Vakantiehuis Savina 6

8 reviews over Vakantiehuis Savina 6 in het Nederlands

Fantastisch!

Geert Decraene
24-7-2017

Super mooie omgeving. Onze vakantie van 2 weken was veel tekort om alles gezien te hebben. De gastvrijheid van de Slovenen is aandoenlijk. We zijn zeer goed onthaalt & geholpen geweest door Joop, de beheerder. Wij komen zeker terug! Slovenië heeft ons hart gestolen. :-)

Heerlijk huis,prachtige ligging.

José en Vincent
14-6-2017

De ruimte vooral om het huis heen,het heerlijke terras met prachtig uitzicht.

De douche was vooral voor onze 2 volwassen zonen van 1.90 m die mee waren wat behelpen de douche kop was niet in hoogte verstelbaar zodat als je wat langer bent er gebukt onder moest staan ,

We waren hier voor de tweede keer. Vorig jaar met zijn tweeen plus hond dit jaar waren onze 2 volwassen zonen mee.

Buiten het heerlijke terras is ook het overdekte balkon fijn zodat je ook bij regen nog buiten kan zitten.

We vinden Slovenië een fantastisch land en het zeker niet de laatste keer dat we dit mooie land bezoeken.

Albert, eigenaar, 13-9-2017
Bedankt voor de review en voor de tip over de douchekop. We hebben veel plannen voor het aanpakken van de woonkamer begin 2018 en hebben in elk geval al direct een "normale" douche kop met glijstang gemonteerd in de douche.

Mooie en ook centrale ligging. Vanaf het huis kun je al prachtig wandelen in de directe omgeving, maar ook de Golte, Logarska Dolina, Romanov Kot, meer van Velenje zijn in ongeveer een half uur te bereiken. En zeker de moeite waard.

Keuken vrij klein en eetkamer erg donker. Maar het grote terras met fantastisch uitzicht vergoedt alles.

Wij hebben er een fijne week gehad.

Heerlijke plek lekker rustig genieten

Han
26-6-2016

Mooi huis goede sfeer, heerlijk om uit te rusten en te ontspannen!

Leuke plek

Miranda
23-6-2016

Het huis is wel ruim .. Maar was niet schoon toen we kwamen. Donker interieur beneden. Boven wel licht. Keuken was vies. Maar wel compleet. Omgeving prachtig. Uitzicht super. Voor kleine kids lastig veel steen in tuin

Heerlijke vakantie gehad !

Familie
23-6-2016

Het huis is zeer compleet, genoeg ruimte voor groot gezin.Ligging huis is prachtig, op een berghelling met mooi vrij uitzicht.Ook rondom ruimte voor de kinderen om te spelen.Omgeving is mooi met genoeg dingen om te doen of te bekijken.In het huis ligt een uitgebreide map met folders, kaarten enz.

Rivier Savinja was een groot succes, kinderen hebben gezwommen, dammen gebouwd met stenen en gewoon lekker met water gespeeld.

In de buurt genoeg gelegenheden om te gaan eten, en niet duur.

Dorpje Ljubno heeft supermarktje waar je ook broodjes kan halen 's morgens.

Uiteraard fantastisch

Albert
23-6-2016

Het blijft een heerlijk huis met schitterende natuur.

Schitterend gelegen.

Marianne gobbens
23-6-2016

Mooi huis .gelegen op de berg.goed bereikbaar. Ruime woonkamer . Keuken wat aan de kleine kant . Terras is ontzettend mooi om heerlijk buiten te zitten en te genieten van het uitzicht. Rust om je heen. In de omgeving meer dan genoeg te doen.3 weken geweest en nog niet uitgekeken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Savina 6 in Ljubno ob Savinji, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Savina 6 zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.