Camping Bela Krajina

Camping Bela Krajina

8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Bela Krajina voor je op een rij gezet:

Suncamp
Suncamp

2 reviews over Camping Bela Krajina in het Nederlands

Heerlijk relaxed

Carla
7-8-2018

Gemoedelijke camping aan de mooie warme Kolpa rivier. Kinderen konden heerlijk spelen en zwemmen in de rivier. Mooi grasstrand met goed restaurant. Klimbos ook leuk met voor de rest ook genoeg speel-faciliteiten voor kinderen voor alle leeftijden. De douches was het enige minpunt voor ons, het water was niet warm.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Mooie camping, goed tot rust te komen

Carmen
2-2-2016

Podzemelj is een zeer mooi camping met veel groen en hele mooie plekken voor tenten. ligt recht aan de kolpa rivier die zeer toegankelijk is. de natuur is er mooi en met een kano kan je een heel eind de rivier op en af waar je nog veel meer mooie natuur tegenkomt. Het personeel van de camping was erg vriendelijk en sprak redelijk engels. het restaurant was prima al was er niet veel aanbod. in de buurt zijn er nog restaurants met een groter en lokaler aanbod.

Gereisd met partner in Wed Jul 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig

• Privé sanitair mogelijkJa
  • Overige servicesWasserette

• SaunaAanwezig

• Autovrij parkJa

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Bela Krajina in Podzemelj, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Bela Krajina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.