Wellness hotelWeer vandaag-2°-3°
8,8

6 reviews over Hotel Habakuk Resort in het Nederlands

Het hele verblijf van 8 dagen was fantastisch. Ontbijt en diner in buffetvorm waren overweldigend. Wat een keuze! Elke dag waren er wel weer andere gerechten.

In kan niet iets bedenken wat niet goed was! Vriendelijkheid en behulpzaamheid was voor elke medewerker heel gewoon.

Ik weet niet meer te wensen bij verblijf in een hotel.

Gereisd met partner in september 2017

Goed hotel voor een paar dagen

Hugo
12-9-2016

Het hotel ligt uit het centrum en is groots van opzet met een terras incl. zwembad en zonnebedden en een groot binnenbad. De grote receptie met lounge is nogal donker. Alle faciliteiten zijn gelegen op de eerste etage die met een M is gemarkeerd en er is wellnes aanwezig. Onze kamer heeft een klein balkon en is modern ingericht. De grootte is ca. 20 m2 en we hebben een klerenkast, kluisje, kastenwand met koelkastje, 2 Kingsize box spring bedden, 2 clubs, staande schemerlamp en plastic kubustafeltje. Aan de muur waar de Flatscreen KTV hangt, zijn klein tafeltje, spiegel, een schapje bevestigt en een bureaublad. Gratis kluisje, Wifi en parkeren in de garage. Voldoende verlichting, redelijk schone vloerbedekking, koelkastje en airco.

Ontbijt: Redelijk, weinig variatie.

Diner: Matig/redelijk. De vleesgerechten laten te wensen over.

Ons oordeel: Aanbevelenswaardig hotel voor een paar dagen.

Gereisd met partner in augustus 2016

Geweldig

Hans en Jose
6-9-2015

Een statig hotel, in oude glorie hersteld.

Uitstekend ontbijt en dinerbuffet. Alles wordt prachtig opgesteld en steeds aangevuld.

Veel variatie in de gerechten.

Heerlijke zwembaden zowel binnen als buiten met veel luxe ligbedden erbij.

Grote, gratis, parkeergarage onder het hotel.

Gereisd met partner in september 2015

Vrij Uit

Klassevol hotel, doch wat stijf

Kersenpit
3-8-2013

zeer ruime kamers, maar lawaaierige airco

vriendelijk personeel

uitstekend ontbijt en diner

nachtrust verzekerd

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013
2008

Lekker rustig in deze periode, mooi gelegen.

Gert van Werven
28-7-2008

We waren met 3 volwassenen en 3 kinderen. We hebben de twee 2-persoons kamers met telkens een 3e bed kunnen ruilen tegen een 2-persoonskamer en een familiekamer, zonder meerkosten. Prima service.

Alle mensen in het hotel zijn zeer vriendelijk.

Voor kindvriendelijkheid is een 6 ingevuld omdat er niet veel kinderanimatie is, een paar uur per dag in het weekend. Het zwembad is wel heel leuk.

Heel fijn is het ook dat honden worden toegelaten en dat er zeer ruime mogelijkheden zijn om de hond uit te laten.

Het (buffet)eten is heel afwisselend en goed, geen dag hetzelfde. Het restaurant is rustig, geen stormloop op het eten, zoals bij all-inclusive hotels in andere landen.

Mooie omgeving, aantrekkelijke uitstapmogelijkheden (bv. Ljubljana, Graz, Ptuj, Maribor zelf, diverse natuurgebieden).

Fietsen kunnen gratis bij het hotel geleend worden.

Gereisd familie in juli 2008
2007

Mooi hotel prachtig gelegen voor skiërs, als er sneeuw is kun je binnen skiën. vriendelijk personeel hotel is niet echt kindvriendelijk geen voorzieningen het eten is ronduit slecht geen 5* waard je eet beter en goedkoper in de stad op 5km het personeel van de welness is zeer professioneel overdekte garage. Geen wachttijden aan de skiliften

Gereisd met vrienden in februari 2007

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Habakuk Resort in Maribor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Habakuk Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.