Camping Camp Nature (Terme Olimia)

Camping Camp Nature (Terme Olimia)

7.3Goed

Slovenie, Slovenie, Podcetrtec

7.3Goed

• 7.8Staat v/h sanitair
  • 5.7Eetgelegenheden

Camping Info

• Sauna
Meer campinginfo

We hebben een aantal aanbieders voor Camp Nature (Terme Olimia) voor je op een rij gezet:

Campings Slovenie

6 reviews over Camping Camp Nature (Terme Olimia)

• 7W. de Jong15-07-2014

Voor zwemliefhebbers

Terme Olimina maakt deel uit van een hotelketen. Wij hebben lang moeten zoeken omdat de camping slecht staat aangegeven. (natura camp) Het accent valt op verhuur huisjes. Er is een gigantisch pretzwembad op loopafstand. Voor gezinnen met kinderen is dit ideaal. Desgewenst mag men gratis gebruik maken van andere zwembaden op loopafstand in de nabijgelegen hotels. De directe omgeving beschikt over mooie wandelwegen.

• 7Eetgelegenheden

• 7Jeffrey25-08-2013

Mooi maar niet klantvriendelijk

Mooi park met mooie huizen en zwembaden. De omgeving is prachtig en je kunt er heerlijk fietsen. Moet wel zeggen dat het personeel in de bediening op het plein niet klantvriendelijk is. Ze gedragen zich arrogant en hebben duidelijk geen plezier in hun werk. De schoonmaakster zijn daarentegen wel erg aardig.

• 10Staat v/h sanitair
    • 4Eetgelegenheden

Met vrienden

• 5Jeff Vink01-08-2010

alleen geschikt als doorreiscamping

Ben hier geweest op doorreis naar Kroatië. De camping ligt ver van de snelweg verwijderd. Het is een megagroot openlucht zwembadcomplex, met een groot aantal huisjes erbij. Erachter is er een klein veldje waar een paar tenten en caravans passen. Dit is niet geschikt voor een langer verblijf. De faciliteiten zijn helemaal op het zwembad gericht, met een kleine kiosk en snackbar. 's Nachts loeide een ventilator/motor van het zwembad over het kampeerveld, die een goede nachtrust belemmerde. Naast de camping controleerde de politie, die alle buitenlanders aanhield voor controle (daar kan de camping niets aan doen, maar toch). Al met al niet aan te raden, behalve in noodgevallen.

Met oudere kinderen

• 9Fam. van der Weijde09-08-2008

Leuk!!

Een kleine camping met een super zwemparadijs (niet overdekt).Zowel voor de kleintjes als voor oudere kids enorm leuk! Staanplaatsen zijn ruim, zowel in schaduw als in volle zon. Sanitair is schoon en prima in orde. Campinggasten mogen ook gebruik maken van de thermale baden die nog geen 1000 meter verderop liggen. Voor de andere wellness mogelijkheden, zoals sauna, hammam etc. moet uiteraard betaald worden. Super om een paar dagen door te brengen, ook zeker als doorreiscamping naar bijv. Kroatie.

Familie

• 8marilyn monsma01-08-2008

wat een bijzondere ervaring

wij zijn in net een paar dagen op deze camping geweest. Een waar zwemparadijs voor kinderen. Moet eerlijk zeggen dat ik het zelf ook heerlijk vond. Wat de camping betreft: waar maak je het mee dat het sanitair schoon is en de wasmachine gratis gebruikt mag worden. Wij hebben genoten! En hebben in de buurt van de camping bij een pizzeria een heerlijke reuzepizza gegeten voor €11,90. Dit zijn wij als Nederlanders ook niet meer gewend!

• 8Staat v/h sanitair
    • 6Eetgelegenheden

Familie

• 8maurice en Ria de Meulder03-08-2005

mooi en schoon sanitair, vriendelijke receptie

Geweldig mooie thermale baden,vrij toegankelijk voor campingbezoekers

weing buitenlandse toeristen

wij hebben er genoten!

Anders

Campings Slovenie

0 tips over Camping Camp Nature (Terme Olimia)

0 vragen over Camping Camp Nature (Terme Olimia)

• BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurKluis, TV, Wasmachine