Hotel Apollo

Meer hotelinfo

5 reviews over Hotel Apollo

• 7Hugo30-06-2010

We hadden beter verwacht

Het hotel ligt niet aan de boulevard, verzorgde receptie + bar. De eetzaal is niet groot staat vol ingericht, dus zit je wel dicht op elkaar. Onze upgraded hoekkamer met balkon en zeezicht mat ca. 4 x 6 mtr, ruime badkamer met bad. De kamer heeft 2 bedden, nachtkastjes, hocker, dressoirtje met KTV, bureautje, 2 stoelen, meubeltje met koelkastje, klerenkast met kofferboy. Verder alleen internet in de lobby met max. 20 minuten te gebruiken per keer, de WiFi haalt het niet tot op de 5e verdieping maar wel buiten op het balkon, gratis kluisje, betaald parkeren à 3.50 Euro per dag, verlichting OK, vloerbedekking redelijk schoon, het meubilair in Queen Ann stijl is plakkerig, airco. Veel lawaai van de toiletdrukdoorspoeling, erg gehorigheid, geen overgordijnen, half sluitende jaloezieën. Naast het hotel is een welness locatie. Ontbijt- en dinerbuffet: matig naar rato van een 4* hotel.

• 9DESMET DIRK17-08-2008

EERSTE KLASSEHOTEL

PRIMA LIGGING MET SUBLIEM WELLNESSGEDEELTE,lekker eten met veel variatie,grote kamer met dito terras,vele voorzieningen zijn gratis en van topkwaliteit(zwembaden,fitness,fietstochten).Geen animatie maar direkt aan zee met vele ontspanningsmogelijkheden dag en nacht.Excursies bij de vleet PIRAN,KROATIE,Grotten,,,bezocht van 280708 tot 060808

Familie

• 10Melissa19-07-2008

Wegens bouwwerken bij Hotel Marita, verbleven wij in Apollo.Prachtig hotel,ruime familiekamers,airco,mini-bar,zéér rustig,aan strand en promenade.Wel beperkte keuze qua eten.Superdeluxe zwembadencomplex met verschillende zwembaden met verwarmd zeewater (2 zelfs van 38 graden, heerlijk!).1 groot MINpunt was dat saunacomplex maand juli gesloten was wegens onderhoudswerken en na 2 d.ook zwembaden gesl.vr 10 d.en dat in het hoogseizoen.Konden wel gaan zwemmen bij hotel Rivièra (ook LifeClass) en Mirna, maar minder mooi.Veel uitstapjes mogelijk met auto en prachtig weer gehad.Wel geen animatie,is eerder een rustig Welness hotel,maar niet gemist,genoeg te beleven.Je kan gebruik maken van het privé-(gras)strand Medusa van de hotelketen,maar een stoel/parasol huren was er wel duur (€6/stuk), op het zandstrand was dit €4/stuk. Het was voor ons een heerlijke vakantie en dus zeker een aanrader!!!!

Familie

0 tips over Hotel Apollo

0 vragen over Hotel Apollo

• VerzorgingHalfpension, Volpension
      • Eten en drinkenLunch
      • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
      • De staf spreektDuits
      • HuisdierenOp aanvraag

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Poolbar, Verwarmd, Zeewater zwembad, Zwembad

• Soort strandKiezels
      • Privé strandAanwezig
      • Strand faciliteitenHanddoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
      • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
      • EntertainmentCasino
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Kruidenbad, Stoombad / Turks bad
      • Wellness behandelingenAyurveda, Fysiotherapie, Lichaamsbehandelingen, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats