Hotel Sotelia (Terme Olimia)

Hotel Sotelia (Terme Olimia)sterstersterster

8.8Fantastisch

Slovenie, Slovenie, Podcetrtec

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Sotelia (Terme Olimia) voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Tonen op kaart

8 reviews over Hotel Sotelia (Terme Olimia)

• 2018
    9Van Olderen05-08-2018

Fijn hotel met leuk waterpark!

Hotel Sotelia is een fijn welnesshotel met ruime, schone kamers (met airco) en vriendelijk personeel. Het waterpark 'Aqualuna' en zwembad 'Termalija' zijn zeer groot en erg leuk. Erg lekker eten! Minpuntjes vonden wij: - Kamer op een helling zonder uitzicht (wel balkon) - Eten is af en toe eentonig. - Welness 'Orhidelia' is niet inbegrepen Het hotel ligt goed voor uitstapjes naar Zagreb, Ljubljana, Maribor, Celje en de Pohorje of wat dichter bij naar Olimje en Rogaska Slatina.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

1Igor22-08-2017

Informatie achtergehouden tot 2 weken voor afreis.

ik heb voor onze reis al contact opgenomen met de touroperator maar blijkbaar kon er niet meer gedaan worden of wilde de hoteleigenaar niet meer doen. Gasten die gelijk met ons daar waren zijn zelf naar de baas gestapt en hebben een week Wellness gekregen. Dit wisten wij pas de laatste dag.We hebben pas 2 weken voor afreis doorgekregen dat ze aan het renoveren waren. Ze zijn daar niet aan het renoveren maar gewoon een volledig nieuw complex aan het neerzetten ! - het eten was schandalig. Heel de week hetzelfde buffet. Het was hier de wet van de sterkste. Je moest echt heel vroeg gaan eten of de aanwezige sportploeg had het buffet al leeggehaald.Als je buiten aan het verouderde zwembas of de wellness ging liggen was er voortdurend lawaai van de kranen en het werkvolk. De werken waren wat afgemaakt met houten platen aan het zwembad. - kranen staan niet reglementair volgende Europese regelgeving. Levensgevaarlijk. - de balasten draaiden gewoon over de zwembaden.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 9Fam v.d. Winkel02-09-2016

Mooie omgeving, schoon hotel, leuke vakantie

Terme Olimia is opgedeeld in verschillende hotels: Hotel Sotelia is een van de hotels, hierin verbleven wij met ons gezin.

Dit is zeer schoon en netjes en de kamers zijn nog als nieuw. Elke dag schone handdoeken en vers water/fruit op de kamer. Verder krijg je een badjas met slippers te leen voor de gehele periode. En wordt er standaard shampoo, bodylotion en douchegel aangevuld.

Gratis Wifi tijdens het verblijf.

Het ontbijt en diner is in buffetvorm, beperkt maar wel goed en vers. Als je van pasta houdt, zit je goed. Veel salades en gezonde keuzes.

Het resort telt verschillende welness-faciliteiten o.a. Termajlia en Orhdelia. Termajlia is gratis entree, als hotelgast betaal je voor Orhdelia 18.- p.p.p.d. extra entree en kun je gebruik maken van Orhdelia (dat is de foto met de ronde/paarse zwembaden) Dit zit er dus niet standaard bij.

Bij Termajlia zitten de (buiten)zwembaden en hier kun je in je badjas via de hotelkamer/ondergrondse gangen naar toe.

Het waterpark is inclusief en ligt op 800 meter afstand. Groot en leuk park, maar is tevens ook openbaar beschikbaar. Betekent dat in de weekenden het park drukker bezocht wordt dan door de week. Maar toch hadden wij altijd een bedje met parasol (dit is gewoon inclusief).

Wij vonden Slovenië een erg mooi en schoon land en hebben genoten van de mooie omgeving. Een bezoek aan Predjama Castle en de grotten van Postojna is zeker de moeite waard.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10juflydje29-07-2015

een Top hotel in een zéér mooi land

Super hotel met prachtige architectuur.Zéér vriendelijk personeel.Zeker 5 * waard!Mooie kamers.Super bedden.Mooie badkamer met inloopdouche:handdoeken,badjas,toiletgerief worden vervangen/aangevuld naar wens.Minibar (betalend) elke dag fles bronwater (gratis),safe,balkon.Prachtig restaurant! Eten zéér goed,gezond.Gratis overdekte parking.Gratis Wifi, verbinding top.Wellness Terme Termalija tof:tot 22u,vrij en zat tot 12u 's nachts.Aquapark Aqualuna = super,toffe glijbanen: cobra=super,gele stijle glijbanen 16+ (zie foto's)Naar Terme Termalija ga je langs buiten of via ondergrondse gangen.Naar Aqualuna ga je te voet (800m).Aqualuna = volop animatie. Village Lipa lijkt klein gezellig stadje hier is avondanimatie (minidisco,show,dans).Excursies via hotel of zelf.Ljubljana en Zagreb zijn toplokaties (1u40 rijden).Op 500m:2 supermarkten. Op 4km: Olimja een mooi natuurgebied (zie foto's).Extra eten en drinken cash of met hotelbandje (betalen bij uitchecken).Kids krijgen t-shirt King Cobra.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9Dejongh Christophe13-01-2014

Super hotel

Wij verbleven vorig jaar in hotel Sotelia. Dit is een prachtig hotel met super bediening, heel lekker en vers eten. Een degelijk zwembad aan het hotel en een super aquapark op 1.5km (inbegrepen in het verblijf). Er is ook een prachtige welness aan (betalend). Voor de golfers is er een 9 holes op 3km afstand. Wij gaan dit jaar terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

2 tips over Hotel Sotelia (Terme Olimia)

• Erwin Dieltjes, 06-08-2014

Op 10 min. afstand ligt een Herberg met een herten-ranch, de herten lopen hier los rond in schitterend landschap. Gostisce Jelenov Greben in dit restaurant kun je allerlei hertenspecialiteiten eten zoals je nog nooit geproefd hebt.

• juflydje, 29-07-2015

Hotel Sotelia (Terme Olimia) is echt de moeite waard !!! Maar je gaat best zelf met de auto zodat je de omgeving kunt ontdekken. Terme Olimia is een groot complex omringd door bergen.

1 vraag over Hotel Sotelia (Terme Olimia)

• Lexie, 02-01-2016

Aquapark hotel Terme Olimia (Sotelia)

Wij hebben 2 kinderen van 7 en 5 jaar die nogal graag op de wildere glijbanen gaan. Staan er leeftijden op de glijbanen of mogen zij overal op?

gr glen

Hotel Sotelia (Terme Olimia) info

• Aantal sterrensterstersterster

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV