Moravske Toplice

Reviews over Moravske Toplice

Heerlijk rustig

Astrid,
    8-8-2013

Wij zijn 7 dagen in een huisje op dit complex geweest. Alles keurig geregeld; verwacht geen luxe, maar alles is wel netjes schoon! Kinderen van 9 en 13 hebben zich goed vermaakt in het zwembadcomplex en de ouders ook. Lekker zonnen en lezen in de zonneweide. We zaten elke avond in Café Praliné met heerlijke ijscoupes. Gratis goede wifi in lobby vh hotel. Buurtsupermarktje op complex met normale prijzen. Wij zijn deze 7 dagen niet vh complex geweest.

Gereisd met oudere kinderen in Mon Jul 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

leuke camping

w. boonstra,
    18-1-2011

wij hebben op moravska toplice op de camping met een tent gestaan. Leuk apart veld voor tenten. door aparte velden en bomen heb je niet het idee dat je op een groot vakantie park met termen zit. Mooi zwembad dat zo te bereiken is vanaf de camping. sanitair goed verzorgd is een oud en een nieuw gebouw.

min puntje zijn de lelijke stacaravans met lelijke aanbouwen, maar heeft ook wel weer iets hilarisch. het is immers geen belemmering

wij gaan aankomend jaar zeker weer heen, tegenwoordig is de bereikbaarheid ivm de nieuwe snelweg stukken beter

Gereisd met partner in januari 2011

Rustig kuuroord

Marc Klingeleers,
    4-8-2009

Een heerlijke bestemming om stressloos te ontspannen in een prachtige natuur. Vele mogelijkheden tot uitstappen, bv. Ptuj, Hongarije, Maribor, wijngebieden. Het dorpje zelf telt een aantal kuurhotels, een schitterend waterpretpark en een mooie golf course. Het dorpje zelf wordt veel bezocht door de betere klasse uit Slovenië zelf.

Gereisd met oudere kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (UTC)
Moravske Toplice scoort een 3,6 uit 10, op basis van 10 reviews