Kleine hotelsWeer vandaag27°18°
Hotel Garni Milena

We hebben een aantal aanbieders voor Garni Milena voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Garni Milena in het Nederlands

Prima hotel

Margot
8-8-2013

Op onze doorreis naar Kroatië hebben we in Maribor geslapen. Het hotel ligt dichtbij de skilift. Dit betekent dat het wat verder van het centrum ligt. Je moet de auto pakken om naar het centrum te gaan. Aan dezelfde weg als het hotel liggen een paar restaurantjes waar je prima kunt eten. Het hotel ziet er aan de buitenkant mooi uit, aan de binnenkant is het vrij sober. De bedden zijn aan de harde kant en de kussens zijn heel erg dun. Je kunt in de tuin zitten, maar er zijn ook kamers met een balkon. Het is een prima hotel voor 1 nacht.

Gereisd Met partner in Mon Jul 15 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Gratis wifiOp de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Kluis, Koelkast, Koelkast / Minibar

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportVissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelBowling
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Garni Milena in Maribor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Garni Milena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.