8,9

20 reviews over Camping Dolina in het Nederlands

Mooi, rustig en heel netjes !!

thijs
19-6-2019

Heel rustige, kleinschalige camping in Prebold ! Heel mooi, alles netjes en zuiver, weg van alle drukte ! KLein zwembad , op lekkere temperatuur !

Gereisd Met vrienden in juni 2019

Fantastisch land gebied dorp en logeergelegenheid.

Anneke
15-9-2016

Kamp Dolina bied Logeergelegenheid in appartementen met airconditioning, kamers, groepsaccomodatie, kleine camping met gelegenheid tot "primitief" kamperen. Hier logeren mensen die vooraf boeken, voorbij komen en blijven, doortrekkers en vaste gasten. Wordt beheerd door vriendelijke mensen die nergens moeilijk over doen. Zwembadje en kleine bar aanwezig. Slovenië is een heel mooi, vriendelijk en gastvrij land met in het algemeen warme en zonnige zomers. De meeste bewoners spreken Engels of Duits. Zij zijn trots op hun land. Vanuit Prebold is het hele land voor dagtripjes te bereizen. Het land bied erg veel en gevarieerde bezienswaardigheden en aktiviteiten voor jong en oud op het gebied van wondermooie natuur, cultuur en historie. Terrassen en uit eten is goed betaalbaar. Zwemmen mag bijna overal in de vrije natuur, maar neem wel waterschoenen mee. Kortom: zowel het land als de verblijfsplaats kamp Dolina in het centraal gelegen Prebold is een aanrader.

Gereisd Met partner in juli 2016

Geweldig en echt tot rust gekomen

Ger
29-8-2016

Sanitair was netjes en werd goed schoon gehouden. Beheerder met vrouw waren erg vriendelijk. Zwembad en werd goed onderhouden. Ook kleintjes die kunnen zwemmen kunnen zich goed vermaken. Er was zelfs elke morgen een bakker aanwezig.

Mooie kleine camping met klein zwembad

Bert
12-7-2016

ontvangst is vriendelijk. goed verzorgde camping. lekkere lokaal drankje op de camping mooie omgeving voor een paar dagen. fietsen in omgeving erg leuk.( fietskaart is aanwezig bij receptie) dorp op loopafstand en goede pizzeria ( lokaal gerecht in warmschaaltje erg lekker). mooie klein zwembad

klein -puntje douche is de uitkleedruimte.

gemoedelijke camping

Ine
4-9-2014

Heel gemoedelijke kleine camping waar ik het al naar mijn zin kreeg bij de aankomst op de oprit. Erg gastvrij en behulpzame eigenaren die van alles voor je uitzoeken en regelen als je dat wilt. De omgeving leent zich prima voor allerlei uitstapjes. Wij zijn er maar 4 dagen (op doorreis) geweest en gaan zeker vaker terug. En een zwembad met water van ± 30°C, daar ga ik zelfs in ;)

Gereisd Met partner in augustus 2014

Kamperen in de achtertuin

Annick
16-7-2014

Camping in de tuin van een woonhuis. Heel klein. Mini zwembad, maar de kinderen vonden het toch leuk. Eigenaar is heel enthousiast en vriendelijk. Heel gezellig. Sanitair wat oubollig, maar heel netjes. Bakker komt 's morgens langs en winkel is op wandelafstand (800 meter).

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2014

fantastisch

Anneke Bosman
12-8-2013

Bij camp Dolina zijn een paar appartementen aanwezig. Hier hebben wij gelogeerd met 4 volwassenen. We konden gebruik maken van het zwembad en bar faciliteiten. We hebben ons super vermaakt. Een leuke kleine camping met net iets meer en erg gezellige, gastvrije mensen.. Heel relaxed! Vanuit Dorp Prebold -midden SLovenie - zijn vele toeristische mogelijkheden bereikbaar.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een unieke plek

Hans en Grietje Visser
28-7-2013

Een camping midden in Slovenië waar de gastvrijheid van de campingeigenaar en zijn familie uitmuntend is. Waar tref je nog aan dat de campingeigenaar voor je gaat koken, een ijskoffie brengt en `s morgens vroeg klaar staat met lekkere broodjes. Deze campingfamilie probeert je het naar je zin te maken. Met de andere Nederlanders erbij lijkt het op één grote familie. We gingen met pijn in ons hart weg, maar deze camping heeft ons hart gestolen.

Gereisd Met partner in juli 2013

Een heerlijke plek om tot rust te komen.

m. vd Steen
10-7-2013

Camping Dolina is mooi centraal gelegen. Ca . 60km vanaf Ljubljana en Maribor. Eigenaren zeer vriendelijk. Nieuw, mogelijkheíd voor een heerlijke massage.

Gereisd Met partner in juli 2013

zalige rust!

Bed
23-11-2012

we waren hier al eens lang geleden toen onze kinderen klein waren, we hebben het terug gevonden in onze camperboek op goed geluk ernaar toe gereden, zalig, een scootertour naar Lublijana, schitteren door de bergen!

Gereisd Met partner in augustus 2012

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Dolina in Prebold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Dolina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.