Camping Camp Lijak

Camping Camp Lijak
8,7

5 tips over Camping Camp Lijak

André Hoeben, 8-8-2014
Wij zijn doorgetrokken naar Istrië. Dit is dichtbij en zijn daar de drukte ingedoken. Fijn lui doen, na een actieve vakantie op Lijack. We hadden nog willen bungeejumpen en parasailen. Niet meer aan toegekomen maar kan daar wel mooi. Mee gaan met Alexander raften en de bergen in. Een bijzondere lunch genoten vanuit de streek. Zijn wij echt niet gewend, gierst en zure melk. Dan bevalt zowel de witte als rode huiswijn van Alexander ons veel beter. Drink de rode nu nog. Ook thuis 'lekker lekker'.
Melanie_01, 7-8-2014
Ga met de campingeigenaren op dagtrips mee, ook de grote attracties zoals het meer van Bled en Bohinj en de Julische Alpen kunnen bezocht worden!
Fam. Hobma, 2-8-2014
Venetie met de trein vanuit Gorizia. Doe mee met de georganiseerde "cooking challenge" en win een gratis verblijf of korting.

hansenanke, 26-7-2013
vraag eigenaar zeker eens naar een uitgestipelde wandeling met hem..zeker de moeite waard..
m. van keulen, 21-7-2012
Soca vallei, kust, Ljubliana, parapente