Reviews over Podcetrtec

Voor herhaling vatbaar.

Mirjam Nagtegaal,
    20-8-2018

Prima accommodatie en faciliteiten. Niets op aan te merken.

Super vakantie gehad

saskia,
    17-8-2018

Wij hadden een kamer in appartement Rosa geboekt en hadden onze twijfels gelet op de revieuws. Aangekomen zag het er keurig uit voor die prijs. Kregen polsbandje waarmee je het zwembad in kon, waterpark en kluisjes kon openen. Ook je eet en drinkwaren kon je hiermee 'afrekenen, top systeem. Wij zijn ouders van 1 zoon van 8 die veel aansluiting vond omdat er veel Nederlanders waren. Wat top was was de gameroom in het zwembad. Dit was een soort centraal punt om kinderen te ontmoeten. Was erg schoon overal en voldoende gelegenheid om te liggen. Kortom voor dat geld, heel schoon, veel te doen, top. Slechts 1 nadeel is dat het niet dichtbij een gezellige winkelstraat ofzo is. Ook niet veel winkels in de omgeving. Slechts 1 supermarkt op ongeveer 800 meter.

Fijn hotel met leuk waterpark!

Van Olderen,
    5-8-2018

Hotel Sotelia is een fijn welnesshotel met ruime, schone kamers (met airco) en vriendelijk personeel. Het waterpark 'Aqualuna' en zwembad 'Termalija' zijn zeer groot en erg leuk. Erg lekker eten!

Minpuntjes vonden wij:

- Kamer op een helling zonder uitzicht (wel balkon)

- Eten is af en toe eentonig.

- Welness 'Orhidelia' is niet inbegrepen

Het hotel ligt goed voor uitstapjes naar Zagreb, Ljubljana, Maribor, Celje en de Pohorje of wat dichter bij naar Olimje en Rogaska Slatina.

Top prijs kwaliteit

Bastiaan,
    28-7-2018

Geweldig complex. Vriendelijk personeel. In de avond een gezellig plein bij het restaurant waar je lekker kunt eten en drinken met optredens. Zwembaden zijn geweldig. In alles is voorzien. Handdoeken voor zwembad, douchen en afwas. Beddengoed, en toilet papier. Airco en koeling in het huisje aanwezig. Gratis toegang tot Aqualuna waar je ook lekker kunt eten en drinken.

Eèn kantekening: De slaapbanken zijn niet prettig en zouden vervangen moeten worden.

Leuke omgeving met leuke restaurantjes ook in Kroatië wat op een steenworp afstand ligt. (Google Maps is makkelijk te gebruiken om ze te vinden). Winkel op loop afstand de bakker op het complex is een aanrader.

Niet twijfelen, gewoon boeken!

Fokje Modder,
    25-7-2018

Slovenië is echt een super land als je gastvrijheid, natuur, zwembaden en wandelen belangrijk vindt. De kwaliteit van het park (met name het zwembad) is super. Prima ontvangst, redelijke appartement (Lipa), super zwembad (aanwezig glijbanen, bioscoop, game room (ps4)) Op loopafstand helemaal een vet aquapark met gratis toegang. Niet onbelangrijk een prima WIFI (gratis) en op loopafstand supermarkt. Dit alles tegen een zeer betaalbare prijs.

Podcetrtec scoort een 8,3 uit 10, op basis van 11 reviews