptie nog even melding gemaakt van onze bevindingen. Dit werd schouderophalend ontvangen en gemeld dat ze er niet veel mee konden...? Het waterpark is gedateerd en heeft wellicht daardoor wat gebreken en is onveilig. (Kapotte tegels en scherpe randen) wij belandden met onze 3 jarige dochter in het ziekenhuis om haar kin te laten hechten na een val in het babybadje....... Volgens de arts had hij dagelijks mensen uit het waterpark met deze verwondingen. Nooit meer camping terme Ptuj dus, ook niet voor 1 dag

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2015

Naast Thermen

Spkk
30-5-2015

Bij aankomst, zelf plaats gezocht en naar overkant van de weg bij hotel aangemeld. mooie plaatsen, naast enorm zwembadencomplex. Op loopafstand van middeleeuws stadje Ptuj. ongeveer 5 tot 10 minuten wandelen.

Gereisd Met partner in Sat May 31 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Binnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Onverwarmd, Peuterbad, Verwarmd
  • WaterparkAanwezig

• Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Gerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Regionaal, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • WinkelsCadeauwinkel
  • Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Stomerij, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenFysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken
  • BalsportenBadminton, Basketbal, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Terme Ptuj in Ptuj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Terme Ptuj zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.