Reviews over Podcetrtec

Mooie omgeving lekker wandelen

Shirley Folles
    16-2-2018

Mooie omgeving . Mooi gebied als je van natuur en wandelen houd

Heel mooi

Sharona Pont
    12-1-2018

Warme en koude geschikte kleding mee.

Mensen zijn erg vriendelijk.

Ze spreken niet echt Engels maar wel veel Duits.

Prachtige uitzichten

Igor
    29-8-2017

Buiten een waterpretpark en wandelen is hier niet zoveel te doen. Alle grote uitstappen liggen op ongeveer een uurtje rijden.

rustig dorpje

Frederik
    14-8-2016

Podcetrtek is een rustig dorpje op de Kroatische grens. Er is niet zoveel te beleven, enkel Olimje (klooster - hertenboerderij - chocoladewinkel). Ligt vrij ver van een autostrade.

fantastische plek in een mooi land

juflydje
    29-7-2015

Familiebestemming voor jong en oud. Je kan er zowel de rust opzoeken in de wellness als de drukte in het aquapark Aqualuna. Zéér mooie omgeving met in de buurt een adembenemend natuurgebied. Je kijkt om je heen en ziet overal bergen in het groen met hier en daar een huisje en op de top een kasteel. Prachtig !!!

Podcetrtec scoort een 8,1 uit 10, op basis van 11 reviews