Hotel Sotelia (Terme Olimia)

Hotel Sotelia (Terme Olimia)
7,4

We hebben een aantal aanbieders voor Sotelia (Terme Olimia) voor je op een rij gezet:

5 reviews over Hotel Sotelia (Terme Olimia) in het Nederlands

Met jonge kinderen

Fijn hotel met leuk waterpark!

Van Olderen
5-8-2018

Hotel Sotelia is een fijn welnesshotel met ruime, schone kamers (met airco) en vriendelijk personeel. Het waterpark 'Aqualuna' en zwembad 'Termalija' zijn zeer groot en erg leuk. Erg lekker eten!

Minpuntjes vonden wij:

- Kamer op een helling zonder uitzicht (wel balkon)

- Eten is af en toe eentonig.

- Welness 'Orhidelia' is niet inbegrepen

Het hotel ligt goed voor uitstapjes naar Zagreb, Ljubljana, Maribor, Celje en de Pohorje of wat dichter bij naar Olimje en Rogaska Slatina.

ik heb voor onze reis al contact opgenomen met de touroperator maar blijkbaar kon er niet meer gedaan worden of wilde de hoteleigenaar niet meer doen. Gasten die gelijk met ons daar waren zijn zelf naar de baas gestapt en hebben een week Wellness gekregen. Dit wisten wij pas de laatste dag.We hebben pas 2 weken voor afreis doorgekregen dat ze aan het renoveren waren. Ze zijn daar niet aan het renoveren maar gewoon een volledig nieuw complex aan het neerzetten ! - het eten was schandalig. Heel de week hetzelfde buffet. Het was hier de wet van de sterkste. Je moest echt heel vroeg gaan eten of de aanwezige sportploeg had het buffet al leeggehaald.Als je buiten aan het verouderde zwembas of de wellness ging liggen was er voortdurend lawaai van de kranen en het werkvolk. De werken waren wat afgemaakt met houten platen aan het zwembad. - kranen staan niet reglementair volgende Europese regelgeving. Levensgevaarlijk. - de balasten draaiden gewoon over de zwembaden.

Mooie omgeving, schoon hotel, leuke vakantie

Fam v.d. Winkel
2-9-2016

Terme Olimia is opgedeeld in verschillende hotels:

Hotel Sotelia is een van de hotels, hierin verbleven wij met ons gezin.

Dit is zeer schoon en netjes en de kamers zijn nog als nieuw.

Elke dag schone handdoeken en vers water/fruit op de kamer. Verder krijg je een badjas met slippers te leen voor de gehele periode. En wordt er standaard shampoo, bodylotion en douchegel aangevuld.

Gratis Wifi tijdens het verblijf.

Het ontbijt en diner is in buffetvorm, beperkt maar wel goed en vers.

Als je van pasta houdt, zit je goed. Veel salades en gezonde keuzes.

Het resort telt verschillende welness-faciliteiten o.a. Termajlia en Orhdelia.

Termajlia is gratis entree, als hotelgast betaal je voor Orhdelia 18.- p.p.p.d. extra entree en kun je gebruik maken van Orhdelia (dat is de foto met de ronde/paarse zwembaden) Dit zit er dus niet standaard bij.

Bij Termajlia zitten de (buiten)zwembaden en hier kun je in je badjas via de hotelkamer/ondergrondse gangen naar toe.

Het waterpark is inclusief en ligt op 800 meter afstand.

Groot en leuk park, maar is tevens ook openbaar beschikbaar. Betekent dat in de weekenden het park drukker bezocht wordt dan door de week. Maar toch hadden wij altijd een bedje met parasol (dit is gewoon inclusief).

Wij vonden Slovenië een erg mooi en schoon land en hebben genoten van de mooie omgeving. Een bezoek aan Predjama Castle en de grotten van Postojna is zeker de moeite waard.

een Top hotel in een zéér mooi land

juflydje
29-7-2015

Super hotel met prachtige architectuur.Zéér vriendelijk

personeel.Zeker 5 * waard!Mooie kamers.Super bedden.Mooie badkamer met inloopdouche:handdoeken,badjas,toiletgerief

worden vervangen/aangevuld naar wens.Minibar (betalend) elke dag fles bronwater (gratis),safe,balkon.Prachtig restaurant! Eten zéér goed,gezond.Gratis overdekte parking.Gratis Wifi, verbinding top.Wellness Terme Termalija tof:tot 22u,vrij en zat tot 12u 's nachts.Aquapark Aqualuna = super,toffe glijbanen: cobra=super,gele stijle glijbanen 16+ (zie foto's)Naar Terme Termalija ga je langs buiten of via ondergrondse gangen.Naar Aqualuna ga je te voet (800m).Aqualuna = volop animatie. Village Lipa lijkt klein gezellig stadje hier is avondanimatie (minidisco,show,dans).Excursies via hotel of zelf.Ljubljana en Zagreb zijn toplokaties (1u40 rijden).Op 500m:2 supermarkten. Op 4km: Olimja een mooi natuurgebied (zie foto's).Extra eten en drinken cash of met hotelbandje (betalen bij uitchecken).Kids krijgen t-shirt King Cobra.

Super hotel

Dejongh Christophe
13-1-2014

Wij verbleven vorig jaar in hotel Sotelia. Dit is een prachtig hotel met super bediening, heel lekker en vers eten. Een degelijk zwembad aan het hotel en een super aquapark op 1.5km (inbegrepen in het verblijf). Er is ook een prachtige welness aan (betalend). Voor de golfers is er een 9 holes op 3km afstand.

Wij gaan dit jaar terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sotelia (Terme Olimia) in Podcetrtec, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sotelia (Terme Olimia) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.