Appartement
7,7

4 reviews over Appartement Bolfenk in het Nederlands

Fantastisch en voor herhaling vatbaar!

Marco
27-4-2012

Wij vinden Slovenië helemaal geweldig, omdat het een land relatief klein is, kun je heel veel verschillende dingen doen tijdens de vakantie. De natuur van Slovenië is geweldig; prachtige bergen, waar je heerlijk kunt wandelen, naar de grotten, de kust, de knusse hoofdstad Ljubjana enz. Wij zaten in een fantastisch gebied, het was net Toscane, met wijnvelden en mooie heuvels. De stad Maribor is echt super gezellig! Het complex is geweldig met zwembad en het gave adventure park naast de deur. De appartementen zijn top; ruim en verzorgd. Kortom, wij hebben genoten en gaan zeker weer!

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2011

Geweldig!

Elise
17-4-2012

Wij hebben hier een heerlijke vakantie gehad! Je moet wel van de natuur houden en voor waaghalzen als in ons gezin was het een geweldige week. Met de lift kun je namelijk naar het Adrenaline Park waar je op een reuzeschommel kunt en er is een heel leuke soort rodelbaan. Onze jongens vonden ook vooral het mountainbike park erg leuk. Daarnaast is een dag fietsen en paardrijden in de omgeving ook aan te raden. Maribor is overigens een leuk stadje. De appartementen zijn groot en mooi ingericht en het zwembad is ook een fijne bijkomstigheid.

Gereisd Met oudere kinderen in Mon Aug 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Schitterend appartement, nauwelijks voorzieningen

A
7-8-2010

Slovenie in het algemeen en Maribor in het bijzonder zijn de moeite meer dan waard. Het appartementencomplex is keurig en ruim. Faciliteiten ontbreken met uitzondering van een (fraai) zwembad. De 'supermarkt' kent een bijzonder beperkt aanbod. Vers brood is bijvoorbeeld niet iedere dag verkrijgbaar. Ook het restaurant is niet alltijd geopend. Voor activiteiten is het (helaas) noodzakelijk de cabinelift (€5 per persoon) of de auto te gebruiken.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

2008

Super appartement, zeker nog een keer terug.

j captijn
25-7-2008

Prachtige Accomodatie, appartement voorzien van alle gemakken incl. vaatwasser. geschikt voor 5 personen. Zeer ruim veel kastruimte en gratis gebruik van zwembad. Mooie omgeving een echte aanrader.

Gereisd Familie in Tue Jul 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, TV

• SaunaAanwezig

• AdresHočko Pohorje 131 2208(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bolfenk in Maribor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bolfenk zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.