Camping Pivka Jama

Tonen op kaart

27 reviews over Camping Pivka Jama

• 2018
    6RSchreuder24-08-2018

Doorreiscamping of om grotten te bezoeken

Camping boven op heuvel/berg, dus eerst wat bochten door de mooie omgeving voordat je er bent. Gebruikt als doorreiscamping. Netjes ontvangst bij receptie, wat een eenvoudig loket met een raam is. Je mag zelf je plek uitzoeken op de diverse velden/terrassen. Wat mooi is, maar ook nadelig omdat iedereen maar ergens gaat staan. Hierdoor was er eigenlijk meer plek beschikbaar, dan dat er nu was. Sanitair sober, maar voldoet. Voldoende toiletten en douches. Schoonmaak kan nog verbeteren. Restaurant aanwezig, je krijgt veel eten, kwaliteit is matig. Ambiance van het restaurant nog erg verouderd, maar heeft hierdoor wel weer zijn charme. Camping ligt 10 minuten rijden van snelweg en in de buurt van de grotten van Postojna.

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

8Ilse27-07-2017

Goede camping om grotten te bezoeken

Deze camping is een rustige camping om de grotten te bezoeken. Verder simpel maar erg leuk ingedeeld. Verschillende hoogtes en mag zelf je plekje uitzoeken. Leuk zwembadje maar heel koud! Sanitair vind ik erg tegenvallen. Douches gaan op sensor, als je er niet voor beweegt gaat de douche meteen uit. Veel tenperatuurwisselingen. Bij afdrogen komt er water van de Andere douches onder de deuren door. Niet zo veel doen in de omgeving behalve de grottnen. Leuk als doorreiscamping.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2017

• 7fam Kramer07-08-2016

Prima voor een paar nachten

Wij zaten in een bungalow die er grappig uitzag. Het zwembad was eenvoudig maar voldoet bij warm weer. Verder vrij rustige camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

• 7irene03-07-2016

Prima camping

grote camping, goede uitvalsbasis om zowel grotten te bekijken maar ook kust en evt de hoofdstad. Plek kun je zelf uit zoeken, als je met de tent bent wel steenharingen meenemen, daar de camping op een grot ligt. Wifi aanwezig, net zoals vriezer voor koelelementen. Behulpzaam personeel. Sanitair was schoon. Tevens een simpel zwembad. Het enige op te merken is dat de camping aangegeven staat met nog 2 km rijden, wat toch iets meer is.

• 7Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in juni 2016

• 8michel_gras17-08-2015

prima camping

Camping Pivka Jama is een prima camping als je de grotten van Postojne wil gaan bezoeken. Het is een terrascamping met redelijk veel plaatsen. Je kunt zelf je plek uitkiezen (niet afgebakend). In het restaurant kun je goed eten. Er is een zwembad. Er is voldoende sanitair en alles wordt goed schoongehouden. Heerlijke douches!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2015

• 7Jorrit van Surksum03-08-2014

Leuke camping voor rustzoekers

Grappige camping met alle faciliteiten. Geen animatie en dat is wat we graag willen. Camping heeft veel plekken maar op de meeste passen alleen hele kleine tentjes. Vlakbij Postojna maar super rustig. Weinig nederlanders dus een pluspunt. Bij slecht weer eenvoudige huisjes te huur.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 7Ron 11-09-2013

Leuke "natuur camping"

Deze camping ligt boven op de Postonja grotten, en een prima uitvals basis naar deze grotten. De camping ligt in het bos. Plaatsen voor de caravans zijn eigenlijk camper plaatsen. Deze plaatsen staan op een grof grind, prima om stabiel te kunnen staan maar geen kans op een voortent. Wat leuk is is dat er veel terrassen zijn om een tentje op te zetten. bij elkaar een behoorlijk grote camping.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2013

• 6Colin04-06-2013

OK voor op doorreis

Deze camping een middag en nachtje aangedaan op onze heenreis naar Kroatië. De ligging is schitterend bovenop een grotte complex in een bos. Tja, je moet inderdaad slinger de slang naar boven, maar de kids vonden dat wel avontuurlijk. Het zwembad stelt niet heel veel voor, maar onze kids van 4 en 6 waren er niet uit te slaan. Je mag zelf je plek uitzoeken en je kunt aangekoppeld blijven staan. Wij stonden precies tegenover het zwembad op 4 meter afstand en onder de bomen, perfect! De campingwinkel is niet groot en is prijzig, het eten in het restaurant redelijk maar de bediening lekker nors. Ach ja, je hebt vakantie dus niet te veel bij stil staan. Vanuit de camping kun je met een gids de grotten bezoeken, zeker de moeite waard want het is prachtig en veel goedkoper dan bij de hoofdingang in Postonja. Zorg voor voldoende lengte aan stroomkabel, want sommige kastjes staan wat verder weg. Het sanitair voldoet, ziet er gedateerd uit, maar het was er wel schoon.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

• 6Jack06-09-2012

Een wespennest...

De camping is mooi gelegen, midden in het bos en mede daardoor wel wat donker. We konden zelf een plaats zoeken. Receptionist kwam wat nors over, de man die er twee dagen later zat was een stuk vriendelijker. Mooie plek gevonden en caravan neergezet. Daarna iets drinken. Binnen vijf seconden hadden we alle drie een wesp in ons glas en we werden compleet bestookt door deze dieren. We moesten naar binnen vluchten. Na zonsondergang hield het gelukkig op. Camping is behoorlijk aan de prijs voor hetgene wat men biedt. Sanitair is redelijk maar niet meer dan dat. Er is één sanitairblok aanwezig dus vanaf de camping kan het een behoorlijk eind lopen zijn. Zwembad(je) is lekker na een warme dag (en wanneer de wespen weg zijn). Camping ligt vlak bij de grotten van Postonje maar wij hebben de voorkeur gegeven aan de grotten van Skocjan, iets verder gelegen en ook Unesco erfgoed. Dit in verband met de drukte in Postonje. Is ook wat minder commercieel.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2011

• 2kes02-09-2012

verschrikkelijk duur voor slovenie

camping is met caravan moeilijk te bereiken over smalle bochtige bergweg. camping heeft geen afgebakende staanplaatsen alleen plekken met grind waar iedereen maar kan gaan staan. dus lange stroomkabels nodig. erg steile weggetjes verouderd speeltuig en zwembad prijs voor dit al belachelijk. in slovenie denken ze dat wij de euro's kado krijgen

• 3Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2012

3 tips over Camping Pivka Jama

• Colin, 04-06-2013

De grotten bezoeken vanaf de camping.

• Jack, 06-09-2012

Bij drukte in het hoogseizoen zijn de grotten van Skocjan een prima alternatief. De rit er heen is al de moeite waard (veel herten gezien). Bij de rondleiding kan je een keus maken of je met een Duits/italiaanse of een Sloveens/engels gids meewilt. Het is wel een stevige wandeling dus voor mensen die wat minder ter been zijn zal het vrij zwaar zijn. Gidsen deden goed hun best met de uitleg en waren erg vriendelijk.

• Jaap Moerman, 27-11-2011

Behalve de Postojnska Jama (de grotten) is hier eigenlijk niet veel te doen. De grotten zijn bijzonder, maar maken je door de opzet niet 'blij'. Predjamski Grad is veel leuker.

0 vragen over Camping Pivka Jama

Camping Pivka Jama info