Hotel Bioterme

Hotel Bioterme

1 review over Hotel Bioterme in het Nederlands

Betaalbare luxe in een groene omgeving

dirk_gaublomme1
23-8-2013

Zeer mooie en nette kamer met whirlpool op het balkon. Fraai uitzicht op de groene omgeving. De service in het restaurant was iets minder. Het eten was Oost-Europees (lees vrij vettig en beperkt qua keuze) maar wel lekker.

Mooie streek die nog door weinig toeristen wordt bezocht. Je voelt je soms in 'het hol van Pluto'.

Het zwembadencomplex mag ook door dagjesmensen worden bezocht, maar toen wij er waren is het nooit zeer druk geweest, al was het de hele tijd zeer warm weer.

Naast de vele kinderzwembaden (zowel binnen als buiten) ook een speeltuin en binnenspeelhoeken voor kinderen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bioterme in Mala Nedelja, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bioterme zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Bioterme scoort een 8 uit 10 op basis van 2 reviews.