Camping Podzemelj

8,5

3 reviews over Camping Podzemelj in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Matig / voldoende: 5 - 7

Mooie camping, goed tot rust te komen

Carmen, 2-2-2016

Podzemelj is een zeer mooi camping met veel groen en hele mooie plekken voor tenten. ligt recht aan de kolpa rivier die zeer toegankelijk is. de natuur is er mooi en met een kano kan je een heel eind de rivier op en af waar je nog veel meer mooie natuur tegenkomt. Het personeel van de camping was erg vriendelijk en sprak redelijk engels. het restaurant was prima al was er niet veel aanbod. in de buurt zijn er nog restaurants met een groter en lokaler aanbod.

wat een rust!!! en dat in julie 2012

hooiveld, 29-8-2012

wij senioren,hebben hier 5 dagen gestaan en genoten van het wel heel heldere rivierwater van 26 graden.de dauwercampers hadden we leuke contacten mee , en het personeel van ook het restaurant was perfect.

dit is niet te vergelijken met kustkermiscampings!!!

Niet doen!

estherbroers_1985, 2-2-2010

Camping Podzemelj viel ons heel erg tegen.

Wij hadden een bungalow (daar zijn er twee van, maar die staan ook best dicht bij elkaar).

Klein en niet al te schoon.

De camping zelf is (te) rustig. Wel mooi aan de rivier waar je in kan zwemmen.

Podzemelj zelf stelt weinig voor. Paar huisjes en een supermarktje maar meer is er niet.

Het is meer een plek om uit te rusten en een boek te lezen, maar naar 2 dagen hadden wij dat wel gehad.

Wandelen is wel mooi om te doen, maar na 1 a 2 keer wandelen heb je de omgeving ook wel gezien.

Er waren er alleen maar Sloveense toeristen, personeel kon gelukkig prima Engels en waren correct. Als je naar Slovenie wilt kan je beter naar Bled gaan. Daar zijn we eerst een week geweest en dat was echt heel mooi en er was meer te doen.

Achteraf hadden we spijt dat we niet 2 weken in Bled zijn geweest.

Uitstap tip: de grotten van Potojna (1,5 rijden van Podzemelj, maar zeker de moeite waard)!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Podzemelj in Podzemelj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Podzemelj zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Podzemelj scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.