Hotel Park – Urban&Green

Hotel Park – Urban&Green

6.6Voldoende

Slovenie, Slovenie, Ljubljana

6.6Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Park – Urban&Green voor je op een rij gezet:

• All inclusive

12 reviews over Hotel Park – Urban&Green

• 7hoinjsz28-10-2014

Redelijk Hotel

Park is een redelijk hotel. De kamers zijn wat verouderd maar niet vies. Badkamer was klein. Voor 2 nachten een prima centraal gelegen hotel met parkeergelegenheid tegen betaling.

Gereisd met partner in juli 2014

• 4Martijn05-08-2013

0nvriendelijk

Onvriendelijk personeel 's nachts veel herrie op de gang en op straat. Ontbijt: weinig keuze en alles te zout. Koffie vooral niet proberen.

Gereisd met partner in januari 2013

• 7Renzo22-05-2013

Centraal gelegen hotel

Hotel Park is een centraal gelegen hotel. Alle belangrijke bezienswaardigheden liggen op wandelafstand. De kamers zijn altijd kraaknet gepoetst, ontbijt is goed maar zit weinig variatie in. De receptie regelde voor ons de Air Shuttle Service naar de luchthaven. De afstandsbediening van de TV werkte niet altijd naar behoren. Er zijn 2 computers waar je gratis op het internet kunt. Indien je gsm of met je laptop op het internet kan dit eveneens kosteloos.

Gereisd met partner in mei 2013

• 6Patrick21-07-2012

gewoon hotel

Hotel Park heeft een ideale ligging om Ljubliana te bezoeken. De kamers zijn degelijk, wat je van ee driesterrenhotel verwacht. Het ontbijt is goed, zonder meer. De belangrijkste troef is de ligging en ook de parking voor de deur.

Gereisd met partner in juli 2012

• 6Hugo01-07-2010

Allen geschikt voor 1 nacht

Het hotel ligt vlakbij het oude centrum, ca. 7 minuten lopen. Het gebouw is van origine een omgebouwde flat, met 12 verdiepingen, uit de communistische tijd. Hierdoor zijn de kamers nogal klein en zo ook de receptie doet niet erg overdadig aan en ook de ontbijtzaal is voor dit soort hotel aan de erg kleine kant. Onze upgrade kamer is niet bijster groot 3 x 3.5 mtr. met een tweepersoonsbed en nachtkastjes, een bureautje met stoel, een kastje met KTV, los staand koelkastje en in de doorgang een klerenkast. De badkamer is erg klein 1 x 2 mtr. met douche, wastafel en toilet. Verder schone vloerbedekking, airco, internet op de kamer en WiFi in de lounge voor de standaardkamerbewoners, gratis parkeren en er is geen kluisje en geen kamer heeft een balkon Ontbijtbuffet: Erg matig. Het diner dat we 's avonds in het restaurant van het hotel hebben genomen was goed Conclusie: geen 3* kwaliteit.

Gereisd met partner in juli 2010

• 8Ruben Schilder + David van Hooren16-07-2008

Goed,degelijk en netjes.

Op de bonnefooi terecht gekomen met de auto door de hotel-route van Ljubljana. Het ligt nét buiten het centrum, maar de stad is niet zo groot, dus laat dat geen probleem zijn. Het ligt in een nette wijk waar je zelfs midden in de nacht zonder probleem over straat kunt, was onze ervaring.

De kamers waren op z'n Duits. Alles was schoon, goed onderhouden en klopte. Geen overbodige luxe, maar ja, 80 EUR per nacht is niet zo veel in een hoofdstad.

Het ontbijtbuffet was druk, maar zeer goed.

Het parkeren is wat tricky, omdat je gewoon op straat moet staan in een achterafstraatje. Maar onze ervaring met Slovenie geeft ons niet het idee dat er echt iets zal gebeuren.

Zeer te spreken, al was de dame achter de receptie wat knorrig.

Gereisd met vrienden in augustus 2007

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Soort gerechtenGlutenvrij, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurBroekenpers, Koelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Wasserette

• Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkerenBetaald