Prebold

Reviews over Prebold

Centraal gelegen

Anneke
    15-9-2016

Prebold ligt ongeveer in het midden van Slovenië. Het hele land is voor dagtripjes te bereizen. In het dorp en in de buurt aanwezig: logeer gelegenheden, zwembad, zwemmen in de vrije natuur, restaurants, Bergen, mooie natuur, rust, fietsgelegenheid, steden, cultuur en historie.

Gereisd Met partner in juli 2016

Klein en rustig dorp.

Anneke
    29-8-2009

Het dorp Prebold ligt ongeveer in het centrum van het kleine land Slovenië waardoor de afstanden naar andere delen van het land goed overbrugbaar zijn. Het land Slovenië is prachtig. Het heeft veel mooie natuur en cultuur.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 29 2009 17:08:00 GMT+0000 (UTC)

Camp Prebold te Prebold, Slovenië

Mary-Ann Vermeulen
    29-7-2009

Camp Prebold heeft dezelfde eigenaren als Camping Medina. Camp Prebold is een heel envoudige camping en nog in aanbouw maar desondanks een aanrader. Serge, de Nederlandse beheerder, maakte iedere avond een kampvuur samen met onze jongens. De camping zelf heeft geen zwembad, maar pal ernaast ligt het zwembad van de gemeente waar je gratis kunt zwemmen. Een kaartje krijg je op de camping. Je hoeft er (nog) geen superdeluxe te verwachten, maar het santitair is netjes, de douches lekker warm, lekker tussen de bomen, een verademing na de drukke camping in Kroatië. Het enige minpuntje waren de hangouderen die daar hun clubhuis hadden,de camping als hun terrein beschouwden (wat niet zo was) en niet zo vriendelijk waren (maar daar zou aan gewerkt worden volgens de beheerder).

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Het dorpje Prebold is een typisch Sloveens plattelands met

J.Zonneveld Piek
    26-2-2008

Het dorpje Prebold is een typisch Sloveens plattelands lintdorp met en kleine dorpskern. In het centrum ligt het sporthotel dat voor enige gezeligheid zorgt.Net buiten het dorp ligt een camping en in het dorp is een kleine gezellige camping.In het dorp is niet zoveel te beleven.Vanuit Prebold kun je een bezoek aan brengen aan het mijstadje Velenje met zijn mijnmuseum en zijn prachtig gelegen burgt.Logarska dolina en de grotten in Sempeter zijn erg leuk als dagtrips.

Gereisd Anders in Tue Feb 26 2008 22:10:06 GMT+0000 (UTC)
Prebold scoort een 7,8 uit 10, op basis van 6 reviews