Camping Camp Lijak

Slovenie, Slovenie, Nova Gorica

6.8Voldoende

• 8.1Staat v/h sanitair

Meer camping info

Slaap midden in de mooie natuur van Slovenië op de eenvoudige Camping Camp Lijak. Voor kinderen zijn er op de camping niet veel speelgelegenheden, maar er is wel een zwembad en bakker. Camping Lijak is een goede uitvalsbasis naar onder andere Tolmin, Bovec en Postojna. Natuurliefhebbers kunnen de omgeving verkennen door te wandelen of paragliden.

43 reviews over Camping Camp Lijak

• 2019
    6Liekovako21-07-2019

Geen camping voor langer verblijf

Camping pal aan een drukke verkeersweg. Ruime plekken met half schaduw of helemaal geen schaduw. Geen mogelijkheid om vanaf de camping een wandeling te maken met de hond. Fietsen hebben we hier niet gedaan, te veel verkeer. Sanitair oké. Zwembad is het woord niet waard, grote badkuip. Geen zwemmogelijkheden dicht in de buurt. Restaurant prima met heel vriendelijke bediening.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2019

• 2018
    9Lisa21-08-2018

Geweldige plek!

Super plek! Het was heerlijk om eindelijk op een plek in Slovenië te staan met schoon en modern sanitair. Eigenaren zijn erg gastvrij, wonen zelf op de camping. Voldoende ruimte, schaduwplekken wel enigszins beperkt. Goede uitvalsbasis naar verschillende plekken in Slovenië. Brda, Tolmin, Bovec bezocht. Postojna is ook goed te bezoeken vanuit hier. In de ochtend mogelijkheid voor vers brood van de bakker, deze komt al vroeg rond 7.00. Eten in restaurant is erg lekker. Er komen ook veel locals enkel om te eten in restaurant. Voor kinderen is weinig speel gelegenheid. Zwembad dat er staat stelt niet veel voor. Echter gaan de eigenaren dit nog oppakken heb alle vertrouwen in dat zij er wat moois van gaan maken. Camping ligt aan een drukke weg, wij hebben hier geen last van gehad. Mochten wij teruggaan naar Slovenië dan zullen wij hier zeker terug keren. De twee sterren die aan gegeven worden vonden wij er summier.

Gereisd met partner in augustus 2018

• Oude reviews

10Lilian van Duijghuijzen22-06-2017

Helemaal geweldig !

Een fantastische plek en hele aardige eigenaren, met een klantvriendelijkheid die geweldig is. Wij hebben vijf dagen met onze camper en twee honden hier gestaan. Elke dag even ergens naartoe geweest, je zit hier binnen een uur op de mooiste plekken van slovenie. Goed restaurant geschikt voor een drankje of een heerlijke maaltijd. Bedankt voor de geweldige vakantie !

Gereisd met partner in juni 2017

• 9Jeroen & Marlies01-08-2016

Super uitbaters

Heel erg gastvrije uitbaters, mooie ligging tegen de bergwand. Leuke wijnproeving gehad, veel mogelijkheden voor uitstapjes (kust, grotten, bergen, ...). Momenteel leggen ze de laatste hand aan een nieuwe receptie met eet - en drinkgelegenheid.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 8Irene mobach26-07-2016

Communicatieve campingeigenaren op leuke plek

We hebben een bijzondere tijd gehad op de camping van Martina. Enthousiaste vrouw met goede tips voor uitstapjes. Mooi uitzicht op de bergrand waar vele paragliders vanaf zeilden. De weg geeft helaas wel wat herrie, maar verder een aanrader.

• 8Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2016

• 10Mieke Hollande04-07-2016

gezellige camping, mooi gelegen en top onthaal.

De camping is mooi gelegen, ruime plaatsen en nieuw en zeer modern sanitair. De jonge eigenaren zijn uiterst gastvrij en besteden veel aandacht aan hun gasten. De camping wordt nog verder uitgebouwd. De laatste hand werd gelegd aan een mooi restaurant, met winkel en receptie. Volgend jaar wordt een zwembad aangelegd.

Gereisd met partner in juni 2016

• 3J.Vos12-10-2015

nooit meer

Het terrein is vreselijk : een bijna kaal veld plus een bomenrij die noord-zuid is geplaatst. Tijdens ons bezoek (09/10 en 11 juni 2015) was het erg warm.Op het grote kale veld ging dus niemand staan.Onder de bomen zijn er ongeveer veertien plaatsen ; die liggen tot twaalf uur in de zon (oostzijde) of vanaf vier uur (westzijde).Verder is er continu herrie van het langsrijdende verkeer (de weg naar Nova Gorica loopt langs de camping). De camping heet een "paradijs voor paragliders" te zijn.Helaas noodzaakt hun aanwezigheid tot grote voorzichtigheid : laat geen deur open staan want de (veelal jonge) paragliders tonen ongezonde belangstelling voor andermans spullen.Uit onze caravan werd een zilveren armband gestolen. Het jonge echtpaar dat de camping beheert, is roerend toegewijd, dat wel.Aardige mensen.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Nathalie01-09-2015

Verrassend positief

Ons verblijf op Camp Lijak was tevens onze eerste kennismaking met Slovenië. Zowel de camping als het land hebben ons in positieve zin verrast. Het aantal sterren doet geen recht aan de kwaliteit van de camping. De camping heeft een modern uitgevoerd douche gebouw, goed schoongehouden, de plaatsen zijn ruim en sommige voorzien van schaduw, maar bovenal maken de eigenaren van de camping het tot een absolute topper. De eigenaren leggen je graag alles uit wat er te doen is in de regio en staan altijd klaar voor je. Kortom een aanrader!

Gereisd met partner in augustus 2015

• 9Lourens31-07-2015

Leuke, rustige camping met enthousiaste eigenaars

Gepland om hier een week te blijven uiteindelijk 2 weken gebleven omdat dit de ideale uitvalsbasis is om de wijde omgeving te verkennen.

Over het algemeen zeer rustige camping. 50 % van de gasten zijn parasailers die naast de camping hun landingsplaats hebben. Je hoort wel de auto's op de naastgelegen doorgaande weg, maar dit was niet echt storend.

Eigenaar geeft indien gewenst veel informatie van de omgeving/activiteiten en komt elke avond even langs om te vragen of alles in orde is en of je brood wil bestellen voor de volgende ochtend.

Het zwembad (+/- 5m diam.) was ideaal voor de kinderen en voor ons om eens af te koelen.

Ongeveer de helft van de camping heeft plaatsen met schaduw door bomen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 10Sijbolts28-07-2015

Super camping

ontzettend aardige eigenaren die bij alles willen helpen en super dingen organiseren zoals bv forel eten. Zwembad simpel maar prima om af te koelen. Bergen en zee grotten en Venetië goed te bereiken. Plek om naar terug te gaan

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015