8,8

7 reviews over Camping Camp Spik in het Nederlands

Te weinig faciliteiten voor hoog seizoen

Annette de deken
9-8-2018

Fantastische camping maar te veel plekken en dus gasten voor de aanwezige faciliteiten. Deze camping heeft wat te doen wanneer zij in het hoog seizoen kwaliteit willen leveren.

Prachtige camping

Frank
6-8-2018

Prachtig gelegen camping met ruime plaatsen. Wandel- en fietsmogelijkheden zijn top. Je loopt over de rivier zo het bos (Triglav park) in, en er ligt een goed fietspad vrijwel aan de camping (ook voor bv. skeeleren), die vanuit Bled tot over de Italiaanse grens loopt. Zwembad bij het hotel is erg duur en vrij klein, dus wij zijn naar Jasna (10min, ijskoud water), Bled (35min) en Bohinj (55min) gereden, wat erg de moeite waard is. Kranjska Gora heeft een leuk klein centrum, met prima supermarkt en restaurants/terrasjes. Sanitair is zo goed als nieuw en wordt goed onderhouden. Brood uit campingwinkel erg goed, en ook koffie bij de bar prima. Enige minpunt nu zijn werkzaamheden aan de weg/achter hotel wat overdag herrie geeft. De prijs is met 35 eur/nacht voor 2 pers (tent+stroom) wat aan de hoge kant, maar het zeker waard.

Gereisd Met partner in juli 2018

Nette en rustige camping

Lisanne
25-7-2018

Rustige camping met ruime plaatsen, prachtig uitzicht op de bergen. Sanitair is goed en schoon en er is een winkeltje aanwezig. Hele mooie omgeving om te wandelen of te fietsen. Ook een bezoekje brengen aan Bled en Ljubljana is leuk. Kortom, de perfecte plek voor een actieve vakantie!

Gereisd Met partner in juli 2018

Top! 👍🏻

Jorn
19-7-2018

Mooie camping, bestaat pas 3 seizoenen. Ruime plaatsen. Rustig. Top sanitair met goede douches ( goed heet water). Sanitair wordt goed schoon gehouden. Schitterend uitzicht op het Triglav gebergte. Niet gereserveerd. Er was nog volop plaats. Vriendelijke receptie. Er is een minimarkt met voldoende aanbod en vers brood.

Komen zeker terug

Alja
3-7-2018

Mooie camping met uitzicht op de Julische Alpen. De camping ligt perfect voor het verkennen van de omgeving met fiets, te voet of auto. Het sanitair is modern , zeer compleet en goed onderhouden. Er is een campingwinkel met ruime openingstijden. De mensen van de receptie zijn vriendelijk en geven je graag tips over de vele mooie fietsroutes en wandelingen.

Pracht locatie, nieuwe camping en zeer schoon!!

Hetty
2-7-2018

's Morgens je caravan opendoen en genieten van een pracht uitzicht van hoge bergtoppen. Camp Spik ligt aan een beek. Slovenië is een zeer groen land er zijn veel bossen en mooie bergbeken. Zó helder hebben we ze nog nooit gezien. Mooie watervallen en ander natuurschoon. De camping is nieuw en het sanitair is prachtig. Wordt goed schoongehouden. Het is een door-trek-kamp voor fietsers en wandelaars. Enkelen blijven wat langer. Wij zijn vanaf Spik een paar dagen naar Piran, aan de kust, gegaan. We mochten de caravan laten staan en hoefden die 3 nachten niet te betalen (service!!) Op het terrein is ook een hotel, waar je voor iedere avond voor €14 kunt deelnemen aan een prima lopend buffet.

Gereisd Met partner in juni 2018

Schitterend uitzicht!

Jolanda Verhaar
9-4-2018

Camping Spik is heropend sinds 2016. Het is een camping op een mooi terrein. De plaatsen zijn voldoende groot. Het sanitair is nieuw, maar als de camping vol is, wordt er niet voldoende schoongemaakt. De omgeving is prachtig. Het personeel is vriendelijk.

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine

• Warme douchesAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Camp Spik in Martuljek, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Camp Spik zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.