Camping Center Kekec

9.1Fenomenaal

• 9.3Staat v/h sanitair

Meer camping info
Tonen op kaart

Op Camping Center Kekec (Slovenië) word je altijd vriendelijk geholpen door de eigenaar. De camping is simpel en niet groot, maar zeer schoon. Vanaf de staanplaatsen heb je een prachtig uitzicht op het groen. Wie rust zoekt zit hier helemaal goed. Bezoek wijnhandel Old Vine in Maribor, waar druiven aan 500 jaar oude wijnstokken groeien.

35 reviews over Camping Center Kekec

• 10W Boets10-09-2017

Super propere camping

Campinguitbater is zeer behulpzaam. Sanitair is zeer proper. Warme douches. Wi-Fi is goed rond de receptie en gratis. Lidl op 2 km.Idem voor Interspar. Vlak bij camping kleine bakker en kleine supermarkt. Gezellig stadscentrum op 5 km. Goed te doen met fiets. Redelijk wat fietspaden in Maribor.Caravanplaatsen op witte kiezeltjes Klein speeltuintje voor kline kinderen.

Gereisd met partner in september 2017

• 10Jan16-08-2017

Geweldig, goede service,prima terrein,

Terrein, hoofdzakelijk ingericht voor kort kamperen, doch langer verblijf geen probleem, prima doen. Geweldig net en schoon sanitair

Gereisd met partner in augustus 2017

• 9Marieke03-08-2017

Wat een heerlijke camping

Vlakbij Maribor ligt deze fantastische camping. Midden in een woonwijk, vlakbij de liften / rodelbaan en diverse restaurants. Van alle gemakken voorzien. Zee schoon sanitair, vriendelijke eigenaar, koelkast-vriezer voor algemeen gebruik. Fietsverhuur, kan je Maribor ontdekken. Volop shopping malls buiten het oude centrum. Echt een aanrader, deze camping.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 9Piet Peeters25-11-2016

Uitstekend

Prima standplaatsen, uitstekend en voldoende sanitair, vriendelijke campingbaas. De uitstraling van de camping is erg klantvriendelijk en uitnodigend. Wat ons betreft een aanrader. We waren op doorreis, maar zijn enkele dagen gebleven. We hebben vanaf deze camping diverse fietstochten gemaakt, o.a. naar Maribor en Ptuj.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8H.Fenijn05-11-2016

Prima

Gastvrije ontvangst op mooi onderhouden park, personeel geeft voldoende info bij aankomst en met kaartmateriaal. Camping is ideaal gelegen net buiten Maribor en bij skilift naar wandelgebied. Fietsmogelijkheden zijn prima geregeld in en buiten de stad. Staanplaats is verzorgd en schoon. Sanitair goed onderhouden en schoon ook van alle gemakken voorzien. Afval wordt gescheiden en uit het zicht door omheining. Gratis WiFi werkt prima in de buurt van de receptie. De doucheruimtes zijn wat aan de kleine kant en er is geen droge plek voor je kleding,zeep,shampoo.

Gereisd met partner in september 2016

• 9Jurgen07-07-2016

Mooie rustige camping

Wij kwamen op deze camping op doorreis naar Kroatië en zijn twee dagen gebleven. Goed te bereiken vanaf de snelweg. Heerlijk rustig en groen, kinderen hebben een mooie speeltuin tot hun beschikking. Sanitair was goed en schoon. Leuk was ook de kleurtafel en koffie/frisdrankautomaat in de schaduw. Wij komen hier zeker eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Irene03-07-2016

Fijne camping

Behulpzame eigenaar, bushalte vlak bij net zoals supermarkt/bakkerij en eetgelegenheid. Erg schoon sanitair. Tevens koelkast en vriezer te beschikking als je met tent reist.

Gereisd met partner in juni 2016

• 10Vanderkolkerwin12-07-2015

Zeker nog een sterug

Op doorreis naar Dalamtie kwamen wij op deze camping terecht, de eigenaar die alles zelf doet is erg enthousiast en schroomt niet om je via de plattegrond wegwijs te maken in de omgeving. Wij kamperen met de tent en de grasplaatsen zijn supervlak. De toiletten zijn schoon en internet gratis. Op de terugweg nog eens 2 nachten daar gestaan en de stad Maribor nezocht wat ook echt de moeite waard is

• 9J.van Asselt29-06-2015

Fijne camping

Wat waren we blij te ontdekken dat er een camping is in Maribor. Jaren geleden geen camping in de omtrek van Maribor te bekennen. Camping is zeer goed verzorgd, WiFi gratis, vriendelijke eigenaar, alles op de camping zeer verzorgd. Hopen echt weer een keer terug te komen.

• 10Ingrid13-06-2015

Het is hier Fantastisch!

We waren hier met Caravan Fent Tendenza 465. Onze campingplek was prachtig gelegen, op het heuveltje voor de nieuwe kinderspeelplek naast een boom, waar je heerlijk onder kan zitten met 32 graden. Je kan daar kan prima Wi-fi gratis ontvangen. Toiletgebouw is nieuw en zeer goed onderhouden. Je hebt een grote supermarkt op zo,n 200 meter. Waar je heerlijke verse broodjes kan halen. Personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam.

8 tips over Camping Center Kekec

• Ab Ponsen, 23-05-2014

Buslijn 6 gaat naar het centrum.

• W. de Jong, 15-07-2014

Rustig en centraal gelegen. Geschikt om Maribor te bezoeken of in de directe omgeving te wandelen.

• andringa, 15-06-2013

Zeker doen: even met de kabelbaan omhoog en lopend naar beneden.

1 vraag over Camping Center Kekec

• Dorien de Vries, 09-09-2014

Kamperen met caravan

Moet je als je met een caravan daar komt kamperen verplicht op de camperplaats staan? Dat lijkt me namelijk bij een langer verblijf erg onplezierig

Ron, 19-10-2014

Volgens mij wel maar er staan veel Nederlanders en de sfeer was heel gemoedelijk en de camping is niet groot maar uitstekend verzorgd en de beheerder doet er alles aan om het u naar de zin te maken.

• BBQToegestaan

• Huishoudelijke apparatuurWasmachine