Camping Kamme

18 reviews over Camping Kamme

• 2019
    7M. Harmsen22-06-2019

Positieve ervaring

Rustige camping, gezellig en ruim ingericht . Het is er redelijk schoon. Niet duur. Één nadeel is de muntautomaat bij de douche. Deze zit aan de buitenkant van de doucheruimte en begint te lopen op het moment dat je 50 cent erin gooit, dan blijft er niet veel tijd over om te douchen.

• 7Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2019

• Oude reviews

9Bouke30-07-2017

Geweldig, super mooi

We zouden hier een dag of drie blijven maar het zijn er 17 geworden. ofwel d e hele vakantie en het had nog wel drie weken langer mogen duren. Rustige camping, vele mogelijkheden om wat te doen in de buurt. Zeer vriendelijk camping personeel, schoon. Zelden zo'n rustige camping meegemaakt in de ochtend en avond. Ana en Barbara van de camping kon je alles vragen en ze deden het voor je. Wat een uitzicht op de camping. En schone toilethokken. Douchen voor 50 cent, maar vier minuten was het enige nadeel. En een zeer goedkope camping. Alleen geen broodjes verkrijgbaar op de camping. Dus even naar Moistrana. lekker restaurantje in Dovje

• 9Staat v/h sanitair
    • 10Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juli 2017

• 9Trudi29-06-2017

Mooie camping veel mooie wandelingen

We hadden gelezen dat de toilet ruimte niet schoon zou zijn. We kwamen om 12 uur aan en alles zag er schoon uit. Een uur later was er een toilet erg vies, maar dit wordt door een gast zo achter gelaten thuis gebruik je toch ook een wc borstel. Het verbaasde ons hoe vies mensen dingen achterlaten. De toilet ruimte werd diversen keren per dag schoon gemaakt. Ook vertelde de mevrouw welke wandeling wij konden doen of waar we konden eten. Een camping waar we zeker nog een keer terug zullen komen

• 8Staat v/h sanitair
    • 8Eetgelegenheden

Gereisd met partner in juni 2017

• 8Fam Jansen18-08-2016

Mooie ligging/omgeving, behulpzame eigenaar

Prachtige omgeving, prima om te wandelen/hiken, mountainbiken. Brood op de camping te koop, supermarkt en enkele (eenvoudige) restaurantjes in de buurt. Matig sanitair. Geen zwembad (meer).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 5Susanna13-08-2015

mooie omgeving zeer kind/onvriendelijk personeel

Het uitzicht en deze camping als basis om de omgeving te verkennen is prima. Sanitair laat te wensen over bij drukte zeer vies en te weinig douches. Een warmwaterpunt voor afwas en was. Elk gaatje op de camping wordt volgestopt. Bungalow is prima, maar helaas geen stromend water. het personeel is zeer klantonvriendelijk. Voor info moet je naar de VVV. Mijn dochter van 9 werd vanuit het niets uitgevoeterd omdat ze staand op de schommel aan het schommelen was. Ze kwam geschokt en verbaasd naar me toe. Mijn dochter van 7 overkwam hetzelfde toen zij op een betonnen pingpongtafel die niet gebruikt werd op dat moment zat. Ze kwam overstuur naar me toe. Het derde voorval was voor mij de druppel. Mijn dochter van 7 en een meisje en jongen van dezelfde leeftijdwas bij de afwasplek. Ik stond op een meter afstand. Vanuit het niets werden ze uitgevoeterd. Toen ik er wat van zei haalde ze er bazin erbij en kreeg ik de volle laag. Iets terugzeggen kon niet want ze liep direct weer weg. Jammer.

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 3marielle20-07-2015

toch maar gebleven

Ik had deze camping gevonden voor mijn ouders (ik woon zelf in Italie), de meest dichtsbijzijnde camping vlakbij de Italiaanse grens. We zijn er samen in de avond naar toe gereden. We zouden natuurlijk samen eten, en elkaar dan de ochtend erna weer zien, maar eerst moest hun tent op. Op de receptie werd er moeilijk gedaan over mijn (en dat van mijn man) aanwezigheid. We mochten 1 uur blijven, om ze te helpen met de tent. Na 5 minuten, maar waarschijnlijk al eerder, voelden we ons dusverre wantrouwend nagekeken door de eigenaressen, dat mijn man maar besloten heeft om ook een nachtje op de camping te blijven. Dus 22 euro betaald om in de auto te slapen! Bij het halen van een verse kop koffie op de receptie in de ochtend, stond dezelfde dame van de avond ervoor. Er kon geen glimlach vanaf, en op mijn vraag over informatie over een eilandje Bled, werd mij verteld dat ik die informatie in Bled zelf kon vinden. Weer niet behulpzaam en vriendelijk, helaas.

• 4Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in januari 2015

• 7ingrid15-07-2015

Super ligging!

Kamne ligt fantastisch, de streek is echt schitterend. In tegenstelling tot wat op de site en in anwb boekjes staat is er geen zwembad (meer). Sanitair is goed schoon, voldoende toiletten echter veel en veel te weinig douches, die ook nog eens duur, onpraktisch (kleine haakjes, geen plankje, douchegordijn) en viezig zijn (Door overdaad aan gebruik). Men werkt aan tweede sanitair blok, dat zou dit kunnen oplossen. Wij waren met tent, dan zijn plekken voldoende. Super aardige receptie.

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

• 5e.van.toor22-08-2014

Mwah....

Omdat we er op het laatste moment achter kwamen dat de door ons uitgekozen camping vanuit het noorden alleen maar via steile hellingen en nauwe bergpasjes te bereiken was (stom natuurlijk, slechte reisvoorbereiding), besloten we op het laatste moment naar camping Kamme te gaan. De ontvangst was vriendelijk, maar we schrokken wel een beetje van de kleine plaatsen. Onze caravan paste er precies op en we zaten letterlijk bij onze buren naar binnen te kijken. Het sanitair is echt onvoldoende. De (munt)douches voldoen van geen kanten en je hebt geluk als je van de 4 betaalde minuten een halve minuut warm water hebt. We hebben het drie dagen aangekenen en zijn toen toch maar verder getrokken. Het uitzicht vanaf de camping is schitterend; je kijkt aan alle kanten tegen de Alpen aan. Het piepkleine zwembadje was gedurende ons verblijf afgesloten door een deksel.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 7Marie-José Backx19-08-2012

Goede camping als het er niet te druk is

Wij waren begin juli 3 dagen op deze camping. De eigenaresse is zeer vriendelijk en behulpzaam. De camping ziet er netjes uit. Na n dag kwam er een bus fietstoeristen en n dag later ook nog een scoutinggroep. Hiervoor is t sanitair, 4 douches, te beperkt. De douches gaan op muntgeld wat je aan de buitenkant er in moet doen waardoor voor je echt doucht er al veel tijd om is. Verder is het een fijne camping. Mooi uitzicht, goed centraal ten opzichte van bezienswaardigheden en de julische Alpen.

Gereisd met partner in juni 2012

• 4euramobieltje13-09-2011

Nooit meer

Deze zomer enkele dagen op de camping gestaan. We reizen al jaren met de camper van camping naar camping en hebben nog nooit zo'n negatieve ervaring ondervonden. Wanneer de kinderen aan het spelen waren op het kleine speelterreintje kwam men steeds wel over iets klagen. Ook nog nooit meegemaakt: we waren middernacht aangekomen en we konden voor de slagboom staan op de parking. Bij het afrekenen na 5 dagen bleek dat we de ganse dag van aankomst moesten betalen ookal hadden we niet op de camping gestaan. Wanneer ik om uitleg vroeg werd ik in het sloveens uitgeblaft (men kon plots geen engels meer). Klantvriendelijk???? Positief is wel de ligging om de mooie omgeving te verkennen.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2011