Vakantiehuis Kuninez

7 reviews over Vakantiehuis Kuninez in het Nederlands

fantastisch

Albert Brons
22-9-2018

Top verblijf hier gehad :) er gastvrij prachtig huis mooie omgeving. zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd Met vrienden in april 2016

Secret hide away

Kevin
22-8-2016

Mooie ingerichte woning met schitterend uitzicht op de Soca. Helaas loop je niet ff naar de rivier. Hopelijk kan de openhaard worden gefixed want die trekt slecht. Kans is groot dat we nog een keer terugkomen

Gereisd Met partner in juli 2016
Eduard, Eigenaar, 6-11-2016

Kevin dankjewel! De open haard wordt de komende maand verbeterd, dus voor onze oud-en-nieuw gasten komen. Daarbij hebben we het dak inmiddels goed geïsoleerd, vanuit de warmte pomp (vloerverwarming) worden nu ook de radiatoren op de eerste verdieping geplaatst.

Super vakantiehuisje, met ongelooflijk uitzicht.

Familie Noreilde
22-8-2016

Wij hebben met ons gezin fantastisch genoten van dit vakantiehuisje. Super streek en alle comfort aanwezig. De buitenkeuken was echt een aanrader en werd dan ook veelvuldig gebruikt.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

fantastisch huis op fantastische plek !!!

bianca
22-8-2016

Alles klopt in dit huis, de luxe van 'thuis' in een heerlijk vakantieland. Erg vriendelijke Nederlandse eigenaar. Wel rekening houden met sterk stijgende weg naar het huis toe !

Gereisd Met partner in juni 2016

Toppertje

Jop
21-8-2016

Heerlijk huis, prachtig uitzicht en lekker veel buiten in de buitenkeuken. Aanradertje.

Gereisd Met vrienden in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fam. Houben
6-9-2015

Dit huis is echt heel erg mooi. Het is sfeervol en heel netjes gerestaureerd. De ligging is adembenemend en met de aanwezigheid van een buitenkeuken is het helemaal af. De Nederlandse eigenaar is zeer behulpzaam en gastvrij. De omgeving is prachtig. Je kan hier van alles ondernemen: steden bezoeken, wandelen, outdooractiviteiten, genieten van prachtige natuur etc. De bevolking is erg aardig. De winkels op rijafstand. Al met al alle ingredienten bij elkaar om een topvakantie te beleven net zoals wij hebben gehad. Een echte aanrader dus.

Top huis op super plek!

Paul
3-9-2015

Alles is in en om het huis aanwezig voor een zorgeloze vakantie. Sfeervolle en comfortabele inrichting, prima bedden en sanitair, goede keuken met alle benodigdheden, mooi terras met buitenkeuken. Het huis ligt op een unieke lokatie: vrijstaand, eigen oprijlaan, geweldig uitzicht op de bergen rondom en de rivier de Soca. Puur natuur! Op loopafstand ligt een leuk dorpje met winkeltjes, barretjes en restaurants. Het huis is met liefde gerestaureerd en dat merk je aan alles.

Gereisd Met partner in Mon Jun 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Vakantiehuis info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Kuninez in Most na Soci , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Kuninez zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.