Camping Terme 3000

• Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

Camping Terme 3000 in Preise heeft een aquapark. Heb jij kids die zichzelf kunnen vermaken en niet weg te slaan zijn uit het water? Dan zit je hier goed. Er is geen animatie en een kleine speeltuin. Wel veel Nederlanders. ’s Ochtends haal je verse broodjes en ’s avonds pizza in het restaurant. De grens met Oostenrijk ligt 40 minuten verderop.

46 reviews over Camping Terme 3000

• 2019
    6Klaoskes15-08-2019

Terechte beoordeling?

Wellicht doet onze beoordeling deze camping tekort. Maar gemiddeld komt ons inziens beter tot zijn recht dan heel goed. Wij waren tijdens ons verblijf beperkt qua mogelijkheden aangezien wij een kleine hond meenemen en honden worden niet toegelaten tot het zwembad complex (inclusief ligweide). Daardoor ook geen gebruik kunnen maken van deze faciliteiten inclusief de horeca faciliteiten welke volgens ons voor de campinggasten alleen bereikbaar zijn via het zwembadcomplex. Geen idee of dit zo is maar informatie die ons hierin inzicht geeft, hebben wij niet ontvangen. Klaarblijkelijk kun je bij de horeca bestellen middels het zwembadbandje (met chip). Geen gebruik van kunnen maken. Over het algemeen ontbrak het aan een informatievoorziening over de mogelijkheden op de camping. Onze plaats was groot. Tegenover het sanitair gebouw (geen douches) met een onvoldoende aantal toiletten en enigszins gedateerd. 2 spoelbakken voor de afwas ….

• 5Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 4J en I13-08-2019

Nooit meer

Wij zijn ook een paar dagen op deze camping geweest,viel ons tegen,voor ons geen 2e keer

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

• 8S Folles08-08-2019

Leuk, en over een jaar of 20 nog een keer ;-)

leuk rustig park, wel gericht op ouderen, voor jongeren niet veel te doen. Al is het zwembad wel perfect met genoeg glijbanen en zwembaden. maar entertainment was ver te zoeken. Op een aantal avondjes na.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 9Christa29-07-2019

Leuk park😁

Wij zijn hier 2 weken geweest met onze kinderen van 9 en 11. We hadden een prima appartement. Deze was prima in orde. Keurige schoonmaak om de 2 dagen en beddengoed wissel zat er ook bij. Zwembad is helemaal prima en het restaurant is ook goed bij het zwembad.

In de omgeving ook erg leuke eet gelegenheid en voor uitstapjes moet je wat verder rijden.

Prima vakantie voor een prima prijs.

• 10Staat v/h sanitair

• 7Anja Hink27-07-2019

Prima

Prima camping voor gezin met kinderen. Zwembad heeft wat achterstallig onderhoud. Weinig douches ( 3 stuks) op de camping. Daarom gingen we in het zwembad douchen.

• 6Staat v/h sanitair

• 2018
    7Marleen18-08-2018

Geweldig zwembad, minder toffe camping!

Prachtig zwembad met veel keuze aan zwembaden en glijbanen. In de weekenden extra druk maar dat is niet vervelend. Op de camping zelf is er weinig te doen. Geen animatie en slechts 1 speeltuin. Het voetbalveld is ‘s avonds niet verlicht. Jammer aangezien het al om 21:00u donker is. Het eten in de omgeving is goed 👍🏻 We hebben gegeten bij Gostilna Nona in Murska Sobota. Gostilna Maric Marjan in Sebeborci. Oaza grill in Moravske Toplice. Gemiddeld €150 met 5 volwassenen uitgebreid gegeten en drank en 6 kinderen (pizza’s of kindermenu) 👍🏻

• 10Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 4Irene15-08-2018

Aftans, één keer maar nooit weer!

Vergaande glorie !!! Zwembad was aftands heel veel schimmel en veel viese en kapotte tegels. Kinderen kun je er niet alleen laten lopen veel kinderen met pleisters gezien. Op de camping oude toiletgebouwen, 1 alleen met 2 wastafels en 2 wc’s waar 50 mensen gebruik van moeten maken. Andere toiletgebouw wel douches maar erg oud, geen ruimte om kleding neer te leggen. Wij hadden halfpension eten was prima. Camping is goedkoop, maar verwacht er niet veel van.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Robben06-08-2018

Fijne camping met een super waterpark!

Een onverwachts leuke camping! Wij hadden niet gereserveerd.Echter doordat de meeste campings met een mooi zwembad vol waren zijn we doorgereisd naar deze camping. Met een echt aquapark! Onze kids van 11 en 13 jaar vonden het geweldig. Veel glijbanen en zwembaden. En voor ons bubbels en een thermaal bad! Heerlijk. Het campinggedeelte is prima met 16A stroom. Prima douches (zonder muntjes!). Altijd schoon. Uiteraard kun je iets zeggen over de mate van onderhoud maar dat heeft ons zeker niet gestoord! Broodjes gewoon op de camping halen, heerlijke (bolletjes)ijsjes voor weinig. Goede pizzeria. Supermarkt op loop/fietsafstand. Voor Lidl/Aldi/Interspar 5 km rijden. Levendige camping (grenzend aan hotel/golfpark) maar s avonds heerlijk rustig. Geen animatie bij de camping. Maar dat vonden wij een plus. Zeer vriendelijke mensen! Voor ons een echte meevaller qua camping. Omgeving niet veel te zien. Daarom zijn we na ruim een week doorgereisd.

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 7Rob28-07-2018

Prima camping voor een weekje

Mooie en zeer ruime plekken, iets verouderd toilet gebouw zonder douches, deze zijn bij de receptie. Wel zeer schoon allemaal. Op het terrein een prachtig zwembad complex met enorme glijbanen voor de echte liefhebber. ‘S morgens altijd mooi op tijd wakker, want de grasmaaiers van de naastgelegen golfbaan beginnen al rond 6 uur...... Voor Sloveense begrippen een prima camping voor een weekje of zo, in de omgeving is verder niet veel bijzonders te doen, wel voldoende supermarkten vlakbij.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• Oude reviews

8Wendy31-08-2017

Prima verblijf!

Wij zijn geen ervaren grote-zwembad-camping-mensen. Meestal verblijven we op kleine campings in de bergen. We hebben 5 nachten op deze camping gelogeerd. We hadden vooraf geen hele hoge verwachtingen over deze camping en misschien juist daardoor waren wij bijzonder positief verrast. Wij hadden een hele ruime plek op een open veld (waar geen vaste plaatsen zijn) en dat in augustus! 's Avonds was het rustig. Je hoort wel af en toe iets van de activiteiten in 'het centrum' verderop, maar ik vond dit absoluut niet storend. Het zwembad is prachtig, voor jong en oud. Overdag was het best druk, maar in de ochtend en avond kun je ook zwemmen en dat was heerlijk! Voor restaurantjes of een supermarkt moet je van de camping af. Wel allemaal in de buurt.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Camping Terme 3000 info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Lunch
  • De staf spreektDuits, Engels
  • RokenToegestaan
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • HuisdierenOp aanvraag
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad, Jacuzzi, Peuterbad, Verwarmd
  • WaterparkAanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Peuterbad, Speeltuin, Waterpark
  • Verblijf voor kinderenGratis

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Fast food, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Vegan, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Receptie24-uurs receptie
  • Room Service24 uurs service
  • Op het terreinRookruimte
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Computerverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Krant, Post service, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats