Reviews over Postojna

Goede camping om grotten te bezoeken

Ilse,
    27-7-2017

Deze camping is een rustige camping om de grotten te bezoeken. Verder simpel maar erg leuk ingedeeld. Verschillende hoogtes en mag zelf je plekje uitzoeken. Leuk zwembadje maar heel koud! Sanitair vind ik erg tegenvallen. Douches gaan op sensor, als je er niet voor beweegt gaat de douche meteen uit. Veel tenperatuurwisselingen. Bij afdrogen komt er water van de Andere douches onder de deuren door. Niet zo veel doen in de omgeving behalve de grottnen. Leuk als doorreiscamping.

Geweldig en prachtig mooie omgeving

Monique,
    16-9-2016

Ik hoor vaak van mensen dat ze Slovenië niet zo mooi lijken te vinden en er niet naartoe durven gaan en wij hadden dat ook wel maar we zijn er naartoe gegaan en het was echt 1 van de mooiste vakanties ooit. Een prachtige omgeving en betaalbaar. Llubjana is een erg mooie plaats en het meer van bled is prachtig en de route langs de kust van Piran en Koper. Voor elk wat wils en je hebt een supermooie vakantie. Er is genoeg te doen en te zien. Wij gaan zeker terug.

Prima voor een paar nachten

fam Kramer,
    7-8-2016

Wij zaten in een bungalow die er grappig uitzag. Het zwembad was eenvoudig maar voldoet bij warm weer. Verder vrij rustige camping.

Prima camping

irene,
    3-7-2016

grote camping, goede uitvalsbasis om zowel grotten te bekijken maar ook kust en evt de hoofdstad. Plek kun je zelf uit zoeken, als je met de tent bent wel steenharingen meenemen, daar de camping op een grot ligt.

Wifi aanwezig, net zoals vriezer voor koelelementen.

Behulpzaam personeel. Sanitair was schoon. Tevens een simpel zwembad.

Het enige op te merken is dat de camping aangegeven staat met nog 2 km rijden, wat toch iets meer is.

prima camping

michel_gras,
    17-8-2015

Camping Pivka Jama is een prima camping als je de grotten van Postojne wil gaan bezoeken.

Het is een terrascamping met redelijk veel plaatsen. Je kunt zelf je plek uitkiezen (niet afgebakend).

In het restaurant kun je goed eten.

Er is een zwembad.

Er is voldoende sanitair en alles wordt goed schoongehouden. Heerlijke douches!

Postojna scoort een 8 uit 10, op basis van 15 reviews