Hotel Remisens Premium Casa Rosa, Annexe

Hotel Remisens Premium Casa Rosa, Annexe

We hebben een aantal aanbieders voor Remisens Premium Casa Rosa, Annexe voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Remisens Premium Casa Rosa, Annexe in het Nederlands

fantastish hotel

hendrik
6-10-2017

we waren op 8 sept 2017,voor 4 nachten in hotel,we verbleven in hp

werkelijk alles,is tot in puntjes verzorgd,ontbijt buffet waar geen eind aan kwam,meerdere koffie koeken, meerdere pistolets,verschillende broden,alle soorten museli's,veel soorten beleg,en kazen,zoetigheden zoals confituur en choco, verpakt in glazen potjes;alee soorten eitjes,yuhurt verschillende soorten,vers fruit op zn geheel of gesneden

het diner was ook in buffet,waar er meerdere soorten vlees ,en 2 soorten vis,met verschillende bihorendheden ,van kroket,friet,rist,pure,pasta's,en over heerlijke desserts;de taarten zijn zo lekker als bij ons in belgie,en ook heel mooi en lekker afgewerkt met fruit en creme

we hadden een kamer met zicht op haven en zee,een gemeubeld terras,kamer met heel strakke uitstraling,alsook een heel moderne strakke badkamer met instap douche,maw fantastish verblijf

ook de welness was meer dan ok,en de zonterassen met uitzicht op de zee was zeker een grote meerwaarde aan dit heel mooie hotel

zou het ieder aanraden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Remisens Premium Casa Rosa, Annexe in Portoroz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Remisens Premium Casa Rosa, Annexe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Remisens Premium Casa Rosa, Annexe scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.