Reviews over Podlonk

Geweldig appartement op prachtige locatie

Vanja Baas,
    6-2-2017

Appartement Cosy apartment Pr' Potokar in Podlonk bood voor ons een oase van rust. Na het bezichtigen van alle mooie plekken die Slovenië te bieden heeft konden we 's avonds heerlijk bijkomen in het appartement. 's Morgens konden we wakker worden met het prachtige uitzicht over de bergen en na een mooie wandeling sprongen we weer in de auto voor een nieuwe dag vol mooie bezienswaardigheden. Een echte aanrader is de hoofdstad Ljubjlana met haar prachtige gebouwen en bruggen. Een bezoekje aan Lake Bled was fantastisch.

Het appartement was erg schoon, en modern en gezellig ingericht. De (gratis) wifi verbinding vonden we zeker een plus.

De eigenaren van dit appartement waren zeer gastvrij en behulpzaam. Wintersport in deze regio schijnt ook geweldig te zijn, dus we komen zeker nog eens terug in dit appartement.