Reviews over Mala Nedelja

Betaalbare luxe in een groene omgeving

dirk_gaublomme1,
    23-8-2013

Zeer mooie en nette kamer met whirlpool op het balkon. Fraai uitzicht op de groene omgeving. De service in het restaurant was iets minder. Het eten was Oost-Europees (lees vrij vettig en beperkt qua keuze) maar wel lekker.

Mooie streek die nog door weinig toeristen wordt bezocht. Je voelt je soms in 'het hol van Pluto'.

Het zwembadencomplex mag ook door dagjesmensen worden bezocht, maar toen wij er waren is het nooit zeer druk geweest, al was het de hele tijd zeer warm weer.

Naast de vele kinderzwembaden (zowel binnen als buiten) ook een speeltuin en binnenspeelhoeken voor kinderen.