Camping Terme 3000

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag18°7°
Camping Terme 3000
7,1

Camping Terme 3000 in Preise heeft een aquapark. Heb jij kids die zichzelf kunnen vermaken en niet weg te slaan zijn uit het water? Dan zit je hier goed. Er is geen animatie en een kleine speeltuin. Wel veel Nederlanders. ’s Ochtends haal je verse broodjes en ’s avonds pizza in het restaurant. De grens met Oostenrijk ligt 40 minuten verderop.

38 reviews over Camping Terme 3000 in het Nederlands

Geweldig zwembad, minder toffe camping!

Marleen,
18-8-2018

Prachtig zwembad met veel keuze aan zwembaden en glijbanen. In de weekenden extra druk maar dat is niet vervelend. Op de camping zelf is er weinig te doen. Geen animatie en slechts 1 speeltuin. Het voetbalveld is ‘s avonds niet verlicht. Jammer aangezien het al om 21:00u donker is. Het eten in de omgeving is goed 👍🏻 We hebben gegeten bij Gostilna Nona in Murska Sobota. Gostilna Maric Marjan in Sebeborci. Oaza grill in Moravske Toplice. Gemiddeld €150 met 5 volwassenen uitgebreid gegeten en drank en 6 kinderen (pizza’s of kindermenu) 👍🏻

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Aftans, één keer maar nooit weer!

Irene,
15-8-2018

Vergaande glorie !!! Zwembad was aftands heel veel schimmel en veel viese en kapotte tegels. Kinderen kun je er niet alleen laten lopen veel kinderen met pleisters gezien. Op de camping oude toiletgebouwen, 1 alleen met 2 wastafels en 2 wc’s waar 50 mensen gebruik van moeten maken. Andere toiletgebouw wel douches maar erg oud, geen ruimte om kleding neer te leggen. Wij hadden halfpension eten was prima. Camping is goedkoop, maar verwacht er niet veel van.

Gereisd met partner in augustus 2018

Fijne camping met een super waterpark!

Robben,
6-8-2018

Een onverwachts leuke camping! Wij hadden niet gereserveerd.Echter doordat de meeste campings met een mooi zwembad vol waren zijn we doorgereisd naar deze camping. Met een echt aquapark! Onze kids van 11 en 13 jaar vonden het geweldig. Veel glijbanen en zwembaden. En voor ons bubbels en een thermaal bad! Heerlijk. Het campinggedeelte is prima met 16A stroom. Prima douches (zonder muntjes!). Altijd schoon. Uiteraard kun je iets zeggen over de mate van onderhoud maar dat heeft ons zeker niet gestoord! Broodjes gewoon op de camping halen, heerlijke (bolletjes)ijsjes voor weinig. Goede pizzeria. Supermarkt op loop/fietsafstand. Voor Lidl/Aldi/Interspar 5 km rijden. Levendige camping (grenzend aan hotel/golfpark) maar s avonds heerlijk rustig. Geen animatie bij de camping. Maar dat vonden wij een plus. Zeer vriendelijke mensen! Voor ons een echte meevaller qua camping. Omgeving niet veel te zien. Daarom zijn we na ruim een week doorgereisd.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Aug 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

D-reizen

Prima camping voor een weekje

Rob,
28-7-2018

Mooie en zeer ruime plekken, iets verouderd toilet gebouw zonder douches, deze zijn bij de receptie. Wel zeer schoon allemaal. Op het terrein een prachtig zwembad complex met enorme glijbanen voor de echte liefhebber. ‘S morgens altijd mooi op tijd wakker, want de grasmaaiers van de naastgelegen golfbaan beginnen al rond 6 uur...... Voor Sloveense begrippen een prima camping voor een weekje of zo, in de omgeving is verder niet veel bijzonders te doen, wel voldoende supermarkten vlakbij.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Prima verblijf!

Wendy,
31-8-2017

Wij zijn geen ervaren grote-zwembad-camping-mensen. Meestal verblijven we op kleine campings in de bergen. We hebben 5 nachten op deze camping gelogeerd. We hadden vooraf geen hele hoge verwachtingen over deze camping en misschien juist daardoor waren wij bijzonder positief verrast. Wij hadden een hele ruime plek op een open veld (waar geen vaste plaatsen zijn) en dat in augustus! 's Avonds was het rustig. Je hoort wel af en toe iets van de activiteiten in 'het centrum' verderop, maar ik vond dit absoluut niet storend. Het zwembad is prachtig, voor jong en oud. Overdag was het best druk, maar in de ochtend en avond kun je ook zwemmen en dat was heerlijk! Voor restaurantjes of een supermarkt moet je van de camping af. Wel allemaal in de buurt.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Weinig kampeerders, dus 's avonds heel rustig

Fam Fermont
16-1-2017

Negatief: Onthaal met een minder goede eerste indruk, de camping bestaat uit vele vaste lelijke caravans. De plaatselijke eetgelegenheden viel voor ons tegen, wel zeer goedkoop. 's Avonds heel rustig vanaf 22U met koudere nachten wat minder aangenaam is om langer buiten te zitten. In de omgeving weinig te beleven

Positief: Zwembad, Fietsomgeving, Vriedelijke mensen, Mooie ruime plaatsen op een open grasveld. Vrij te kiezen waar te staan, Sanitair met heet water, ideaal voor uit te rusten, bij ons was de de eerste week van 3 weken vakantie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Goed vertoeven!!

Familie vd Heide
23-8-2016

Lidl, aldi en spar op 5 km afstand. Verschillende betaalbare eetgelegenheden in de buurt, o.a. Pizzeria. Wasmachines, drogers en vaatwasser aanwezig. Er is geen animatie op de camping en geringe speeltuinen/plaatsjes voor kleine kinderen. Voor westerse begrippen is het aquapark een beetje slecht onderhouden, wel voldoende toezicht. Denk aan goede haringen, de grond is erg hard. Elke dag verse broodjes op de camping te verkrijgen. Prima wifi op de camping en bij het zwembad. Kortom, niks te klagen!! Plezier moet je toch zelf maken! Zou er zekers teruggaan, alleen zou ik niet meer boeken via touroperator, maar gelijk daar. Maakt in prijs nl niets uit.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Aug 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Huisjes zijn erg basic, we misten comfortabele stoelen/zetel (er waren enkel harde banken en stoelen). Zwembaden zijn absoluut top.

Gereisd met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Beter dan verwacht!

Kim
30-9-2015

Veel negatieve reacties gelezen op deze site, en was dus wat huiverig om hier naar toe te gaan. Echter, alles is ons meegevallen. Appartementen waren gigantisch ruim en schoon. Beetje gedateerd, maar netjes! Park is voorzien van diverse eetgelegenheden en bij het zwembad diverse kioskjes met eten en drinken ( hollandse prijzen). Heerlijke ijssalon op het park. Zwembad was super, beetje achterstallig onderhoud. Likje verf en wat tegeltjes vervangen zou al veel schelen). Dit stoorde ons echter niet, en kinderen al helemaal niet. De sfeer is gemoedelijk en geen badmeesters die heel de dag op hun fluitjes staan de blazen. Buiten het park weinig te doen inderdaad. Neem de auto en rijd eens richting Oostenrijk en Hongarije. Heerlijke gastronomie en niet duur. Prijs / kwaliteit verhouding hebben wij nooit eerder zo goed gehad als hier in de deze streek

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Peter
28-8-2015

De vakantiewoningen zijn goed, alles is aanwezig en netjes onderhouden. Het zwembad is werkelijk top, je ziet wel wat achterstallig onderhoud, maar dit is minimaal. Tijdens ons verblijf waren ze een deel van de thermische baden aan het renoveren, men werkt dus wel aan verbetering.

Het aantal restaurants is beperkt en alles op het park is duur. Even buiten het park shoppen en eten is een aa rader, anders zit je aan Nederlandse prijzen (flesje cola €2,80 op het complex bijvoorbeeld)

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • HuisdierenOp aanvraag
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd
  • WaterparkAanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service
  • Op het terreinRookruimte
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesKrant, Autoverhuur, Computerverhuur, Ticket service, Strijkservice, Post service, Schoenpoetsservice, Dokter, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Stomerij, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hardlooppaden, Hiken
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieBuiten, Zand

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Terme 3000 in Moravske Toplice, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Terme 3000 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.