Camping Center Kekec

9,2

30 reviews over Camping Center Kekec in het Nederlands

Super propere camping

W Boets, 10-9-2017

Campinguitbater is zeer behulpzaam. Sanitair is zeer proper. Warme douches. Wi-Fi is goed rond de receptie en gratis. Lidl op 2 km.Idem voor Interspar. Vlak bij camping kleine bakker en kleine supermarkt. Gezellig stadscentrum op 5 km. Goed te doen met fiets. Redelijk wat fietspaden in Maribor.Caravanplaatsen op witte kiezeltjes Klein speeltuintje voor kline kinderen.

Geweldig, goede service,prima terrein,

Jan, 16-8-2017

Terrein, hoofdzakelijk ingericht voor kort kamperen, doch langer verblijf geen probleem, prima doen. Geweldig net en schoon sanitair

Wat een heerlijke camping

Marieke, 3-8-2017

Vlakbij Maribor ligt deze fantastische camping. Midden in een woonwijk, vlakbij de liften / rodelbaan en diverse restaurants.

Van alle gemakken voorzien. Zee schoon sanitair, vriendelijke eigenaar, koelkast-vriezer voor algemeen gebruik.

Fietsverhuur, kan je Maribor ontdekken. Volop shopping malls buiten het oude centrum. Echt een aanrader, deze camping.

Uitstekend

Piet Peeters, 25-11-2016

Prima standplaatsen, uitstekend en voldoende sanitair, vriendelijke campingbaas. De uitstraling van de camping is erg klantvriendelijk en uitnodigend. Wat ons betreft een aanrader. We waren op doorreis, maar zijn enkele dagen gebleven. We hebben vanaf deze camping diverse fietstochten gemaakt, o.a. naar Maribor en Ptuj.

Prima

H.Fenijn, 5-11-2016

Gastvrije ontvangst op mooi onderhouden park, personeel geeft voldoende info bij aankomst en met kaartmateriaal.

Camping is ideaal gelegen net buiten Maribor en bij skilift naar wandelgebied. Fietsmogelijkheden zijn prima geregeld in en buiten de stad.

Staanplaats is verzorgd en schoon. Sanitair goed onderhouden en schoon ook van alle gemakken voorzien.

Afval wordt gescheiden en uit het zicht door omheining. Gratis WiFi werkt prima in de buurt van de receptie.

De doucheruimtes zijn wat aan de kleine kant en er is geen droge plek voor je kleding,zeep,shampoo.

Mooie rustige camping

Jurgen, 7-7-2016

Wij kwamen op deze camping op doorreis naar Kroatië en zijn twee dagen gebleven. Goed te bereiken vanaf de snelweg. Heerlijk rustig en groen, kinderen hebben een mooie speeltuin tot hun beschikking. Sanitair was goed en schoon. Leuk was ook de kleurtafel en koffie/frisdrankautomaat in de schaduw. Wij komen hier zeker eens terug!

Fijne camping

Irene, 3-7-2016

Behulpzame eigenaar, bushalte vlak bij net zoals supermarkt/bakkerij en eetgelegenheid.

Erg schoon sanitair. Tevens koelkast en vriezer te beschikking als je met tent reist.

Zeker nog een sterug

Vanderkolkerwin, 12-7-2015

Op doorreis naar Dalamtie kwamen wij op deze camping terecht, de eigenaar die alles zelf doet is erg enthousiast en schroomt niet om je via de plattegrond wegwijs te maken in de omgeving. Wij kamperen met de tent en de grasplaatsen zijn supervlak. De toiletten zijn schoon en internet gratis. Op de terugweg nog eens 2 nachten daar gestaan en de stad Maribor nezocht wat ook echt de moeite waard is

Fijne camping

J.van Asselt, 29-6-2015

Wat waren we blij te ontdekken dat er een camping is in Maribor. Jaren geleden geen camping in de omtrek van Maribor te bekennen. Camping is zeer goed verzorgd, WiFi gratis, vriendelijke eigenaar, alles op de camping zeer verzorgd. Hopen echt weer een keer terug te komen.

Het is hier Fantastisch!

Ingrid, 13-6-2015

We waren hier met Caravan Fent Tendenza 465. Onze campingplek was prachtig gelegen, op het heuveltje voor de nieuwe kinderspeelplek naast een boom, waar je heerlijk onder kan zitten met 32 graden. Je kan daar kan prima Wi-fi gratis ontvangen. Toiletgebouw is nieuw en zeer goed onderhouden. Je hebt een grote supermarkt op zo,n 200 meter. Waar je heerlijke verse broodjes kan halen. Personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Center Kekec in Maribor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Center Kekec zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Center Kekec scoort een 9.17 uit 10 op basis van 35 reviews.