Hotel City

We hebben een aantal aanbieders voor City voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel City in het Nederlands

Hotel in het centrum

liliane.dullaert
29-5-2015

Het hotel is centraal gelegen in Maribor, net bij de rivier en de bezienswaardigheden. Er is een terras met ontbijtgelegenheid. Jammer genoeg konden wij van dat alles niet genieten omdat het aan één stuk door stortregende. Her restaurant is van een uitstekende kwaliteit en niet duur. De kamers zijn heel mooi en ruim, de Wifi erg goed. Een minpunt was zeker dat door de bar naast het hotel er erg veel en luid nachtlawaai was tot bijna 2 uur 's nachts. Wij konden totaal niet slapen en moesten de dag daarna nog 1000 km naar huis rijden!

Gereisd Met partner in mei 2015

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Gratis wifiOp de kamer

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras
  • Overige servicesHanddoeken(service), Kluis, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel City in Maribor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel City zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.