Camping Camp Prebold

CampingWeer vandaag17°13°
8,7

2 reviews over Camping Camp Prebold in het Nederlands

Met jonge kinderen

Vriendelijke ontvangst, nog beter verblijf.

Jan LGJ Morsink
6-8-2013

Camping Prebold, Kamp Park, is een eenvoudige, rustige camping met een zeer servicegerichte en vriendelijke eigenares.

Plaats in de boomgaard.

Omgeving is mooi.

Fietspaden zijn wel meer ingericht p[ MB dan op toerfiesters.

Heerlijke, kleine camping

Mary-Ann Vermeulen
3-8-2009

camping Camp Prebold is van dezelfde eigenaren als Camping Medina. Het is een camping die nog in aanbouw is maar wat er is, sanitair bijvorbeeld, is keurig schoon en er is voldoende warm water. Je staat lekker tussen de bomen. De kinderen vonden het er fantastich. Serge, de Nederlandse beheerder is erg behulpzaam en maakte iedere avond een kampvuur met de jongens. Op de camping zelf is geen zwembad maar vlak naast de camping ligt het gemeentelijk zwembad waar je gratis naar toe kunt. Hiervoor krijg je een kaart op de camping. Het is geen camping met entertainment en allerlei toeters en bellen maar in de omgeving kun je je prima vermaken, er is genoeg informatie te krijgen bij de receptie.

Enige minpuntje was de hangclub voor bejaarden, die pal naast de camping ligt en waardoor de bejaarden vinden dat de camping ook hun terrein is (wat niet zo is). Maar volgens de beheerder waren de eigenaren in onderhandeling om dit probleem op te lossen.

Verder echt een heerlijke camping !!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camp Prebold in Prebold, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camp Prebold zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.