Géén boekingskosten

Vakantiehuis Savina 6

SlovenieSlovenieLjubno ob Savinji

We hebben de beste aanbieders voor Vakantiehuis Savina 6 voor je op een rij gezet:

8.7FantastischScore uit 13 reviews

Meer vakantiehuis info

13 Reviews over Savina 6

• 9JWVT24-08-2021

Fantastische plek, mooie woning

Met pijn in ons hart verlieten we deze woning. We hebben hier een heerlijke vakantie gehad. Het huis is ruim met verschillende ruimtes om te zitten. Het balkon/dakterras is heerlijk ook bij wat minder weer. De bar hebben we gebruikt als spelletjes ruimte. Maar 's ochtends ontbijten op het terras met uitzicht op het dal is ook heerlijk. Een ideale basis voor het verkennen van de vallei maar met twee uur ben je ook al aan de kust.

• 8Fam. de Haas17-08-2020

Prachtig huisje op een fantastische locatie

Wij hebben (gezin met 2 grote kids) genoten van het huisje als uitvalsbasis voor fantastische dagtrips naar de wijde omgeving. Maar evengoed van het huisje zelf: alle ruimte, alle voorzieningen die je nodig hebt, rust en een prachtig uitzicht. En valt er eens een regenbui dan is het balkon ideaal! Aanraders: wandelen of autotochtjes in de directe omgeving. En vanwege onze interesse in de natuur, vogels, insecten en wilde planten: dagtochten naar Logarska Dolina, Panoramic Road bovenin de vallei, Golte park, het Nanos gebergte (richting westkust), etc. Probeer ook eens tegen middernacht te nachtvlinderen met de buitenlamp op het terras en een opgehangen wit laken. Je ziet prachtige insecten! (vanwege de Corona situatie hebben we maar afgezien van stedenbezoeken, maar met zo'n omgeving rondom mis je dat niet) Een aanrader (of moeten we het niet promoten vanwege het risico dat het snel volgeboekt raakt?) We hopen nog eens terug te komen.

• 9Geert26-07-2020

Fantastisch!

Fantastische locatie! Zéér ruim en comfortabel ingericht. Gewekt worden door de koetjes in de weide,elke dag weer genieten van het fenomenale uitzicht,en dit op slechts 10 min. wandelen van ljubno.Aanrader voor wie wil proeven van het échte slo(w)veniė!

• 8BR Benningshof28-12-2018

fantastisch

is een super mooie omgeving met heel vriendelijke bevolking en hele goede restaurants voor een goede prijs

• 8Leila Salacroup26-12-2018

Heerlijk

Fijne rustige plek met fantastisch uitzicht.

• 9Geert Decraene24-07-2017

Fantastisch!

Super mooie omgeving. Onze vakantie van 2 weken was veel tekort om alles gezien te hebben. De gastvrijheid van de Slovenen is aandoenlijk. We zijn zeer goed onthaalt & geholpen geweest door Joop, de beheerder. Wij komen zeker terug! Slovenië heeft ons hart gestolen. :-)

• 8José en Vincent14-06-2017

Heerlijk huis,prachtige ligging.

De ruimte vooral om het huis heen,het heerlijke terras met prachtig uitzicht. De douche was vooral voor onze 2 volwassen zonen van 1.90 m die mee waren wat behelpen de douche kop was niet in hoogte verstelbaar zodat als je wat langer bent er gebukt onder moest staan , We waren hier voor de tweede keer. Vorig jaar met zijn tweeen plus hond dit jaar waren onze 2 volwassen zonen mee. Buiten het heerlijke terras is ook het overdekte balkon fijn zodat je ook bij regen nog buiten kan zitten. We vinden Slovenië een fantastisch land en het zeker niet de laatste keer dat we dit mooie land bezoeken.

Albert, eigenaar, 13-09-2017

Bedankt voor de review en voor de tip over de douchekop. We hebben veel plannen voor het aanpakken van de woonkamer begin 2018 en hebben in elk geval al direct een "normale" douche kop met glijstang gemonteerd in de douche.

• 9Familie V.04-08-2016

Midden in de natuur, rust, ruimte, super uitzicht!

Mooie en ook centrale ligging. Vanaf het huis kun je al prachtig wandelen in de directe omgeving, maar ook de Golte, Logarska Dolina, Romanov Kot, meer van Velenje zijn in ongeveer een half uur te bereiken. En zeker de moeite waard. Keuken vrij klein en eetkamer erg donker. Maar het grote terras met fantastisch uitzicht vergoedt alles. Wij hebben er een fijne week gehad.

• 9Han26-06-2016

Heerlijke plek lekker rustig genieten

Mooi huis goede sfeer, heerlijk om uit te rusten en te ontspannen!

• 7Miranda23-06-2016

Leuke plek

Het huis is wel ruim .. Maar was niet schoon toen we kwamen. Donker interieur beneden. Boven wel licht. Keuken was vies. Maar wel compleet. Omgeving prachtig. Uitzicht super. Voor kleine kids lastig veel steen in tuin

Vakantiehuis Savina 6 info

• CafeNiet beschikbaar