Camping Camp Lijak

40 reviews over Camping Camp Lijak in het Nederlands

Helemaal geweldig !

Lilian van Duijghuijzen
22-6-2017

Een fantastische plek en hele aardige eigenaren, met een klantvriendelijkheid die geweldig is. Wij hebben vijf dagen met onze camper en twee honden hier gestaan. Elke dag even ergens naartoe geweest, je zit hier binnen een uur op de mooiste plekken van slovenie. Goed restaurant geschikt voor een drankje of een heerlijke maaltijd. Bedankt voor de geweldige vakantie !

De campingeigenaars zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam. Er heerst een relaxte sfeer op de camping. De sanitaire voorzieningen zijn modern.

De eigenaars zijn druk bezig om de camping verder te verbeteren. Het receptiegebouw werd tijdens ons verblijf verder ingericht en zou in september klaar moeten zijn. Dit is ook wel prettig. Je kon helaas geen ijsje, drankje of eenvoudige maaltijd krijgen.

Het zwembadje stelt niet veel voor en is eigenlijk alleen geschikt voor kleine kinderen of om even af te koelen.

Voor kinderen (jong en oud) ontbreken voorzieningen (tafeltennistafel, speeltuin, trampoline etc..) of zijn in slechte staat.Dit is jammer.

De ligging van de camping is qua uitzicht mooi. Helaas ligt de weg net te dichtbij. Daar wordt bij tijd en wijle erg hard gereden met dito geluid.

Voor hetgeen geboden wordt, vinden wij de prijs wat aan de hoge kant.

Beautiful scenery and sportive with parasailers

Marcel van Rijnbach
28-8-2016

Campsite located along the road to Nova Gorica. There is traffic but not annoying. Beautiful view on the green hillside which is a favourite spot for parasailers. It makes this camping very alive and worthwile. Very friendly owners who inform you on attractions in this southwestern part of Slovenia. Nice central spot for hiking, watersport on the Soca river and visit tot coast and Italy

Super uitbaters

Jeroen & Marlies
1-8-2016

Heel erg gastvrije uitbaters, mooie ligging tegen de bergwand. Leuke wijnproeving gehad, veel mogelijkheden voor uitstapjes (kust, grotten, bergen, ...). Momenteel leggen ze de laatste hand aan een nieuwe receptie met eet - en drinkgelegenheid.

Communicatieve campingeigenaren op leuke plek

Irene mobach
26-7-2016

We hebben een bijzondere tijd gehad op de camping van Martina. Enthousiaste vrouw met goede tips voor uitstapjes. Mooi uitzicht op de bergrand waar vele paragliders vanaf zeilden. De weg geeft helaas wel wat herrie, maar verder een aanrader.

gezellige camping, mooi gelegen en top onthaal.

Mieke Hollande
4-7-2016

De camping is mooi gelegen, ruime plaatsen en nieuw en zeer modern sanitair.

De jonge eigenaren zijn uiterst gastvrij en besteden veel aandacht aan hun gasten.

De camping wordt nog verder uitgebouwd. De laatste hand werd gelegd aan een mooi restaurant, met winkel en receptie. Volgend jaar wordt een zwembad aangelegd.

nooit meer

J.Vos
12-10-2015

Het terrein is vreselijk : een bijna kaal veld plus een bomenrij die noord-zuid is geplaatst.

Tijdens ons bezoek (09/10 en 11 juni 2015) was het erg warm.Op het grote kale veld ging dus niemand staan.Onder de bomen zijn er ongeveer veertien plaatsen ; die liggen tot twaalf uur

in de zon (oostzijde) of vanaf vier uur (westzijde).Verder is er continu herrie van het langsrijdende verkeer (de weg naar Nova Gorica loopt langs de camping).

De camping heet een "paradijs voor paragliders" te zijn.Helaas noodzaakt hun aanwezigheid tot grote voorzichtigheid : laat geen deur open staan want de (veelal jonge)

paragliders tonen ongezonde belangstelling voor andermans spullen.Uit onze caravan

werd een zilveren armband gestolen.

Het jonge echtpaar dat de camping beheert, is roerend toegewijd, dat wel.Aardige mensen.

Verrassend positief

Nathalie
1-9-2015

Ons verblijf op Camp Lijak was tevens onze eerste kennismaking met Slovenië. Zowel de camping als het land hebben ons in positieve zin verrast. Het aantal sterren doet geen recht aan de kwaliteit van de camping. De camping heeft een modern uitgevoerd douche gebouw, goed schoongehouden, de plaatsen zijn ruim en sommige voorzien van schaduw, maar bovenal maken de eigenaren van de camping het tot een absolute topper. De eigenaren leggen je graag alles uit wat er te doen is in de regio en staan altijd klaar voor je. Kortom een aanrader!

Gepland om hier een week te blijven uiteindelijk 2 weken gebleven omdat dit de ideale uitvalsbasis is om de wijde omgeving te verkennen.

Over het algemeen zeer rustige camping. 50 % van de gasten zijn parasailers die naast de camping hun landingsplaats hebben. Je hoort wel de auto's op de naastgelegen doorgaande weg, maar dit was niet echt storend.

Eigenaar geeft indien gewenst veel informatie van de omgeving/activiteiten en komt elke avond even langs om te vragen of alles in orde is en of je brood wil bestellen voor de volgende ochtend.

Het zwembad (+/- 5m diam.) was ideaal voor de kinderen en voor ons om eens af te koelen.

Ongeveer de helft van de camping heeft plaatsen met schaduw door bomen.

Super camping

Sijbolts
28-7-2015

ontzettend aardige eigenaren die bij alles willen helpen en super dingen organiseren zoals bv forel eten. Zwembad simpel maar prima om af te koelen. Bergen en zee grotten en Venetië goed te bereiken. Plek om naar terug te gaan

Camping Camp Lijak 8.65 10 40 .