Hotel Riviera - LifeClass Hotels & Spa

Hotel Riviera - LifeClass Hotels & Spa

4.8Matig

Slovenie, Slovenie, Portoroz

4.8Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Riviera - LifeClass Hotels & Spa voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

38 reviews over Hotel Riviera - LifeClass Hotels & Spa

• 2019
    4Tatii10-08-2019

Niet voor herhaling vatbaar

In juni een weekje hier naartoe geweest. Om te beginnen, is het personeel (vooral aan de receptie) heel onvriendelijk. Wanneer je er voorbij loopt, bekijken ze je met een afkeurende blik (meerdere mensen in het hotel vonden dit). Ook het personeel van het winkelcentrum aan het hotel, waren zeer onvriendelijk. De kamer was zeer basic: versleten matrassen (pijnlijk), douche die niet goed werkte, toilet spoelde niet door, terras was vuil, etc. Het ontbijt was oke, maar basic en weinig tot geen verse producten. De ligging is wel oké, je bent dicht bij het strand en op 10-15 minuten stappen ben je aan het station. Hier zien ze ons nooit meer terug...

Gereisd in juni 2019

• Oude reviews

3KC27-07-2017

mooie plek met helaas donker randje

prachtige plek maar jammer dat met name het buitenlandse personeel zo uitgebuit wordt.

Alleen gereisd in mei 2017

• 7Els15-09-2016

ontdekking

Slovenië is een te ontdekken land.De mens eren vriendelijk, spontaan. Hele mooie wandelwegen, mooie natuur,. Portoroz zelf is Wat prijzen betreft te vergelijken met België. zijn

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 7Vrancken20-07-2016

Verouderd hotel met minder goed eten

Hotel Riviera is eerder vergane glorie en geen 4 sterren waard. Kamer was voorzien van airco maar werkte onvoldoende om ruimte koel te krijgen. Onvoldoende parkeerruimte. Eten was niet goed, eerder boerenkost: wie geeft er nu soepvlees als hoofdgerecht? Het gesneden fruit zag er niet fris uit, geen kindermenu's. In een 4 sterren hotel verwacht je niet dat er gaten in de lakens zitten. Mooi binnenzwembad, alleen jammer dat het gevuld is met zoutwater, niet prettig voor kinderen. Buitenbad is wat aan de kleine kant en wilde je een ligzetel, moest je 's morgens een handdoek leggen. Hotel Riviera heeft echter wel een goede ligging, vlak aan de promenade en strand waar er tot 's avonds wel altijd iets te beleven valt. Onze conclusie: hotel dat aan opfrissing toe is, minder goed van eten en niet kindvriendelijk. Voor ons zal het geen Riviera meer worden.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 8Kelly24-07-2015

Aangename vakantie

De eerste keer naar slovenie geweest en we wisten eigenlijk niet goed wat te verwachten. Bij aankomst aangenaamd verrast. Zeer goed hotel, beperktere keuze van het eten mar de kwaliteit was wel zeer goed en nooit met honger buitengekomen. Wij hadden een kamer zonder zeezicht en dus ook zonder balkon, wat beetje jammer is maar zeker niet onoverkomelijk. Het binnenzwembad is vrij groot en zeer tof ingericht, het buitenzwembad is wat aan de kleinere kant maar we hebben niet echt het gevoel gehad dat het te klein is. Het enige minpuntje is het zoute zwembadwater waardoor onder water gaan onaangenaam wordt. Er zijn wel douches voorzien met zoet water om af te spoelen. Voor de rest ontbrak niks aan het hotel naar onze mening.

Gereisd met partner in juli 2015

• 9SD20-07-2015

Goed hotel, ruime familiekamer

Super vriendelijk personeel, ruime familiekamer= wel zetelbed voor kinderen. Eten in buffetvorm was lekker, voldoende keuze: warm/ koud. Ligging In Portoroz is goed,al kan je het niet vergelijken met de Belgische kust. Piran is te voet te doen (4km). Zeer netjes De straat over en je bent aan de zee. Wel stoelen te betalen aan zee 12 euro, weinig strand: betonblokken en houten ponton. Druk aan het zwembad wegens sluiting ander zwembad

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Patrick van Eenbergen12-01-2013

Al jaren gast in dit hotel

Mooi hotel waar wij al jaren gast zijn. Het eten was dit jaar heel goed, dat was in het verleden wel eens anders, daar is goe op geanticipeerd.

De goedkopere kamers zitten aan de achterzijde, met helaas wat minder mooi uitzicht, voordeel: geen last van de live music aan boulevard zijde tegenover het hotel.

Gereisd met vrienden in juli 2012

• 5Sander01-10-2012

Erg kleine kamer

Bij aankomst waren we erg onder de indruk van het gebouw en de receptie, dat beloofde veel goeds. Terwijl ik de auto inparkeerde ging mijn vrouw verder met inchecken. Toen ik echter terug kwam stond ze alweer bij de receptie. Onze kamer was erg klein en had twee eenpersoonsbedden. Nu is dit laatste op zich toegestaan, echter deze waren zo klein dat m'n armen naast het bed lagen. Daarnaast was het bed erg kort. Ik ben 2.05 meter en ik verwacht op zich geen bedden waar ik helemaal in pas, maar dit sloeg alles. Tot slot stonk de kamer ontzettend naar rook, dit is overduidelijk lange tijd een rookkamer geweest. Uiteindelijk hebben we zeker 45 minuten onderhandeld met het personeel en vervolgens een andere kamer gekregen in het naastgelegen hotel Slovenja.

Gereisd met partner in augustus 2012

• 10Dechacht R07-08-2012

Zeker een aanrader

Voor de tweede keer hebben we gelogeerd in hotel Riviera, alles was weer in orde. Kamers waren zeer proper en de lakens regelmatig vernieuwd. Personeel zeer vriendelijk.Wij nemen altijd balkon met zeezicht wat zeer aangenaam is als het te heet is om te wandelen.S'avonds is er aan de overkant altijd muziek,zodat je van op je balkon kan genieten

Gereisd met partner in juli 2012

• 8Kristel Andries31-07-2012

Aangenaam verrast

Hotel Riviera in Portoroz is ons goed bevallen. Het is niet te vergelijken met grote hotelketens (Spanje, Turkije bv) maar wel goed hotel . Ook gezellig stadje als je houdt van mooie natuur, rustige vakantie zonder lastig gevallen te worden door animatoren of straatverkopers. Niet aan te raden met kinderen, zwembad buiten te klein, geen aangepast kindermenu (geen ijsjes aan buffet). Wat ons tegenviel was de vloer van het buitenzwembad wat te weinig gekuist werd. Bij winderige dagen vuile vloeren. Binnenzwembad(en) wel proper. Wij hadden kamer met 2 grote balkons en zeezicht wat echt wel de moeite was. Stadje mooi en gezellig, echter niet goedkoop en alleen dure winkels, niet voor shoppingliefhebbers.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Hotel Riviera - LifeClass Hotels & Spa info

• VerzorgingHalfpension

• Soort strandKiezels
  • Afstand tot strand100 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinDisco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Massages, Schoonheidsbehandelingen