Hotel Breza (Terme Olimia)

Hotel Breza (Terme Olimia)

4Onvoldoende

Slovenie, Slovenie, Podcetrtec

Op vakantie geweest naar Breza (Terme Olimia)?

4Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Breza (Terme Olimia) voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna

7 reviews over Hotel Breza (Terme Olimia)

• 2019
    2Patricia12-01-2019

Nooit meer

Wij hebben echt een hele slechte vakantie gehad .slechte bedden erg gehorig (apartment rosa) vies en erg klein en op park weinig anders te doe dan zwemmen of wandelen geen vakantie voor met oudere kinderen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

9Frederik14-08-2016

zeer goeie prijs - kwaliteit!

We hebben een vakantie doorgebracht in hotel Breza van 1 tot 11 augustus 2016 (Sotelia was al vroeg volzet voor deze periode). We zijn een gezin met 2 kindjes van 6 en 8j. De kamer was erg ruim. Ook erg mooi, maar wel soms wat goedkoop afgewerkt: TV hapert, spiegel hangt te laag, onregelmatige kraan in de douche… Voor de kinderen is het ook een uitklapzetel. Toch al bij al zeker positief! Wel leuk dat iedereen zijn badjas en grote handdoek heeft en elke dag een fles water. Voor de maaltijden, zowel ontbijt als avondmaal, is er voldoende keuze. Er is steeds een ruim gamma, voor elk wat wils. Uiteraard volgt er wat herhaling na een tijdje. Het zwembadcomplex Termalija, bij het hotel, is erg aangenaam. Er zijn heel wat baden en zeker voldoende ligzetels. Enkel bij slecht weer wordt het wat krap. Het waterpark Aqualuna is heel tof! Er zijn heel wat glijbanen (maar wees toch maar wat voorzichtig) en veel verschillende zwembaden, aangepast aan elke leeftijd. Ook hier voldoende ligbedden, enkel op warme dagen wat beperkt (er komen heel wat buitenstaanders naar dit zwempark). Overdekte parking is heel interessant (als er ruimte is ). De animatie was eveneens erg goed. Er waren verschillende activiteiten overdag en ook ’s avonds. Voor onze kinderen was de minidisco een succes! Aansluitend was er telkens een optreden of goochelshow of muziekquiz… en dit op een aangename locatie (villa Lipa). Als je zaken wil bezoeken, is de ligging wel slecht: 1u15 naar Zgreb, 1u40 naar Ljubljana… En dichtbij is er niet zoveel: Olimje (klooster, chocoladewinkel, hertenboerderij…), Ptuj (mooi kasteel op 45 min), Krapina (prehistorisch museum op 45 min)… Conclusie: een tophotel is het mss niet maar prijs-kwaliteit is ons voornaamste argument en daarvoor is het top!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 7Rob29-07-2015

Leuk voor een midweek

We zijn 8 dagen in hotel Breza geweest. We hadden prachtig weer, alle dagen rond de 33 graden. Normaal is het koeler in juli. De kamers zijn schoon, maar vrij klein. Badkamer met douche is zeeeer klein. Het kinderbed was een opklapbed met een zeer dun matras. Lattenbodem niet te zwaar belasten anders is het bed stuk. Het personeel dat de kamers schoonmaakt zijn vriendelijk en doen goed werk. Dit konden we niet zeggen van het personeel in het restaurant. Onvriendelijk, spreken praktisch geen engels en beperkt duits. Het eten is eentonig. Vlees is goed, aardappels zonder smaak en alleen koude groenten. Het dessert is wel goed. Het zwembad bij het hotel ziet er goed uit. Er is zowel een binnenbad als meerdere buitenbaden. Ligbedden en parasols zijn er voldoende. De muziek staat erg hard en je moet er van houden. Aqualuna is te lopen, maar met de auto gaat het makkelijker. Sommige glijbanen waren niet in gebruik. Na 2 ochtenden hadden we het wel gezien. In het weekend is Aqualuna afgeladen

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 7Uitternat15-07-2012

Waterpret met bejaarden...

Het Terme Olimiacomplex ligt in een mooie vallei op een steenworp van de grens met Kroatie. Rondom het thermaal zwembad met gloednieuw wellnesscentrum is er keuze uit verschillende verblijfsmogelijkheden. Het bijbehorende waterpark aqualuna ligt een kleine kilometer verder in de vallei. Waterpret a volonté dus, voor een redelijke prijs vonden wij.

Met onze 2 jonge kinderen (4 en 6 jaar) kozen we voor hotel Breza. Wat ons meeviel : een ruime en mooi gerenoveerde kamer met apart slaapgedeelte voor de kinderen. (op een slaapzetel) Gratis wifi in de lobby. Gratis parkeergarage, deels overdekt dus de auto blijft lekker fris. Vriendelijk personeel dat zijn best doet. Lekkere wijn, bier en koffie van de bar tegen redelijke prijzen. Lekker warm water in de zwembaden !

Wat ons tegenviel : geen "vers" brood bij het ontbijt, slappe koffie en water met siroop is hier "fruitsap" . 's Avonds geen speciale menu voor kinderen. (je kan uiteraard je plan trekken uit de ruime buffetkeuze)

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Hotel Breza (Terme Olimia) info

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Zwembad

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service)

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages