Appartement Ananina

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag12°1°

We hebben een aantal aanbieders voor Ananina voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Ananina in het Nederlands

jammer van de ligging

Rian
2-10-2010

Ananina is een goed verzorgd apartement, met alles erop en eraan. Mooi uitzicht over zee, wat ook wil zeggen dat het hoog op een heuvel ligt. Dus naar de boulevard is het steil naar beneden. Gelukkig gaat er iedere 20 min een bus terug.

Als je voor rust komt is het geen goede locatie; want helaas ligt achter de tuin een hele drukke weg. Het is de snelweg naar de grens, die daar tweebaans is.... De hele dag en nacht hoor je verkeer langskomen.

Als je dat niet erg vind is het een prima apartement.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ananina in Portoroz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ananina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.